Skip to main content
Vraag

Kijken jullie ook naar het EK voetbal?

  • 2 July 2024
  • 61 reacties
  • 578 Bekeken

Heyy iedereen!

Het EK voetbal is de afgelopen weken weer gaande en vanavond om 18:00 speelt Nederland tegen Roemenië in de 8ste finale. Ik vroeg me af of hier mensen zijn die het EK ook volgen? 

Zelf heb ik eigenlijk niet zoveel met voetbal, maar vind het EK (en WK) wel lollig om te volgen. Heb eigenlijk ook geen keuze want mijn vader is een voetballiefhebber dus alle wedstrijden staan hier altijd aan want die wilt mijn vader perse zien haha😅

Dus kijken jullie ook naar het EK? Zo ja wat vind jullie ervan? Met wie kijk je het, wie gaat er denken jullie het EK winnen en wat vinden jullie van het Nederlands Elftal en waar eindigen wij denken jullie?

Ben benieuwd!😃

Liefs van ItsJustMe <3

Hoi iedereen,

 

ik maak net ook even een opmerking…

dat die Turkse doelman ook mee naar voor is gekomen….

 

blijkt het de scheidsrechter te zijn in zijn blauwe pak 😂

We hebben het gehaald en 2-1

 

Gefeliciteerd allemaal.

Ik ga iets oranjes kopen…. wanneer moeten we weer?

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 


Aan het vuurwerk te horen zullen ‘we’ wel gewonnen hebben? 😂


@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Op 10 juli geloof ik, dus woensdag om 9 uur zijn ze dr weer. 

Vandaag zag ik bij de kruidvat nog oranje haarbanden, daar kun je 't nog proberen!!


We hebben gewonnen van Turkije!

Wat een spannende wedstrijd was het op het eind, Nederland heeft het in de 2e helft erg goed gedaan. 

Groetjes, Monkeyboy08


Yesss door naar de halve finale met 2-1!! Was wel echt een hele spannende wedstrijd mijn broertje lag al te slapen want die is ziek, maar denk dat mijn vader hem meerdere keren wakker heeft gemaakt uit zijn enthousiasme haha😂

En @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer mijn vader heeft zijn excuses aangeboden omdat hij mij niet geloofde haha😉😅 Volgende westrijd is op woensdag dat wordt Nederland-Engeland! Wordt ook een spannende! Hopelijk kan je nog wat oranjes scoren!😉😂

Groetjess van ItsJustMe <3


Ik kijk het ek niet maar heb live uitslag via mijn telefoon. 2-1 voor Nederland gewonnen. Ben er blij mee maar er word constant geschreeuwd, getoeterd en vuurwerk afgestoken. Ik kun nu niet slapen dus dan maar op het forum he

Groetjes mij @Anoniemxv 


Prachtig uitgespeeld!!! De stad staat op de kop!! Allemaal toeterende auto's en feestende mensen! Haha. Leuk om zoveel blije mensen te zien!! @Banaantjeeee  ze waren idd toch de beste!! 🧡🧡

Liefs Tover xxx


Nee ik heb nog geen wedstrijd gezien 


Hoi hoi, dat was een mooi feestje gisteravond !  In de verte vuurwerk en getoeter xD.  @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  haha wat ben je toch ook een heerlijke knul !  Moet echt weer lachen om wat je zegt met die keeper 😂😉 wat zeiden de anderen  toen? Ik zou je er graag bij hebben op zulke momenten 😍 zou vast heel gezellig zijn !  @Banaantjeeee  je had het goed ingeschat!!   Ik zie je al helemaal mee leven met die wedstrijd!  😃 @ItsJustMe  het is idd wel veel leuker als je zo samen kijkt, lekker spannend.  @LampenKap  het was vast nog wel even gezellig bij jou! Iedereen blij ? 😃  En @Tover01  je had wel gelijk met die inzet van Turkije en de kwaliteiten van oranje. Gelukkig vonden ze de juiste “spirit”In die 6 minuten en ze waren ook inderdaad wel beter. Ik werd wel blij van de sfeer en had heel vaak een van vreugde gillende  vriendin om de hals 🤣😁Mooie avond !

Groetjes liefs Tartan X


Heyy lieve iedereen!

Idd gewonnen☺️! Gisterenavond was het ook heel gezellig: Auto’s die toeteren, vuurwerk(ook al weet ik niet zo goed of dat legaal is haha) en heleboel vrolijke mensen🧡. Turkije deed het gisteren ook heel goed en complimenten naar de keeper hoor! Het was een spannende wedstrijd 😊@Tover01 had gelijk met de inzet en ik vond de verdediging ook erg goed van Turkije. Ik dacht eigenlijk dat Gakpo had gescoord, maar het bleek achteraf toch een eigen doelpunt te zijn van Mert Müldür. @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer, ze spelen woensdag 10 juli om 21:00😉! Engeland heeft veel sterke aanvallers dus en is goed in snelle aanvallen, dus het gaat heel spannend wordenxd. 
 

Liefs xxx Banaantje <3


Ohjaa even een toevoeging! Ik zag deze video op Youtube en ik vind het goed dat mensen die slechtziend zijn de EK ook kunnen volgen😊
 

Liefs xxx Banaantje <3

 

 


Hai,

Ja dat was idd mooi gisteravond, maar ben inmiddels wel mijn stem kwijt. Ik keek samen met vrienden en  we zaten de hele wedstrijd te blèren 🤭 ben benieuwd woensdag Nederland- Engeland 🧡🇳🇱 🧡🇳🇱

Groetjes


Heyy iedereen!

Het EK voetbal is de afgelopen weken weer gaande en vanavond om 18:00 speelt Nederland tegen Roemenië in de 8ste finale. Ik vroeg me af of hier mensen zijn die het EK ook volgen? 

Zelf heb ik eigenlijk niet zoveel met voetbal, maar vind het EK (en WK) wel lollig om te volgen. Heb eigenlijk ook geen keuze want mijn vader is een voetballiefhebber dus alle wedstrijden staan hier altijd aan want die wilt mijn vader perse zien haha😅

Dus kijken jullie ook naar het EK? Zo ja wat vind jullie ervan? Met wie kijk je het, wie gaat er denken jullie het EK winnen en wat vinden jullie van het Nederlands Elftal en waar eindigen wij denken jullie?

Ben benieuwd!😃

Liefs van ItsJustMe <3

Heyyy nou ik kijk ook maar ik weet zeker dat we gaan winnen die Turken hadden niet verwacht dat we zouden winnen toen ze 1-0 voor stonden haha 

Maar ik weet 1000000000% zeker dat we de halve finale winnen en de. Finale go Nederlandddd!!!!

Groetjes @Cato.db 


Hoi @Tartan14 ,

 

ik heb jouw vraag 

Hoi hoi, dat was een mooi feestje gisteravond !  In de verte vuurwerk en getoeter xD.  @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  haha wat ben je toch ook een heerlijke knul !  Moet echt weer lachen om wat je zegt met die keeper 😂😉 wat zeiden de anderen  toen? Ik zou je er graag bij hebben op zulke momenten 😍 zou vast heel gezellig zijn ! 

beantwoord op een andere plek om hier niet off-topic te gaan.

Je kunt het vinden als je op de link klikt:

alle andere vragen en opmerkingen, ook die van anderen ga ik later hier nog wel beantwoorden…...I've got things to do with Kenji (nepnaam van mijn vriendje), want die wordt na het eten weer opgehaald 😥door zijn papa, want die gaan strakjes van het chalet ook weer naar huis…

en oh ja, om 2215 ga ik kijken naar de F1, gratis en voor niks op ViaPlay TV te zien in de herhaling van vanmiddag, dus ik hoop dat het allemaal lukt, want jullie reacties zijn te leuk om niet te beantwoorden, dus nog even geduld en smakelijk eten voor als je zo aan tafel gaat en succes met de afwas als je net klaar bent en dacht dat je lekker kon gaan uitbuiken op de bank……

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

PS oma zegt dat ze misschien nog wel een Ruud Gullit petje voor me heeft, maar ik weet niet echt wat ik me daarbij voor moet stellen, dus als iemand een idee heeft dan hoor ik het graag

 


Hey! hahaha @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  wat leuk allemaal !!  Een Ruud Gulit-petje is een petje met  lange vlechtjes er aan want hij was een goede voetballer en omdat hij dat ook als kapsel droeg (dankjewel mam voor deze info! 😉)

Liefs , Tover xxx


Hoi hoi, spanning alom! Ik voorspel toch winst voor Nederland! Hopen op een mooie 2-0. Wat zegt onze kenner, @Tover01 ? 😉 Jij als linkerspits hebt vast een bepaalde verwachting! 

Iedereen een fijne spannende avond! En voor de niet-voetbalkijkers: idem 😍

Groetjes liefs Tartan X 


@Tartan14 Bij ons neemt de spanning nu ook wel weer toe idd haha!😅

Ik verwacht ook winst voor Nederland, maar ik voorspel weer 2-1! Ben echt benieuwd en heb er echt veel zin in! En ik ben ook benieuwd naar wat @Tover01 voorspelt en natuurlijk ook naar alle andere voorspellingen van jullie!😊

Alvast een fijne en gezellige avond iedereen!! En zet hem op Nederland!!🇳🇱🧡

Groetjess van ItsJustMe <3


Hoi iedereen,

klopt het dat er een jongen van 16 (dus net oud zo als ik ben) bij het Spaanse elftal speelt en hoe heeft die dat voor elkaar gekregen? Is dat echt of was het een soort wens en had ie dat gewonnen en is het niet echt?

Ik zag hem even voorbij komen op het scherm, maar had niet gevolgd wat ze allemaal zeiden.

Ik ben sws al fan van hem en dat heeft weinig met voetballen te maken hahaha, maar meer met dat ie er leuk uitziet en doet ie dan echt al een hele wedstrijd mee. Mag je dan zo jong al meedoen met de volwassenen?

Ik had het er laatst over dat ik Spaans wilde leren en nu is de noodzaak alleen maar groter geworden…whoa  😋

 

en 

 

⚽️ ZIJN JULLIE ER HELEMAAL AL KLAAR VOOR? ⚽️

 

ik wel hoor, ik heb een witte haarband en nog wat oranje dingen, zoals een shirt en een sjaal….jammer genoeg heeft oma het Ruud Gullit petje biet meer gevonden, maar dankzij @Tover01  weet ik nu wel hoe het er ongeveer uit zou moeten zien. Btw, ik zag Ruud Gullit gister nog op tv van uit die tijd en ik weet dus ook echt hoe ie er toen uitzag. Had wel grappig geweest, zo'n petje, maar ja.

Fijne wedstrijd vanavond

 

@Banaantjeeee  ben je al helemaal klaar voor de aftrap en nog bedankt voor de tip voor de kleding,  en ik heb dat linkje over dat commentaar voor mensen die slecht zien gegeven aan een buurvrouw die weer een kennis heeft die bijna niks ziet en ik hoop dat ze er vanavond een leukere wedstrijd door heeft..

Het zal op een gegeven moment wel rustig bij jou thuis worden als jij je stem weer kwijt bent en @Tinkerbell ga vanavond ook weer lekker schreeuwen of ben je blij dat je stem het weer doet…..

 

Ik hoop dat @Cato.db  gelijk krijgt en dat we winnen..

Ga jij @Tartan14  als we winnen de hele veestapel bij jullie oranje kleuren met milieu en diervriendelijke kleurstof of vanavond ook zo hard schreeuwen dat je je stem kwijt raakt…..

Ik denk dat @ItsJustMe  nog een appeltje te schillen heeft met zijn vader en hopelijk laat ons elftal vanavond weer zien wie de beste is…..

Zijn jullie ook al in voetbalstemming @Jesse08 , @Anoniemxv , @Monkeyboy08 , @NoahLovesYou , @b0bbie_4x , @Salam , @justGhast en @LampenKap en ik hoop dat de blikjes en chips al gelijk bij het begin uitgedeeld worden

Ik denk dat @Rick123  vanavond iets beters te doen  heeft, maar wie weet is ie er ook bij

 

Ik wens iedereen een hele leuke avond en nou zou het toch niet gebeuren dat ik @tim16  vergeet te noemen…..dat ging nog net goed en ik hoop dat ik niemand vergeten ben, maar je kunt je altijd melden en gezellig aansluiten bij ons oranje legioen, want iedereen is welkom 😀

 

Ook alle medewerkers van de KT wens ik een hele fijne avond….en nog een vraagje…..is het forum vanavond gewoon open of hebben jullie net als de supermarkt ook aangepaste openingstijden ⚽️

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 


Hey!! Haha ☺️ nou, ik denk dat ze deze wel kunnen winnen! Ze zijn beter als team en hebben meer kwaliteit denk ik. Maar de Engelsen zijn slim en wachten af, gaan vaak ' hangen en uitbreken en scoren '. Ik hoop dat oranje weer dezelfde spirit heeft als tegen Turkije en dan moet het lukken. Ik hoop echt op winst; 3-1 🤭 pin me er niet op hihi!  En mochten ze de finale halen, dan is dat de prijs. Want eerlijk is eerlijk, Spanje is wel héél (te)  goed hoor. Maar eerst vanavond maar eens winnen! XD Veel plezier allemaal!! ⚽️🧡😘😎

Liefs, Tover xxx


Hoi @Tartan14  en @ItsJustMe ,

 

ik denk dat er wel 3 ingaan en dan iig 2 goals voor Nederland en van die derde ben ik nog niet zeker.

 

Onze keeper gaat er zeker geen doorlaten omdat die in Engeland speelt….ja, ik heb me er echt in verdiept en vertel geen onzin, nou ja, …… nu even niet, bedoel ik 

 

 

⚽️ HUP HOLLAND ⚽️

 

ik ga het nog echt leuk vinden om samen met jullie te kijken 😉

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


Hey @ItsJustMe 
Heel spannend haha! Ik heb aan iedereen gevraagd uit mijn sportteam van school en ze denken allemaal dat het 2-1 wordt voor Nederland xd. Ik denk dat het misschien ook 1-1 kan worden, maar ik hoop op 2-1 xP!

Liefs xxx Banaantje ❤ 🧡🇳🇱


Heyy,

Hoop idd dat we zullen winnen vanavond, maar ik weet het eerlijk gezegd. Spannend wordt het in elk geval sowieso... en hoop ook dat ik na vanavond nog een stem over heb😅. En idd zoals je zegt @ItsJustMe denk ik ook dat het 2-1 wordt🤞.  

Veel kijkplezier en📣 ZET HEM OP NEDERLAND!!🧡🇳🇱🧡🇳🇱🧡🇳🇱💪


Hey,

Ik denk (net als de anderen) ook dat het 2-1 wordt voor Nederland. Ik denk dat niet een hele lastige wedstrijd wordt.

Groetjes, Monkeyboy08

 


@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer schreef: 

@Banaantjeeee  ben je al helemaal klaar voor de aftrap en nog bedankt voor de tip voor de kleding,  en ik heb dat linkje over dat commentaar voor mensen die slecht zien gegeven aan een buurvrouw die weer een kennis heeft die bijna niks ziet en ik hoop dat ze er vanavond een leukere wedstrijd door heeft..

Jaa ben helemaal ready! Ook al begint het pas over een uurtje😊😉. Ik hoop ook dat de kennis van je buurvrouw gaat genieten van de wedstrijdxd. 
 

Veel plezier iedereen met kijken! 😊

🇳🇱🧡 xxx Banaantje


Hoi iedereen,

klopt het dat er een jongen van 16 (dus net oud zo als ik ben) bij het Spaanse elftal speelt en hoe heeft die dat voor elkaar gekregen? Is dat echt of was het een soort wens en had ie dat gewonnen en is het niet echt?

Ik zag hem even voorbij komen op het scherm, maar had niet gevolgd wat ze allemaal zeiden.

Ik ben sws al fan van hem en dat heeft weinig met voetballen te maken hahaha, maar meer met dat ie er leuk uitziet en doet ie dan echt al een hele wedstrijd mee. Mag je dan zo jong al meedoen met de volwassenen?

Ik had het er laatst over dat ik Spaans wilde leren en nu is de noodzaak alleen maar groter geworden…whoa  😋

 

en 

 

⚽️ ZIJN JULLIE ER HELEMAAL AL KLAAR VOOR? ⚽️

 

ik wel hoor, ik heb een witte haarband en nog wat oranje dingen, zoals een shirt en een sjaal….jammer genoeg heeft oma het Ruud Gullit petje biet meer gevonden, maar dankzij @Tover01  weet ik nu wel hoe het er ongeveer uit zou moeten zien. Btw, ik zag Ruud Gullit gister nog op tv van uit die tijd en ik weet dus ook echt hoe ie er toen uitzag. Had wel grappig geweest, zo'n petje, maar ja.

Fijne wedstrijd vanavond

 

@Banaantjeeee  ben je al helemaal klaar voor de aftrap en nog bedankt voor de tip voor de kleding,  en ik heb dat linkje over dat commentaar voor mensen die slecht zien gegeven aan een buurvrouw die weer een kennis heeft die bijna niks ziet en ik hoop dat ze er vanavond een leukere wedstrijd door heeft..

Het zal op een gegeven moment wel rustig bij jou thuis worden als jij je stem weer kwijt bent en @Tinkerbell ga vanavond ook weer lekker schreeuwen of ben je blij dat je stem het weer doet…..

 

Ik hoop dat @Cato.db  gelijk krijgt en dat we winnen..

Ga jij @Tartan14  als we winnen de hele veestapel bij jullie oranje kleuren met milieu en diervriendelijke kleurstof of vanavond ook zo hard schreeuwen dat je je stem kwijt raakt…..

Ik denk dat @ItsJustMe  nog een appeltje te schillen heeft met zijn vader en hopelijk laat ons elftal vanavond weer zien wie de beste is…..

Zijn jullie ook al in voetbalstemming @Jesse08 , @Anoniemxv , @Monkeyboy08 , @NoahLovesYou , @b0bbie_4x , @Salam , @justGhast en @LampenKap en ik hoop dat de blikjes en chips al gelijk bij het begin uitgedeeld worden

Ik denk dat @Rick123  vanavond iets beters te doen  heeft, maar wie weet is ie er ook bij

 

Ik wens iedereen een hele leuke avond en nou zou het toch niet gebeuren dat ik @tim16  vergeet te noemen…..dat ging nog net goed en ik hoop dat ik niemand vergeten ben, maar je kunt je altijd melden en gezellig aansluiten bij ons oranje legioen, want iedereen is welkom 😀

 

Ook alle medewerkers van de KT wens ik een hele fijne avond….en nog een vraagje…..is het forum vanavond gewoon open of hebben jullie net als de supermarkt ook aangepaste openingstijden ⚽️

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

 

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer idd ik heb net wat baantjes gezwommen in ons zwembad en nu lekker de jacuzzi in, daarna lekker douchen en dan naar bed!


Reageer