Skip to main content

Keukenhulp gevraagd. Het gaat niet goed met de magnetron en we hebben gisteren dus al ons avondeten van vandaag opgegeten. Graag tips

  • 2 June 2024
  • 36 reacties
  • 319 Bekeken

Hoi iedereen,

 

ik was dus bij mijn vriendje Kenji (niet zijn echte naam) en we hadden gisteravond zin in iets te eten en dachten we gaan lekker shoarma eten. Dus die hadden we uit de diepvries gehaald en in de magnetron gedaan om te ontdooien en toen begon de magnetron te knetteren en hadden we snel de stekker eruit getrokken en nu durven we die niet meer te proberen. Oh ja, de shoarma is ondertussen wel ontdooit, want die waren we vergeten uit de magnetron te halen en die hebben we dus net in de koelkast gezet. Die kunnen we toch nog wel gewoon opeten, denk ik of mag die niet een hele nacht buiten de diepvries?

Omdat we nog steeds zin in iets hadden hebben we toen (gisteravond)  de kip pilav die mama voor vandaag voor mij en mijn broers al klaar had gezet opgegeten….  Dus ja, we hebben dus sws 2 probleempjes 😅

 

Ten eerste de magnetron. Kunnen we die gewoon weer in het stopcontact doen en proberen? En hoe maak je snel kip pilav, want onze broers weten nog van niks en hadden het er gister al over dat ze echt zin in die kip pilav hadden. Kenji en ik kunnen niet echt koken, maar op internet zagen we al wel een recept voor pilav en dat is klaar in 15-20 minuten, dus misschien doen wij er iets langer over, idk.

 

Nou ja, alle tips zijn welkom en welke volgorde is handig om te doen?

 

Alvast bedankt en als het goed lukt ga ik het recept wel met jullie delen.

 

Jullie tips zijn welkom 🙂

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  en Kenji (nepnaam van mijn echte vriendje)

 

 

36 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Als de shoarma in een aluminium bakje zat is de magnetron nu kapot want aluminium kan absoluut niet in de magnetron.

 

De shoarma kan je gewoon eten als het ontdooit is maar wel vandaag opeten.

 

Succes

Hoi @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ,

Zat er niks in, of iets van metaal? Want dan is het normaal. Of is de magnetron misschien heel vies van binnen? 

Oh ja en haal een magnetron nooit uit elkaar. Dat is heel erg gevaarlijk!

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Je moet eig eerst weten waarom de magnetron begon te knetteren xd. Knetterde die alleen binnen in, dus waar de schaal stond? Zat er bv aluminium folie om ofzo? En als die shoarma bevroren was gisteravond dan kun je die rustig eten vandaag hoor 👍 

Als de magnetron van de achterkant knetterde of in elk geval ergens anders dan de binnenkant,niet meer proberen.  Vloog de stroom er niet af trouwens?  Met de pilav veel succes! 🤣 Had je die mee genomen naar hem of waren jullie bij jou thuis? 😉 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +9

 Hoi @Anoniem448,

 

nou die shoarma zat gewoon in een plastic verpakking van de winkel (Lidl)

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Jesse08 

het is pas een nieuwe magnetron. Net uit de doos. Nou ja, vorige week ofzo had zijn moeder ',m mee genomen . Volgens Kenji was ie nog niet gebruikt en hij snapt al helemaal niet hoe dat ding werkt. Dus ik had 'm al op magnetron en 1 minuutje gezet en hij had die shoarma uit de diepvries gepakt en eriin gezet en op het knopje gedrukt 🙂

Dus, het was echt teamwerk 🙃

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Tover01 ,

 

Hey!  Je moet eig eerst weten waarom de magnetron begon te knetteren xd.

 

haha, ja...you telll me, want idk 😁

 

Knetterde die alleen binnen in, dus waar de schaal stond?

 

uit Kenji komt geen zinnig woord. Hij drukte op het knopje en iep gelijk weg en toen knetterde het. Ik denk van binnen.

Ik was net bezig met de shoarma broodjes in de broodrooster te doen..

 

Zat er bv aluminium folie om ofzo?

 

nee, plastic. Ik zal voor de zekerheid wel even in de vuilnisbak kijken

 

En als die shoarma bevroren was gisteravond dan kun je die rustig eten vandaag hoor 👍 

ok, maar die heeft 12 uur in die magnetron gestaan. Is dat niet erg?

 

Als de magnetron van de achterkant knetterde of in elk geval ergens anders dan de binnenkant,niet meer proberen.

 

oh, geen idee. Ik heb het niet gezien en Kenji had de stekker er toen al uit getrokken

 

  Vloog de stroom er niet af trouwens? 

 

idk, we hebben steeds licht gehad in de keuken. Alleen het lampje van de koelkast doet het niet meer..

I think we're ok

 

Met de pilav veel succes! 🤣

 

dankjewel. We hebben dat nog nooit gemaakt…

 

Had je die mee genomen naar hem of waren jullie bij jou thuis? 😉 

nee, ik was niet thuis. We waren op de camping 2 kilometer van mijn huis. We waren daar alleen en niemand weet dat we daar hebben geslapen , maar zal wel goed zijn hoor.

Toen die magnetron raar deed ben ik om die pilav gefietst, want die had mama al voor mij en mijn broers klaar gezet in de koelkast thuis.

 

Liefs Tover xxx

dankjewel en fijn dat jullie allemaal zo snel reageren

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi iedereen,

 

we hebben net gedoucht, want daar hadden we nog geen tijd voor gehad. In het chalet hadden we geen warm water, maar dat staat uit als ze er niet zijn, zegt Kenji… dus toen zijn we maar samen op de camping onder de douche gegaan. Alleen kan je daar maar 6 minuten en dan heb je weer koud water en toen zaten we allebei nog onder de shampoo, maar als je dan 5 minuten wacht kun je weer 6 minuten douchen, maar tijdens het wachten kregen we het best wel koud. Het zit gewoon niet echt mee vandaag.

We zijn nu weer in het chalet en lekker fris.

Ik heb de verpakking even gefotografeerd en ik zie niks bijzonders. Nou ja, wel zo'n stickertje tegen diefstal ofzo, maar kan die magnetron alleen daardoor al gaan knetteren. Daar zit toch niet echt metaal in?

 

 

Oh ja, op de datum moet je niet letten, want wij hadden 'm al in de diepvries liggen sinds we die gekocht hadden. Nou ja, Kenji zijn familie dus. Mama doet het thuis altijd in kleine zakjes. Dan kun je per portie eruit halen en ik heb nu die shoarma bij Kenji ook in kleine zakjes gedaan en weer in de diepvries gedaan, want we weten niet of we vandaag wel shoarma gaan eten. Als die pilav lukt eten we dat gewoon.

 

Nou ja, wij hadden verder een geweldig idee en die magnetron was vorige maand of iets langer geleden, weet ik niet precies, in de aanbieding en toen had mama of Mats (nepnaam van mijn oudere broer) zelf er ook eentje gekocht voor als ie op kamers gaat en we hadden net bij ons thuis gekeken op zolder en Mats heeft dezelfde doos. Ik denk dus dat we die maar even om gaan ruilen. Mats heeft 'm nu toch nog niet gelijk nodig en dan hebben we wat tijd om het op te lossen als die magnetron van Kenji zijn familie echt kapot is.

Ik ben dus net met de kruiwagen van huis naar hier (chalet) gelopen, want dat ding past niet in mijn fietstas en ik weet ook niet hoe ik die op de bagagedrager krijg en anders moet Kenji er naast lopen ofzo. Stel je voor dat ie eraf valt. Dat moeten we niet hebben. In de kruiwagen is beter. Ik ben trouwens wel een beetje bezweet door het hele eind te lopen, maar ja, Gelukkig regent het niet.

Kenji is nu de kruiwagen terug naar huis brengen en dan zal die hier zo wel weer zijn, denk ik.

Wij hebben dus niet stil gezeten en schieten dus best wel op en nu hoeven we alleen die pilav nog te maken. Cool.

 

Ik had geen rekening gehouden met de checks, dus hadden we dit alvast zelf bedacht.

Goeie tips zijn dus nog altijd welkom.

 

Kunnen we die magnetron niet even buiten testen op een verlengsnoer. Ik bedoel dan kan er iig niks met het chalet gebeuren en als die het toch nog doet hoef ik die van Mats niet meer uit te pakken en kan die weer mee naar huis…..oeps, dan was het misschien wel handig als we de kruiwagen hier nog hadden.

Even snel Kenji bellen… die neemt niet op en ik krijg de voicemail. Het bereik is hier in de buurt ook best &*$#@ 'minder goed', zeg maar

 

Ja, ik hoor jullie al lachen, maar ik had jullie wel eens alleen bezig willen zien……. wij hebben hier nog niet echt ervaring mee en Kenji zei zopas gelijk 'dan is het nu mijn beurt om met de kruiwagen te lopen’ en daar had ie wel gelijk in en voordat ik het doorhad was ie al weg.

