Skip to main content
Vraag

Kijken jullie ook naar de Top2000?

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14

Heyy!

Tussen kerst en oud&nieuw is het bij ons thuis een traditie om naar de Top2000 te kijken en om zo af te tellen naar het nieuwe jaar! We maken altijd ons eigen muzieklijstje met onze favoriete nummers en die sturen we dan op en als het dan zover is hebben we een lijst gemaakt met wanneer al onze nummers komen en staat de tv bijna 24/7 op de top2000 hahaπŸ˜…

Zijn hier nog meer mensen die ook naar de top2000 kijken? En als je ook gestemd hebt welke nummers heb je in je lijstje gezet? Of welke moeten er echt perse in komen vind je?

Fijne feestdagen nog iedereen en alvast een gelukkig nieuwjaar!✨

Liefs, ItsJustMe <3

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 26 december 2024

Hee hallo ik luister vooral top 2000 bijvoorbeeld als ik ga slapen of in auto en heb liedjes bijvoorbeeld shotgun.   green green gras en een paar van avici en run en money van galantis

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 26 december 2024

heel eerlijk, eigenlijk niet. Ik word gek van 'last christmas i gave you m heart” en ik heb ook last van mijn oren dus ik luister nu geen muziek

groetjes Lupus

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 27 december 2024

Bij ons staat de Top2000 altijd wel op de achtergrond aan. Op de radio dan, niet de tv. Top2000 a Gogo is ook leuk en kijken we ook elke dag. Weer een beetje β€˜normale’ muziek is wel fijn na al die kerstmuziek. Mijn moeder is daar gek van dus de laatste paar weken was het de hele dag Sky Radio Christmas. πŸ˜‚ 
Stemlijstje invullen doe we ook altijd. Zal die later nog wel ff posten. 
Hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad.

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 28 december 2024

Mijn stemlijst zoals beloofd:

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 4 januari 2025

Heyy,

Thanks voor de reacties! Ben beetje laat met terug reageren oepsπŸ˜…

​@tim16 Goede lijst! Moet wel toegeven dat ik het grootste deel niet ken maar ga me er nog wel even in verdiepen want nieuwe muziek leren kennen is altijd leuk!πŸ˜‰

Mijn lijst was eigenlijk vrij saai en de meeste nummers staan er altijd wel in van o.a. Queen en bijvoorbeeld Memories van Maroon 5. Heb ook op Die With A Smile van Bruno Mars en Lady Gaga gestemd die is er ook hoog nieuw ingekomen wat meer dan terecht is vind ik! :)

Liefs, ItsJustMe <3

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 4 januari 2025

Hey! Ik vond het ook erg leuk om te volgen! Ook de top 2000 a gogo met de vragen en die kleine vertolkingen van bekende nummers waren leuk! Haha ​@tim16  geweldig hoor de hele tijd Sky Radio Christmas! πŸ˜‚ Jij was vast niet de hele tijd in die zelfde ruimte? πŸ˜‰ Ik vind de lijst goed, er kunnen altijd nummers bij en af maar de nummer 1 is wel terecht. 6 muziekstijlen in 1 nummer en zoveel octaven is nog steeds knap.  Er mag wel wat meer metal in de lijst ☺️πŸ₯° zo hoort Orion van Metallica er eig ook in te staan vind ik. 

Liefs Tover xxx

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4 januari 2025

​@ItsJustMe Thnx. De lijst gaat alle kanten op wb. genres πŸ˜…  Zit ook veel bij wat ik via m’n ouders mee heb gekregen. Recent top40 spul heb ik sws niks mee. Heb net even gekeken en van wat nu in de Top40 staat ken ik echt letterlijk bijna niks. πŸ˜‚ En na sommige nummers kort geluisterd te hebben houd ik dat ook liever zo.

​@Tover01 Nee, gelukkig niet de hele tijd in dezelfde ruimte. Dat zou niet goed aflopen.

De nr.1 vind ik ook terecht. Blijft idd een knap nummer. Gelukkig staat er wel meer stevige muziek in. Zelfs Slayer staat er 1 keer in.

smokey
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 6 januari 2025

hoi, ik keek en luisterde de top2000 ook, ik ben een beetje laat want het is nu al afgelopen natuurlijk!

ik heb niet gestemd/lijst ingevoerd, ik denk dat ik dat volgend jaar ga doen

gr smokey

Forum|alt.badge.img

Gaaf idee om met muziek af te tellen naar het nieuwe jaar! Op mijn lijst stonden ABBA - Dancing Queen en David Bowie - Heroes. 

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 7 januari 2025

Hoi hoi lieve ​@ItsJustMe  gosh ik had je topic helemaal niet opgemerkt 🀭🀭 leuk onderwerp! 

Ik heb zoveel mogelijk gevolgd, vond het a gogo deel ook erg leuk, Diederik Ebbinge deed het goed en de verdiepingen van Leo Blokhuis vind ik ook heel boeiend.  Ik ben het eens mer ​@Tover01  dat die muzikale omlijsting van de quiz top was. Wat grappig hoe met een andere muziekstijl je toch nummers herkend. Qua lijst was ie prima. Ik zit ook een groot deel in de rock en metal hoek maar een mooie blues en jazz doe ik ook niet uit. Van mij had het lekkere bluesy nummer "ab met de kroam" van Normaal er in gemogen. Instrumentaal geweldig (Ferdi Joly is een geweldige gitarist). En Jan Akkerman hoort er eigenlijk ook in te staan. Maar dat is denk ik niet main stream genoeg. En inderdaad de nummer 1 is nog altijd een kunststukje. Overigens heeft Queen er wel meer zo. Geweldige band.  Farrokh Bulsara oftewel Freddy Mercury hoort wat mij betreft in het rijtje der grote componisten door de eeuwen heen. Heerlijk om even over muziek te praten haha! 

Groetjes liefs Tartan XxX 

P.S. hahaha ​@tim16  ik zie dat voor me, eindeloos kerstdwepers en jouw toenemende ergernis πŸ˜ŠπŸ˜‰snap je helemaal! Btw goeie lijst. Teardrop is geweldig.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen