Skip to main content
Vraag

Kijken jullie nog kinderprogramma's? ;)

• October 25, 2025
  • 22 reacties
  • 308 Bekeken

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8

Heyy,

Ben wel benieuwd, kijken jullie nog programma's die eig voor een iets jongere leeftijd bedoeld zijn, en zo ja welke?😊

Kijk zelf bijv nog steeds Brugklas en soms de regels van Floor 🙃

Liefs :)

22 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi lieve ​@Cantaloupe ,

Haha heeel soms nog dat ik ook brugklas kijk, de dodelijkste 60 en checkpoint 🙊🙂

Liefs 😊

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 25, 2025

Ja ik vind brugklas ook leuk!

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • October 25, 2025

Ja hoor heb nog een kleiner zusje wat ik sommige programma's mee kijk .

Zoals in de maand november sinterklaas journaal  en ernst bobbie en de rest 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 25, 2025

Uhh nou soms 

Animatiefilms en anime voor jongeren leefrijd denk ik... eigenlijk geen idee 

Leuke vraag, hoor ​@Cantaloupe 

XXX Yusa 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 25, 2025

Hey, ik zeker! Checkpoint idd en andere Zapp programma's. Taarten van Babel kan ik altijd wel waarderen en Enkeltje Verweggistan en natuurlijk het Jeugdjournaal. Soms komen wat buurkinderen hier en dan kijk ik ook mee met hun, vinden ze leuk xD. Raad eens hoeveel ik van je hou bijvoorbeeld 🤭

Liefs Tover xxx

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 26, 2025

Ja verschillende Zapp programma's vind ik ook leuk maar ook Bluey vind ik super leuk en ik kijk Pokemon (Horizons) op Netflix

Seashell 😘 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Cantaloupe ,

Ik moest denken aan je topic, ik keek vanmiddag naar topdoks 🙃

Liefs 😊

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 29, 2025

Ik kijk soms nog naar Brugklas. Daar keek ik al naar toen ik 10 was.

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 1, 2025

Ik kijk soms nog wel is van die Nickelodeon programma’s zoals Henry danger thundermans en Sam & kat enzo 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 2, 2025

@Chiaraaaaxx haha die keek ik ook wel eens maar nu vind ik die saai

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 2, 2025

@Yusa awh echttt ik vind ze opzich nog best wel leuk vooral Henry danger

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 2, 2025

@Chiaraaaaxx ja dat vond ik ook wel grappig maar vooral toen ik wat jonger was denk 10. Op Videoland staan volgens mij alle seizoenen maar weet dat niet zeker 😆

Maar nu kijk ik vooral spannende series of actie (anime) series of iets om bij na te denken.

xxx Yusa 

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 2, 2025

@Yusa ahhh dat is ook heel leuk jaa

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 3, 2025

Ja vooral Nickelodeon kijk ik nog wel graag 

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+12

ik kijk vaak naar Nickelodeon, maar dan alleen dingen zoals Danger Force, Henry Danger of Thundermans

maar natuurlijk ook elk jaar naar het sinterklaasjournaal. zeker omdat ik nog wel eens met mijn moeder pleinwacht loop en dus wil snappen wat de grap van dit jaar is. ik vind het wel minder leuk nu Dieuwertje Blok er niet meer is

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 3, 2025

Hoi 

Jeugdjournaal vaste prik, Buurman en Buurman, Peperbollen, Brainstorm en nog wel eens als bijvangst de programma's daar omheen 😊 inderdaad ​@Tover01  ook Raad eens hoeveel ik van je hou. Ik word altijd week van binnen van die schattige stemmetjes 🤭 haha wat ben ik soms toch ook een watje 😊😉 zo krijg ik de laatste tijd ook een brok in de keel van baby en kindergehuil. Kan ik niet goed tegen. Hihi. 

Groetjes liefs Tartan X 

P.s. ​@ikweethetnietmeer2009  Sinterklaas journaal is briljant! 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 3, 2025

@ikweethetnietmeer2009 Jaaaaa, Sinterklaasjournaal blijft leuk. Kijk er soms nog wel naar met mijn broertje (12)

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+12

ik ben echt zo blij dat jullie er ook mee eens zijn dat het sinterklaasjournaal echt fantastisch is, ​@ja_ppie en ​@Tartan16. ik zie telkens dan die kleine kindjes van 4 of 5 jaar die dan foto's sturen dat ze hun schoen hebben gezet, en ik ga dan toch echt twijfelen of ik niet te oud word

Als ik ooit de moed verzamel, ga ik als 18 jarige ook mijn schoen zetten en een foto naar het sinterklaasjournaal sturen. Op dat punt ben ik toch hier weg, dus dan mogen mensen prima weten welke idioot hier dit idee dus heeft bedacht 

• November 6, 2025

Hi, ik kijk vrijwel nooit tv en via socials ook weinig. Toch zie ik zeker kinder films en leuke infotainment voor kinderen. Het is toegankelijk en leuk hoe dingen worden uitgelegd. En gespeeld. Ezel Chiel en Eerst Dit voor kids zijn mooie voorbeelden. 

Groetjes K.

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 8, 2025

Ik kijk altijd nog het Sinterklaasjournaal en soms ook nog van die cartoons op Disney XD ofzo, zoals DuckTalesGravity Falls en mijn favoriet Amphibia.

Natureflower
Forum|alt.badge.img+11
  • Topper
  • November 11, 2025

Op het moment kijk ik Tranformers Rescue Bots. Ik keek het als kind al, en om een of andere reden is het nu een soort hyperfixatie geworden van mij, dus ik kom er ook niet zo makkelijk meer af 😅

Ook kijk ik soms nog wat op Nickelodeon, of een andere serie die ik keek als kind of ik kijk met mijn jongere neefje mee (speelgoeddokter, peppa big, woesel & pip, buurman en buurman, beyblade burst).

Leuke vraag!

Liefs,

1.  

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • November 12, 2025

Hoi,

Tuurlijk. Vaak ook omdat m’n zusje dit wilt, maar meestal als er niks interessants op tv is ga ik gewoon ff de Thundermans: Undercover of zoiets kijken.

Groetjes,

ghast