Nou ja, komt ook wel weer goed. Soms zit het mee en soms niet, maar dit komt ook wel weer goed.

Alleen, hoe ga ik het Kenji vertellen dat we nog een keertje moeten lopen…we hebben hier nu 2 magnetrons staan 🙄

 

Ik hoop dat het niet druk is op het forum en er tussendoor even tijd is om onze reacties te checken.

 

Ik ga maar even naar dat recept kijken van de pilav en wat we er allemaal voor nodig hebben.

 

Wish me (en Kenji) luck, want dat kunnen we wel gebruiken 😐

 

We wilden eigenlijk vanmiddag even een uurtje gaan bowlen, maar dat zal wel niet lukken, denk ik 🎱, oh dat is geen bowlingbal, maar eentje van poolbiljart en dat is ook wel leuk en daar hebben we dus vast ook geen tijd voor ☹️

Nou ja er zijn ergere dingen. Ik kan alleen niet zo snel bedenken wat dan 😁

 

Kenji waar blijf je. I need you here baby hahaha. Ik verveel me en weet niet wat ik nu moet doen. Ik ga wel naar Kenji toe fietsen, dan zie ik hem iig sneller 😊

 

 

Doei en hopelijk tot snel,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  en Kenji

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi 🤣,

Jeetje!

Het lijkt me in ieder geval niet dat die magnetron begon te knetteren door die verpakking....(?) 

Als Ik jou ( jullie) was zou ik ook niet te veel knoeien met de magnetron, dat kan best gevaarlijk worden.…

En voor het pilav maken zou ik gewoon een filmpje opzoeken en het makkelijkste gaan maken..😅 met een beetje geluk is het niet te merken qua smaak ofzo.

Verder heb ik geen idee, dit is wat ik zou doen..

Veel succes en hopelijk loopt het goed af!🍀🍀

Groetjes 

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Heb je de shoarma uit de verpakking gehaald voordat je het in de magnetron hebt gedaan?

Lijkt me wel zo handig.

Hoezo gingen jullie zonder dat anderen het weten op de camping slapen?

Liefs @NoahLovesYou(And Kenji)

Hey @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ,

Ik reageer even snel, ik heb niet je hele bericht gelezen. Maar zo'n stickertje tegen diefstal zit idd metaal, kijk maar aan de achterkant 😉

Reputatie 7
Badge +12

Hii @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer,

Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik totaal geen advies of tips heb want dit is niet echt mijn dingetje (ben nogal onhandig met dit soort dingen🙃), maar je topic laat me wel weer lachen en zie het helemaal voor me allemaal haha😅

Gelukkig hebben de anderen al genoeg goeie tips gegeven hier! Hoop dat jullie alles snel klaar krijgen zodat jullie lekker kunnen genieten van het eten! Komt met wat gepruts vast wel goed!😉

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Tinkerbell ,

 

Hoi 🤣,

Jeetje!

haha, ja dachten we gwn even een broodje shoarma te eten en ging het ineens heel anders. Maar gisteravond/vannacht hadden we die pilav opgegeten, nou ja het meeste en zopas hebben we de rest in een koekenpan warm gemaakt en opgegeten. Verder hadden we nog even tv gekeken en toen zijn we denk ik in slaap gevallen, want ik weet niet hoe het afgelopen is en Kenji ook niet 😂

Vanmorgen werden we pas laat wakker en toen bedachten we eigenlijk pas dat we wel iets met die magnetron moesten doen….

 

Het lijkt me in ieder geval niet dat die magnetron begon te knetteren door die verpakking....(?) 

ik denk ook niet dat ie door zijn klein plakkertje gaat knetteren, maar misschien weet @Tover01  off @Jesse08  of @ItsJustMe  of iemand anders dat. Misschien moeten we het gewoon zonder en met die verpakking nog een keertje proberen dan weten we het zeker

 

Als Ik jou ( jullie) was zou ik ook niet te veel knoeien met de magnetron, dat kan best gevaarlijk worden.…

ja, daar heb je wel gelijk in. We gaan eerst nog even wachten op wat anderen er van vinden

Als die magnetron het nog gewoon doet, hoef ik die van Mats ook niet uit te pakken 🙂

 

En voor het pilav maken zou ik gewoon een filmpje opzoeken en het makkelijkste gaan maken..😅 met een beetje geluk is het niet te merken qua smaak ofzo.

ja, gewoon proberen en anders hebben we nog shoarma in de vriezer , alleen zijn die broodjes helemaal hard geworden. Kun je die weer gewoon nat maken en dan opnieuw in de broodrooster doen of weet je dat niet? Ik heb dat nog nooit opnieuw geprobeerd...

