Skip to main content

Kietel Uitdaging

• November 2, 2025
  • 27 reacties
  • 298 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi Allemaal, 

Ik heb een vraag aan jullie : 

Stel iemand zou je uitnodigen om een kietel uitdaging te doen. Zou je dit dan willen doen? 

En ik heb er nog een paar vragen over : 

1. Zou je meedoen? 
  2. Ben je jongen of meisje?
  3. Hoe oud ben je? 
  4. Hoe ver zou je willen gaan? Bijvoorbeeld alleen je voeten of echt alles? 
  5. Heb je nog vragen voor mij? 

Dit zijn maar een paar vragen, maar stel alsjeblieft zoveel mogelijk vragen er over. Dan kan ik ze beantwoorden. 

27 reacties

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 2, 2025

Wat precies is een kieteluitdaging? Is dat dat je gewoon elkaar kietelt of gekietelt word en kijken hoelang je het kan uithouden?

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 3, 2025

1.Zou je meedoen?  Ja hoor 

2.Ben je jongen of meisje? Jongen 

3.Hoe oud ben je?  14

4.Hoe ver zou je willen gaan? Bijvoorbeeld alleen je voeten of echt alles?  Ik lig al vlak als ik in de zij wordt gekieteld xD

6.Heb je nog vragen voor mij?  Kietel je zelf liever of wordt je graag gekieteld? 

Liefs, Tover xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 3, 2025

Hoi 

1.Zou je meedoen?  Ja prima 

2.Ben je jongen of meisje? Jongen

3.Hoe oud ben je?  16

4.Hoe ver zou je willen gaan? Bijvoorbeeld alleen je voeten of echt alles?  Bij de ander als ik kietel ga ik tot de ander stop zegt. Zelf geef ik me vrij vlot gewonnen. 😊 Zeker in mijn buik ben ik dan zo voor de vlakte haha. 

5. Heb je nog vragen voor mij?  Leuk onderwerp, hoe kwam je er zo op? 😉

Groetjes liefs Tartan X

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 3, 2025

1. Zou je meedoen? ​​​​​ja hoor 
  2. Ben je jongen of meisje? Geen antwoord 
  3. Hoe oud ben je? geen antwoord 
  4. Hoe ver zou je willen gaan?  Bijvoorbeeld alleen je voeten of echt alles? ​​​​​Alles maar natuurlijk niet privé delen 
  5. Heb je nog vragen voor mij? Eh ja waarom over kietelen? Wel leuk hoor 🙂

xxx Yusa 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 3, 2025

@DnDlover 

Hoi hoi, ten eerst bedankt voor je reactie! 

Een kietel uitdaging ( in mijn ogen ) is dat je vastgebonden word. En dan zo lang mogelijk word gekieteld. Dit kan van speels in je normale kleding zijn intenser zijn van zwemkleding, bikini’s of ondergoed. En dan zolang mogelijk vol houden. Hoop zo je vraag beantwoord te hebben. 

Stel gerust meer vragen!

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 3, 2025

@Tover01 

Hoi bedankt voor je reactie! 

Om antwoord tegeven op je vraag, ik kietel graag zelf anderen. Jij dan? Word je liever zelf gekieteld of andere kietelen? 

En je zij dat je al gek werd als je gekieteld werd in je zij. Is dat alleen bij je zij? Of ook bij bijvoorbeeld je oksels, navel, broekrand, knieen, dijen of voeten? 

Stel gerust meer vragen! 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 3, 2025

@Tartan16 

Hoi hoi, ook jij bedankt voor je reactie! 

Om antwoord te geven op je vraag, Ik ben er opgekomen omdat het ineens in me opschoot. En ik het zelf een leuk onderwerp vind ( soms iets te ) om over te praten. 

En je zegt jezelf vrij te geven. Wat is dan naast je buik je gevoeligste kietelplek? En kledingwijs hoever zou je gaan? 

Nog maals bedankt voor je reactie, doet me goed! Stel gerust meer vragen 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 3, 2025

@Yusa 

Ook jij bedankt voor je reactie! Ik snap dat je mee zou doen en zonder prive delen! Helemaal oke natuurlijk! Is ook helemaal niet de opstelling, sommigen vinden het leuk. Is er dan ook een plek die bij jou echt top is als kietelgevoelig. En zo ja, kun je een top 3 maken? En hoever zou je gaan kledinggewijs? ‘’ Normale kleding of ondergoed, zwemkleding, of zelf niks? Alle antwoorden zijn goed! 

Stel gerust meer vragen!

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 3, 2025

Hey ​@Anoniempje295 overal wel. Ik schiet snel in de lach en wordt er dan slap van. Dus ik geef me dan snel over xD. Zeker de knieholte en mijn zij zijn gevoelig en onder mn voeten ook. Een maatje van mij (die is sterker dan ik) laat mij ook wel eens genade zeggen met een kietel beurt haha 🤭

Liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 4, 2025

Hey ​@Anoniempje295 ! Je hebt duidelijk een hele interesse voor kietelen;-) Dat is leuk hoor! Ja, gevoelige plekjes heb ik zeker! Vooral onder mijn voeten, ik word echt helemaal gek bij ook maar de kleinste aanraking 🤭, dan word ik een beetje een soort worm die rondspartelt en dan word ik slap net als ​@Tover01 en ik ga dan als een gek lachen 🤣 Ik heb volgens mij zelfs een keer bijna in mijn broek geplast door het gelach en gekietel. Verder zijn ongeveer alle plekjes wel gevoelig maar dus vooral mijn voeten. Qua kleding zou ik denk ik gewoon normale kleding aan hebben, maar als het zomer is kan het ook gewoon misschien je shirt uit en meer niet. Dat is best normaal, denk ik. Van zulk gekietel krijg je het vast warm XD 🥵

Ik heb nog wel een vraag voor jou hoor! Wil je je eigen vragenlijst(je) ook zelf invullen? En wat zijn jouw gevoelige kietelplekjes?

Liefs, xxx Yuaa 😙

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 4, 2025

@Tover01 

Hahaa snap ik. Hoor ik wel vaker mensen die overal gevoelig zijn. En dan der ook slap van worden. Als je maatje je dan kietelt welke plekken pakt hij dan het vaakst? En hoelang duurt het meestal voordat je daadwerkelijk genade zegt? En vind je dit erg dat hij dit doet? Of geniet je der enigzins ook van? 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 4, 2025

Haha dat klinkt wel grappig, ik weet niet of ik echt mee zou doen hoor, ligt eraan met wie en of het gewoon voor de lol is. 

xx liefs Wolf 🐺

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 4, 2025

@Anoniempje295  hihi nou, mijn zij en buik doet hij. Ik probeer het dan even vol te houden maar dan lig ik zo in een deuk en kan niks beginnen dus dan zeg ik na een minuut ofzo wel "genade Tim!" (Niet zijn echte naam kt).. en soms zegt ie dan "wat zei je ik versta je niet" 😄 dan moet ik het nog een keer zeggen xD. Zelf kan hij er helaas tegen dus terug doen kan niet en hij is bovendien sterker. Maar dan bekogel ik hem met propjes of er komt een kussengevecht van bijvoorbeeld 🫣🤭 haha ja we zijn net kinderen 😉ik vind het wel leuk. Vooral omdat we altijd zo' n goede sfeer hebben en hij is echt een lieve vriend voor mij en mijn vriendin want we kennen elkaar al van groep 1 ofzo. Trouwens mijn vriendin kietelt mij ook wel eens en dan heb ik  hetzelfde. Ik lig snel vlak 😊

Liefs, Tover xxx

Tandenborstel
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 4, 2025

1.Zou je meedoen?  Hangt af wie het vraagt 😱

2.Ben je jongen of meisje? non-binair denk ik, maar een meisje 🤗

3.Hoe oud ben je?  12 😛

4.Hoe ver zou je willen gaan? Bijvoorbeeld alleen je voeten of echt alles?  Mij maakt niet zoveel uit ik ga sowieso half dood na 10 seconde 😁😅

6.Heb je nog vragen voor mij?  Neuh 😎

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 4, 2025

@Tandenborstel 

Bedankt voor je reactie! Je zegt hangt ervanaf wie het vraagt. Hoe bedoel je dat? 

En je zegt na 10 seconden al dood te gaan. Is er ook een specefieke plek op je lichaam waarbij dit het ergst is?

@Tover01 

Haha snap ik! En als alles kon en Tim ineens al zn sterkte zou verliezen, hoe zou je hem dan terug pakken? 

En je zij dat je vriendin je ook wel eens kietelt. Kietel je haar ook wel eens?

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 4, 2025

@Anoniempje295  zelfde manier 😁 dan zou ik hem ook laten kronkelen en genade zeggen.  En mn vriendin zeker doe ik dat maar dan ben ik automatisch wat voorzichtiger ☺️

Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 4, 2025

@Yusa 

Hoi hoi, zeker wil ik mn eigen vragenlijstje invullen.

1. Ja, maar ik denk eerder als kietelaar ipv gekieteld worden. 
  2. Geen antwoord 
  3.  15 jaar oud
  4. Zoals ik zij liever kietelaar. 

En mn gevoelig plekken zijn toch echt wel mn oksels en voeten 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 4, 2025

@Tover01 

Goed zo! En is er ook nog een specefieke plek die je zou pakken bij hem? 

En als je je vriendin kietelt? Welke plek is ze het gevoeligst? En doen jullie dat bij elkaar voor de fun of ook uit een sexuele hoek?

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 8, 2025

Hoi ​@Anoniempje295 ik moest aan je topic denken XD

mn zus en ik gaven elkaar net de kieteldood. Ben naar mijn kamer gerend. Ik kan er echt niet tegen 🫣

Wij hebben dus een soort massage roller ding wat heel erg kietelt en dus ja hoop gegiechel. Leuk is het. Wordt je altijd lacherig van 🤣

xxx liefs Yusa

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 8, 2025

@Anoniempje295  alleen fun 🙂 seks hebben wij nog niet. Liefs, Tover xxx

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 9, 2025
  1. Zou je meedoen? (Nee)
  2. Ben je jongen of meisje? (Meisje)
  3. Hoe oud ben je? (2938203)
  4. Hoe ver zou je willen gaan? Bijvoorbeeld alleen je voeten of echt alles? (Nouja… mnu maar ik ga trappen en slaan als ik wordt gekielteld 😭)
  5. Heb je nog vragen voor mij? Neujj

Forum|alt.badge.img

Hoi, 

1. Zou je meedoen? Ik zou zeker meedoen 
  2. Ben je jongen of meisje? Meisje
  3. Hoe oud ben je?  13 
  4. Hoe ver zou je willen gaan? Bijvoorbeeld alleen je voeten of echt alles?  Ik zou dan inderdaad vastgebonden willen worden, met dan bijvoorbeeld alleen een bikini aan (die halverwege van mij ook uit mag) en dan mag diegene die mij kietelt bepalen want ik kan toch niks 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 9, 2026

@Kiki anoniem 

Hoi hoi, ten eerst bedankt voor je reactie. 

Je bent wel freaky zeg! Wat maakt het dat je het zo leuk lijkt te vinden? 

En je zegt dat je bikini 👙 ook wel uit zo mogen.

Zou je dan ook rond je borsten en vagina gekieteld willen worden?

Groetjes A

Forum|alt.badge.img

@Anoniempje295  hoi! Ik vind vooral het idee van vastgebonden zijn spannend, en kietelen vind ik gewoon leuk, ik kan er niet echt tegen maar ik ga niet dood van een beetje kietelen.  
Ik zou mijn privé delen zoals borsten (ookal heb ik geeneens cubmaat a) en mijn vagina zou ik ook laten kietelen omdat het gewoon heel gevoelig is 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 11, 2026

@Kiki anoniem 

Hoi hoi, thnx voor je reactie! Je zegt dat je der niet tegen kan. 

Als je de volgende plekken een 1/10 zou moeten geven over hoe gevoelig ze zijn wat zou je dan zeggen? 

Oksels 1/10

Borsten 1/10

Buik 1/10

Zij 1/10

Navel 1/10

Vagina 1/10

Dijen 1/10

Knieen 1/10

Voeten 1/10

En je zegt dat je geen eens cupmaat a hebt, maar dat is toch best normaal? Je bent nog “ maar “ 13 jaar oud. 

Zie je al wel “ iets “ groeien? 

En je vagina is indd heel gevoelig, zou je dan alleen er op zeg maar? Of zou je binnen in ook toelaten

Btw, je hoeft niks te beantwoorden waar je je niet comfortabel bij voelt. 

Groetjes A