Skip to main content

Hoi ik ben best wel kinderachtig ik hou van stitch en pokemon maar ik ben 12 jaar.

Is dit gewoon of kan dit echt niet

Hoi @Sem v g, als je dat leuk vind dan is dat toch helemaal goed? Ikzelf vind lego city leuk en ik heb ook een grote Legostad en vind het leuk. Gewoon doen wat je leuk vind! Er zijn vast anderen die pokémon ook leuk vinden!

Groetjes, @Monkeyboy69

Hey @Sem v g!

Dat is überhaupt niet kinderachtig! Er zijn zoveel volwassenen die dat ook leuk vinden! Heel veel mensen uit mijn klas vinden pokemon ook leuk en die zijn 14 jaar. Wat stitch betreft kan dat ook gewoon prima, ook hier zijn er mensen uit mijn klas die, wel een andere films maar wel zelfde categorie, maar die ook zulke flims leuk vinden. Dus het is heel normaal.

Liefs Caiya

Ik hou er ook van hoor! ik ben zelf 13, en mijn vriend van 17 vindt ht ook leuk! Niks om je voor te schamen!

Hoi, Tuurlijk kan dat! Dat is toch leuk? En je moet maar zo denken, als jij er lol in hebt, is het helemaal prima! Trouwens Pokemon wordt over de hele wereld door alle leeftijden gespeeld. Van jong tot echt heel oud. Geen enkel probleem en lekker doen ! Geniet ervan en veel plezier! 😉👍

Groetjes liefs Tartan X

Dit is hartstikke normaal, ik ben 14 en vind het ook weleens leuk om naar kinder series te kijken. 

Groetjes, 

@Ann0 

Heel erg bedankt iedereen voor jullie lieve reacties.

Ik voel me veel beter nu 

groetjes Semv g

Reageer