Skip to main content
Vraag

Kijken jullie ook naar het EK voetbal?

  • 2 July 2024
  • 61 reacties
  • 578 Bekeken

Heyy iedereen!

Het EK voetbal is de afgelopen weken weer gaande en vanavond om 18:00 speelt Nederland tegen Roemenië in de 8ste finale. Ik vroeg me af of hier mensen zijn die het EK ook volgen? 

Zelf heb ik eigenlijk niet zoveel met voetbal, maar vind het EK (en WK) wel lollig om te volgen. Heb eigenlijk ook geen keuze want mijn vader is een voetballiefhebber dus alle wedstrijden staan hier altijd aan want die wilt mijn vader perse zien haha😅

Dus kijken jullie ook naar het EK? Zo ja wat vind jullie ervan? Met wie kijk je het, wie gaat er denken jullie het EK winnen en wat vinden jullie van het Nederlands Elftal en waar eindigen wij denken jullie?

Ben benieuwd!😃

Liefs van ItsJustMe <3

61 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi iedereen,

 

dan lijkt het toch ineens anders te lopen allemaal….

scoort Engeland in de 90e minuut en nu nog 2 minuutjes…

 

Ben benieuwd hoe onrustig het straks buiten overal zal zijn….. het is nu aftellen….

jammer maar helaas of gebeurt er nog een wonder…..

 

de droom is voorbij, Engeland is door 😥

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +17

NEEEEEEEEE 1-2!!!! beetje jammer dit

Groetjes treurige mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +12

Erg jammer dat het nu toch voorbij is.. NL speelde niet goed, maar vond de penalty die de scheids aan Engeland gaf in de 1e helft wel bijzonder hoor dat was echt een onzinnige en onnodige penalty vind ik. Ik hoorde zelfs dat deze scheids bekend is met het manipuleren van een eerdere wedstrijd..  Hmm beetje vaag🤔🤭

Nou ja het is niet anders de finale wordt dus Spanje-Engeland! Hoop en denk dat Spanje gaat winnen! Het was een leuke periode in ieder geval en NL is in ieder geval ver gekomen!🙂

Groetjess van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +5

NEEEEEEEEE 1-2!!!! beetje jammer dit

Groetjes treurige mij @Anoniemxv 

Gelukkig, ben die onzin er beetje zat, sorry maar ik haat voetbal

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, erg jammer 😥 het was zo leuk geweest als ze zondag de finale hadden gespeeld. Maar helaas. Echt zonde.  Toch hadden we een mooi toernooi en wij ook een leuke avond 😄❤️

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +14

Hé  dat was echt jammer, met een belachelijke penalty er ook bij 🤔 sloeg echt nergens op. Maar ja helaas. Maar goed dat ik niet gewed heb met mijn 3-1 🥴 dat was dus echt fout. Ze konden niet beter en de Engelsen hadden net wat meer geluk.  Het was toch wel gezellig gisteravond. Alleen tsja, dan hoop je toch op dat feestje en nu was het niks. En dan is het vandaag toch weer een normale dag. Ik vond het wel jammer. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Ik had het idee dat de scheids ook niet helemaal eerlijk was. Toen hij die penalty review deed zag je duidelijk dat het per ongelijk ging en niet expres. Ook werd er meerdere keren door Engeland getrokken/geduwd en de scheids zei er niks van. Maar wel als wij, Nederland het deden

Groetjes mij @Anoniemxv 

@Banaantjeeee jouw quote is de grappigste die ik ooit gezien heb 😛 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi iedereen,

 

het is voor NL wel al afgelopen, maar ik moet natuurlijk nog wel naar Jamine Yamal kijken, oh hij wordt gelijk gewisseld en eruit gehaald …..😥 nou ja, we hebben Williams nog…..

 

nou ja, het duurt nog 4 minuten dus ach ja

Voor als je het niet wil weten de uitslag tot nu toe m anders kun je klikken om te kijken naar de uitslag

2-1 voor Spanje

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +12

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Yamal had wel een mooie assist samen met Williams dat was een goede goal!😉

Ik weet niet hoe ik tekst moet verbergen op mijn telefoon dus echt sorry als iemand dit nog niet wist, maar spanje is dus officieel Europees kampioen van 2024! Helemaal terecht ze waren ook echt de beste ploeg dit jaar vind ik!👌

Nu op naar het WK in 2026! Maar dat duurt nog even!😉😅

Groetjesss van ItsJustMe <3

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi, nou @Tover01  je hebt wel steeds gelijk gehad over wie kampioen zou worden! Knap gezien! Dat Spaanse team was ook echt wel het beste van het toernooi. Je bent echt een voetballer merk ik wel 💪😉😎

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer