Skip to main content

Heyy iedereen!

Het EK voetbal is de afgelopen weken weer gaande en vanavond om 18:00 speelt Nederland tegen Roemenië in de 8ste finale. Ik vroeg me af of hier mensen zijn die het EK ook volgen? 

Zelf heb ik eigenlijk niet zoveel met voetbal, maar vind het EK (en WK) wel lollig om te volgen. Heb eigenlijk ook geen keuze want mijn vader is een voetballiefhebber dus alle wedstrijden staan hier altijd aan want die wilt mijn vader perse zien haha😅

Dus kijken jullie ook naar het EK? Zo ja wat vind jullie ervan? Met wie kijk je het, wie gaat er denken jullie het EK winnen en wat vinden jullie van het Nederlands Elftal en waar eindigen wij denken jullie?

Ben benieuwd!😃

Liefs van ItsJustMe <3

Ik kijk wel. (meer voor de snacks) Ik kijk alleen voor NL. Maar Nederland is echt slecht. Ik weet niet of ik vandaag ook ga kijken.

Liefs @NoahLovesYou 

Heyy,

Jaa! Ik ga zeker kijken in mijn oranje shirtje haha! Ik kijk het met mijn familie maar de vorige keer video belde Nick (Een vriend van mij en niet zijn echte naam natuurlijk!) mij na de afgekeurde goal en daarna hebben we via facetime de wedstrijd afgekekenxd. Was super gezellig! Ik denk dat ik vandaag misschien ook met hem ga bellen:).

Ik denk dat Portugal en Engeland grote kanshebbers zijn, misschien eindigt Nederland wel in de top 3 😉😊. Ik hoop het, maar ik denk dat het niet zo snel gaat gebeuren.

Ik zit al klaar in mijn oranje shirtje en snacks op de bank😎🍫. Ben benieuwdxP

Liefs xxx Banaantje ❤ 🇳🇱 🧡

Heyy,

Ik ga het wel kijken met een vriend. Als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat we winnen vanavond , maar wie weet... verder heb ik de afgelopen tijd niet alles gevolgd doe het meer als NL speelt haha 😅 of ik ze goed vind niet persé, maar ja zoals ik al zei wie weet . En heb eigenlijk ook geen idee waar we gaan eindigen hopelijk niet ergens onderaan…

Doeidoeii en voor de échte  fans veel plezier! 😂🧡

Hey! Ja ik kijk ook hihi. Met besties! Bij mij thuis!  Ik ben zelf ook voetballertje hihi. Vind het altijd wel leuk, beetje gek doen enzo xD. Ze zijn niet geweldig en worden geen kampioen. Maar de supporters zijn wel heel leuk en grappig! 😉 Ik denk zelf ietsje anders dan lieve @Banaantjeeee  ☺️ ik denk dat Duitsland, Spanje en Portugal én Zwitserland kans hebben. Met qua voetbal spel en kwaliteit Spanje en Zwitserland als echte goeie teams 😎

Nu lekker tegen de tv  gillen xP 🤭

Liefs Tover xxx

Heyhey leuk onderwerp!!

Ik kijk het altijd met m’n familie! Eigenlijk alleen Nederland maar we hebben ook vaak de andere wedstrijden aan staan maar dan let ik niet zo op. Ik vind het altijd heel leuk. Ik ben wel een voetbal fan hahah een familielid van mij werkte ook bij de knvb en daar ben ik laatst geweest voor een rondleiding, daar zijn ook de trainingsvelden en het kantoor van Ronald Koeman!! Vandaag had ik training en hebben we Nederland Roemenië gekeken in de kantine!!! Alleen de eerste helft, maar er was wel gescoord dus dat was heel leuk!! Vandaag ging het ook heel goed en we zijn dus door naar de kwart finaleeee 🇳🇱🧡 ik denk eigenlijk wel dat we hoog eindigen!!

Super leuk alle reacties echt leuk dat jullie ook kijken!!😃 Nederland is in ieder geval met gemak door naar de kwart finales!! Hopelijk overleven ze die fase ook nog!😊 Ik denk zelf trouwens ook niet dat Nederland gaat winnen, maar ja beetje hopen mag natuurlijk altijd en zou wel leuk zijn als we de finale halen, maar er zijn wel betere landen.. Maar ik hou hoop!💪

Veel plezier nog met kijken de komende dagen iedereen!❤️

Liefs van mij <3

Heyy lieve iedereen!

Ik wou eigenlijk spoilers geven (ook niet voor de moderators:P), want misschien heeft iemand het niet live meegekeken, maar ik wil wel zeggen dat Nederland het heeft gerockt haha! Wat vond jij van de wedstrijd, @ItsJustMe? 😉🇳🇱🧡

Liefs xxx Banaantje <3

@Banaantjeeee Oh oeps haha ik gaf ook al volop spoilers in mijn reactie hierboven! Sorry voor de moderator die nu checkt ik hoop dat u het al wel wist!🤭

Vond het een goede wedstrijd van Nederland ze waren veel beter dan tijdens de wedstrijd tegen Oostenrijk vorige week! Als ze zo doorgaan moet de halve finale wel haalbaar zijn denk ik! Ben benieuwd zaterdag moeten ze weer en hopelijk knallen ze dan weer net zo goed door als vandaag!💪🇳🇱

Liefs van ItsJustMe <3

Heb je nog wel een stem over @Banaantjeeee ? Van het juichen? 😉

Hoi @ItsJustMe  en iedereen die hier al een leuk commentaar heeft geschreven,

ik heb alleen nog maar gehoord over de haarband van Memphis (als ik het goed zeg) en volgens mij had hij zijn haar ook los gedaan van de week….of ben ik nu mis met een andere NL voetballer en volgens mij waren ze Koeman (of iemand anders??) van de week kwijt 😅

Verder was ik vanavond rond 19.00 uur in de supermarkt en ik zeg nog tegen die jongen aan de kassa dat het wel heel rustig in de winkel was en we wisten allebei niet waarom.

Toen zei iemand dat het voetbal was en ik keek die kassajongen aan en hij mij en we zeiden allebei ‘oh’ en dat was het hahaha.

Ik moest lachen en zei tegen hem 'jij bent ook geen voetbalfan zeker?’ en hij zei tegen mij 'jij ook niet zo te horen’. Toen zei die ene klant nog dat Nederland aan het spelen was en toen keken wij (die jongen van de supermarkt en ik) elkaar aan en moesten heel erg lachen. Hij zei nog ‘oh, daarom hangen er overal oranje vlaggetjes’.

Dus, voor de duidelijkheid ‘ik ben niet echt fan’, maar ik wist natuurlijk wel dat het EK bezig is.

Bij ons thuis kijken papa en mama en mijn oudste broer wel als Nederland speelt of als er een andere spannende wedstrijd is en aan jullie comments te lezen lijkt het me ook echt wel gezellig om samen met jullie naar een wedstrijd te kijken.

Zoals jullie erover praten krijg  ik er bijna zin in om ook te gaan kijken en leuk om te horen dat WE door zijn.

Maar ik denk dat ik het dan vooral leuk vind om bij jullie te zijn en als anderen enthousiast zijn dan ga ik vanzelf wel mee doen met juichen.

Ik hoop dat WE nog ver komen en dan ga ik echt ook de straat op in een oranje shirt…..ik weet niet eens of ik wel iets oranjes heb…..hoeveel dagen heb ik nog om iets oranjes te kopen???

Ik vind het dus wel superleuk dat jullie ergens zo blij over kunnen zijn en van kunnen genieten.

Btw, ik weet niet eens of jullie mij er wel willen hebben, want ik weet ook niet echt iets van voetbal en sommige fans (weet ik)  kunnen zich daar echt aan ergeren. Als ik dan een domme opmerking maak ofzo.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe voetbalfans dat vinden als er een nitwit als mij bij is.

Ik kan altijd nog die jongen van de supermarkt vragen vragen of ie met me mee wil dan. Hij lijkt mij echt heel aardig, maar dat heeft een andere reden dan voetbal…

Nou ja, maak er nog een leuke avond van en ik lees wel of iemand hier op wil reageren.

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

@ItsJustMe Yesss, zekers 😅

Het is mooi om te zien dat ze overtuigend door zijn naar de kwartfinales, maar er waren wel wat momenten voor Romenië in de eerste helft. Helaas had ik minder meegekregen door privé afspraken (anonimiteit) op dat moment :(

Ik heb aardig wat wedstrijden meegekeken en vind Portugal, ondanks hun matige prestatie tegen Slovenië, heel gevaarlijk. Nederland heeft geluk gehad met hun mogelijke tegenstanders, al helemaal omdat ze derde eindigde in de poule! 😅

Ik wens de oranje leeuwen veel succes!

Liefs,

Salam⚽️

Ik heb gisteren wel voetbal gekeken met macaroni op de bank. (Met snacks erbij hè XD) Nl had beter gespeeld dan ik had verwacht. Ik dacht dat Roemenië zou winnen. 

Liefs @NoahLovesYou 

Hoiii,

Jaaaa! ⚽️ 🔛🔝

Ik kijk het met mijn gezin. Geen idee wie het EK gaat winnen, maar Nederland heeft wel een goede kans!

Groetjes, justGhast

Heb je nog wel een stem over @Banaantjeeee ? Van het juichen? 😉

Nog een beetje haha! Jij:P? Pff nog even van Turkije winnen en dan al zit Nederland al in de halve finale;-). 🧡🇳🇱

@Salam, Jaa idd! Nederland heeft best wel geluk gehad met de tegenstanders. Voor hetzelfde geldt hadden we Spanje of Portugal gekregen en dan was ik niet meer zo zeker geweest of we doorgingen haha;P.

@NoahLovesYou, Hmm…jammie! Mijn ouders zouden het niet zo goed vinden als ik macaroni eet op de bank hihi 🤭.

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer, Tuurlijk wel! Is gezellig 😎😎. Het is nooit te laat om iets oranjes te kopen hé haha. Je kan ook een outfit maken met de kleuren: Rood, wit en blauw, maar wel oppassen dat je niet straks de Franse vlag hebt 😛! 🇳🇱

Liefs xxx Banaantje <3

@Tover01 @Banaantjeeee haha leuk dat jullie zo enthousiast waren dat jullie bijna geen stem meer hebben! Dat wordt nog wat als we wel de finale halen haha😉

@Salam Leuk! Turkije wordt denk ik wel lastiger voor ons elftal, maar het is zeker wel een tegenstander die ze kunnen hebben denk ik! Portugal is denk ik idd ook wel een gevaar ook al zijn ze wel wat onstabiel. Vooral Ronaldo doet het vind ik niet zo lekker🙃

@NoahLovesYou Ahh lekker! Ik zat met een bord Spaghetti op schoot dus bijna hetzelfde haha😉

@justGhast Gezellig! Veel plezier nog met je familie! :)

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Haha ja de haarband van Memphis was idd groot in het nieuws dat heb je goed gelezen😅 Het is ook eigenlijk de sfeer met zijn allen die het zo bijzonder maakt! Met je familie kijken allemaal met wat oranjes aan en lekker juichen als NL scoort is toch een bijzondere setting! En zou wel leuk zijn als we het met zijn allen konden kijken op het forum je bent van harte welkom wat mij betreft😉 Het is trouwens nooit te laat om wat oranjes te kopen, maar ik hoop dat er nog wel wat te verkrijgen is in de winkel want denk dat veel oranje spul ook wel is uitverkocht haha😂

Liefs van ItsJustMe <3

Heyy,

Vanavond moet Nederland weer voetballen op het EK tegen Turkije! Wat verwachten jullie van de westrijd? Gaan ze denken jullie winnen of verliezen en wat wordt de eindstand denken jullie?

Groetjess van ItsJustMe!😊

Hey @ItsJustMe,

Hoewel ik niet echt van voetbal houdt, vind ik het wel leuk om het EK te kijken. Ik kijk het gewoon met mijn ouders samen. Ik denk dat Nederland wel gaat winnen vanavond (ik hoop het teminste), maar met hoeveel weet ik niet.

Groetjes, Monkeyboy08

2-2, Turkijke wint penalties

Hey @ItsJustMe,

Ik kijk nu naar Engeland en Zwitserland😊! Maar ik heb nu al zoveel zin in om naar Nederland te kijkenxd. Ik denk dat het 2-1 wordt voor Nederland? Of misschien toch 1-1? Ik denk sowieso dat Nederland het goed gaat doen! Nederland deed het ook super goed tegen Roemenië en ik hoop dat Nederland de halve finale haalt 🧡. Wat denk jij? 

(Forever orange haha 🧡🇳🇱)

Hey! @Banaantjeeee  ik hoop het echt, maar dan moet het NL elftal wel 100 % zijn en geconcentreerd. Het Turkse elftal is vol passie en dat hebben de oranje spelers nog niet zo vind ik. Maar kwalitatief zijn ze wel beter. We zullen het meemaken! 😉⚽️😄 Ik hoop dat je gelijk krijgt! 🧡

Liefs Tover xxx

Ik denk dat Nederland gaat winnen met 2-1 en heb er echt vetrouwen in, maar gaat wel spannend worden denk ik! Turkije heeft een sterke ploeg en mijn vader heeft er echt totaal geen vertrouwen in haha😅

We gaan het zien heb er echt zin in en ik hoop echt dat ze doorgaan naar de halve finale dat zou echt gaaf zijn!! Zet hem op Nederland!!🇳🇱🧡

Ik zit nu ook de wedstrijd tussen Nederland en Turkije te kijken. Ik snap er weinig van, maar ik ben er wel. Met mijn groepsgenoot, in gewikkeld in haar nederlands vlag deel ik dit moment. Maar in het echt ben ik stilletjes aan het wachten op de chips en blikjes. En dat niemand door heeft dat ik hier zit zodat ik m'n kamer niet hoef op te ruimen. 

De laatste weken worden onze film avonden vervangen door voetbal. En oh vind ik er weinig aan, ik wil gewoon mijn americas sweetheart dcc docu afkijken met wat chips onder de deken. Maar ik vind het gedeelde momentje wel leuk. Toch heb ik NIKS mee gekregen van dit EK seizoen. Alleen dat er veel getoetert gaat worden vandaag. 

Oh en ik heb voor 2-1 gegokt. Mijn groepsgenootje van eerder zei dat ze zich meer als zichzelf ging gedragen rond haar vriend als Nederland wint dus ik zit nu wel te juichen voor nl, maar zei zit te smeken voor Turkije want ze is een beetje bangig. In haar Nederland vlag en al smeekt ze voor Turkije, dat is wel grappig. 

Hoi iedereen,

wat een voetbalavond vandaag.

Kom ik er net achter via @Banaantjeeee  dat ik  Engeland-Zwitserland heb gemist….

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer, Tuurlijk wel! Is gezellig 😎😎. Het is nooit te laat om iets oranjes te kopen hé haha.

uh ja, ik heb ondertussen nog steeds niks oranjes gekocht en ik wacht de uitslag van vanavond ook nog maar even af…..het ziet er niet heel goed uit, toch? Ik heb er niet echt verstand van, maar als ik naar het scorebord kijkt, dan hebben wij op dit moment één doelpunt minder dan Turkije 😥

Je kan ook een outfit maken met de kleuren: Rood, wit en blauw, maar wel oppassen dat je niet straks de Franse vlag hebt 😛! 🇳🇱

Liefs xxx Banaantje <3

hahaha, ja dat kan ook en ook bedankt voor de tip

ik moet dus wel opletten dat ik niet languit op de bank moet gaan liggen, want dan ben ik ineens voor Frankrijk  of zijn die al uitgeschakeld of deden die helemaal niet eens mee 😅

hoi @ItsJustMe ,

Haha ja de haarband van Memphis was idd groot in het nieuws dat heb je goed gelezen😅 

ja, ik houd het allemaal wel zo goed mogelijk bij hoor

Het is ook eigenlijk de sfeer met zijn allen die het zo bijzonder maakt! Met je familie kijken allemaal met wat oranjes aan en lekker juichen als NL scoort is toch een bijzondere setting!

daar heb je wel gelijk in. Je hoeft het niet echt te begrijpen om een leuke avond te hebben

En zou wel leuk zijn als we het met zijn allen konden kijken op het forum je bent van harte welkom wat mij betreft😉

dat zou het van een gewone leuke avond in een een superleuke avond veranderen

Het is trouwens nooit te laat om wat oranjes te kopen, maar ik hoop dat er nog wel wat te verkrijgen is in de winkel want denk dat veel oranje spul ook wel is uitverkocht haha😂

Liefs van ItsJustMe <3

de tijd begint idd te dringen en niet alleen qua spullen die er nog te koop zijn

de stand nu in de 54e minuut van de wedstrijd is nog niet echt positief voor NL, maar ik zag NL net voor het Turkse doel, alleen nu gaat Turkije een vrije trap nemen vlak voor de goal van NL…..

oeps, die ging gelukkig net naast…..

Ik hoop dat Nederland wint voor jou @ItsJustMe  en dat jouw vader geen gelijk krijgt en ook voor  @Banaantjeeee die volgens mij diehard fan en ook kenner is, dat de twijfel die @Tover01  heeft straks toch voor niks geweest is, dat als het op penalties komt @Salam misschien toch gelijk zou kunnen krijgen, wat ik niet hoop, maar we gaan het allemaal zien, voor @Monkeyboy08  hoop ik dat ie sws een gezellige avond heeft en voor @LampenKap  hoop ik dat de chips en blikjes snel komen 😉

Volgens mij is de tweede helft wel spannender dan de eerste, want ik heb al een stuk minder naar Kenji gekeken dan in de eerste helft….

Fijne avond allemaal 🙂

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer schreef: Ik heb er niet echt verstand van, maar als ik naar het scorebord kijkt, dan hebben wij op dit moment één doelpunt minder dan Turkije 😥

Hahaha! Kijk nu maar nog een keer😊😉. Nederland is lekker bezig 🧡🧡

Liefs xxx Banaantje <33

IK HEB DE CHIPS. 

Ik was in de pauze in slaap gevallen en toen ie voorbij was netjes wakker geworden dus heb tussen door snel moeten rennen. Geen blikjes. Nu staat het gewoon 2-1 !!!!

Dus miss als ze nu een beetje stoppen met goed spellen heb ik het *voor het eerst* goed. 

Reageer