Skip to main content
Vraag

Kijken jullie ook Steken en Prikken?

• May 15, 2026
  • 4 reacties
  • 54 Bekeken

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi,

Kijken jullie ook Steken en Prikken met Jurre en Emma? Ik ben er gek op! Hierbij een paar vragen die ik zelf ook nog ga beantwoorden.😊

1. Wat is de ergste steek/prik/beet etc. van een dier wat je weleens hebt gehad? En welk cijfer van 1-10 zou je die geven?
  2. Door welk Steken en Prikken dier zou jij noooooit gestoken etc. willen worden?
  3. En door welk Steken en Prikken dier juist wel?
  4. Door welk ander dier zou jij weleens gestoken etc. willen worden en waarom?
  5. Wie is leuker en waarom, Jurre of Emma?

x

4 reacties

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 16, 2026

Hoi,

Kijken jullie ook Steken en Prikken met Jurre en Emma? Ik ben er gek op! Hierbij een paar vragen die ik zelf ook nog ga beantwoorden.😊

1. Wat is de ergste steek/prik/beet etc. van een dier wat je weleens hebt gehad? En welk cijfer van 1-10 zou je die geven? van een hond dat was wel een 8 denk ik het deed heel erg pijn
  2. Door welk Steken en Prikken dier zou jij noooooit gestoken etc. willen worden? door de wespenspin denk ik 
  3. En door welk Steken en Prikken dier juist wel? door geen 1 😭
  4. Door welk ander dier zou jij weleens gestoken etc. willen worden en waarom? 
  5. Wie is leuker en waarom, Jurre of Emma? emma ze is erg grappig maar jurre vind ik ook leuk ik kan eigenlijk niet goed kiezen haha

x leuke vragen liefs vie

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi! 

1. Wat is de ergste steek/prik/beet etc.  van een dier wat je weleens hebt gehad? En welk cijfer van 1-10 zou je die geven? Denk van een wesp, een 7
  2. Door welk Steken en Prikken dier zou jij noooooit gestoken etc. willen worden? Sowieso door geen dier 
  3. En door welk Steken en Prikken dier juist wel? Hetzelfde als 2 
  4. Door welk ander dier zou jij weleens gestoken etc. willen worden en waarom? Geen, heb ook geen behoefte 😬
  5. Wie is leuker en waarom, Jurre of Emma? Heb geen voorkeur, vind het van beide knap om mee te doen aan het programma, denk dat heel veel er voor zouden bedanken 🙃

Ben benieuwd naar die van jou ​@kleinbloempje 😊

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • May 20, 2026

Hoi,

1. Wat is de ergste steek/prik/beet etc. van een dier wat je weleens hebt gehad? En welk cijfer van 1-10 zou je die geven?  Volgens mij ben ik nooit door iets anders gestoken dan een mug..😅 Denk een 4 dan maar het is vooral jeuk.
  2. Door welk Steken en Prikken dier zou jij noooooit gestoken etc. willen worden? Allemaal niet 
  3. En door welk Steken en Prikken dier juist wel? Geen
  4. Door welk ander dier zou jij weleens gestoken etc. willen worden en waarom? Ook geen.
  5. Wie is leuker en waarom, Jurre of Emma? Kan niet kiezen eigenlijk, vind dat ze het allebei leuk doen :)

x

Liefs🙂

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 20, 2026

Hoi,

Kijken jullie ook Steken en Prikken met Jurre en Emma? Ik ben er gek op! Hierbij een paar vragen die ik zelf ook nog ga beantwoorden.😊 Ja kijk ik wel eens, best leerzaam en ook grappig. 

1. Wat is de ergste steek/prik/beet etc. van een dier wat je weleens hebt gehad? En welk cijfer van 1-10 zou je die geven?  Steekvlieg, horzel, wesp. Allemaal wel een 8 
  2. Door welk Steken en Prikken dier zou jij noooooit gestoken etc. willen worden? Schorpioen of zo'n mier uit het Amazonegebied brrr
  3. En door welk Steken en Prikken dier juist wel? Sommige voel je niet veel van. Die kleine mugjes zoals knutten die veel aan het water voorkomen vind ik niet erg.
  4. Door welk ander dier zou jij weleens gestoken etc. willen worden en waarom? Nou liever door geen maar als het moet dan maar mugjes
  5. Wie is leuker en waarom, Jurre of Emma? Emma haar uitingen vind ik zeer grappig en echt. 

x

Groetjes liefs Tartan X