 

Verder heb ik geen idee, dit is wat ik zou doen..

Veel succes en hopelijk loopt het goed af!🍀🍀

dankjewel. Kenji en ik zijn blij met alle hulp en jouw tips zijn ook heel goed hoor 😉

 

Groetjes 

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @NoahLovesYou ,

 

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Heb je de shoarma uit de verpakking gehaald voordat je het in de magnetron hebt gedaan?

nee, gewoon alleen de bovenkant een beetje los getrokken. Thuis halen we het wel altijd uit de verpakking en dan doen we het in kleine zakjes in de diepvries. Dan kun je gewoon porties eruit halen zoveel als je er nodig hebt en das veel makkelijker. Daarom heb ik het bij Kenji nu ook in kleine zakjes (per portie) weer in de diepvries gedaan

 

Lijkt me wel zo handig.

oh ja, als het beter is dan doe ik dat de volgende keer wel, maar nu was het één grote klomp vlees van 900 gram en dat is sws niet echt handig, want zoveel eten we met z'n 2-en toch niet op

 

Hoezo gingen jullie zonder dat anderen het weten op de camping slapen?

nou, het was niet echt stiekem. We mogen daar wel slapen van Kenji zijn ouders en we gaan daar ook wel eens chillen als we alleen zijn. Dan kunnen we lekker met ons 2-tjes zijn, want thuis heb ik nog  broers en papa en mama rondlopen.

Papa en mama waren gistermiddag al weggegaan en komen vanavond laat pas thuis en omdat ikm geen eigen slaapkamer heb omdat we thuis aan het verbouwen zijn, slaap ik of bij mijn jongere broertje Jarno  of bij mij iets oudere broer Mats in bed. Wel in een 2 persoonsbed hoor. Als Kenji bij mij logeert dan mag ik meestal wel samen met Kenji slapen in het bed van Jarno of Mats, maar dan moeten Jarno en Mats bij elkaar en die hebben er niet altijd zin in. Btw, alle namen die op het forum gebruik zijn nepnamen

Oh ja, ik had het wel tegen Mats en Jarno gezegd dat we op de camping zouden slapen. Ik weet niet of Kenji het tegen zijn ouders had gezegd, maar die zijn best wel chill, dus das geen probleem. Mijn oudste broer Menno is alleen maar de hele tijd met zijn vriendin bezig en de ene keer is ie thuis en dan weer niet. Het interesseert hem niet waar ik slaap. Hij is wel aardig, maar hij trekt vooral zijn eigen plan.

Ik vind het altijd wel leuk om samen met Kenji te kunnen slapen. We zien elkaar niet zo vaak omdat hij in België woont en dat is te ver om zo maar langs te komen. In het weekend of in de vakantie kan dat wel.

 

Liefs @NoahLovesYou(And Kenji)

Dankjewel en liefs terug van ons

 

Ik ga nog wel even nadenken hoe we het met de magnetron moeten doen. Mats weet nog van niks, want die heb ik vandaag nog niet gezien, maar Mats vindt altijd alles wel goed….nou ja, meestal dan….hoop ik

We gaan zo nog even naar de winkel en dan hoop ik dat we alles voor de pilav hebben en dat het lukt 🙂

 

en nou kom ik natuurlijk een bowlingbal en kegels tegen  🎳 en zopas kon ik die niet vinden, terwijl die vlak naast die poolbiljartbal staat 🎱

 

De zondag is al weer bijna voorbij. Nou ja, ik ben wel de hele dag en gisteren al samen met Kenji en dat is altijd wel leuk 💕

 

Alle tips zijn welkom 🙃

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 

Hoi @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer , Het knetteren kan idd door het metaal in dat stickertje komen, probeer dus maar niet meer😉

Hey @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ,

Ik reageer even snel, ik heb niet je hele bericht gelezen. Maar zo'n stickertje tegen diefstal zit idd metaal, kijk maar aan de achterkant 😉

 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ,

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of je die broodjes weer in de broodrooster kunt doen, volgens mij wel?  Maar ben totaal geen keukenprinses en met koken op school was altijd de helft aangebrand 🔥dus kijk wel uit!

Maar wel weer een mooi verhaal dit...haha🤣

 

Successs!!🍀

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Jesse08 ,

 

Hey @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ,

Ik reageer even snel, ik heb niet je hele bericht gelezen.

 

geen probleem, alle tips komen van pas

 

Maar zo'n stickertje tegen diefstal zit idd metaal, kijk maar aan de achterkant 😉

ja, maar kan zo'n ienie mienie klein draadje er dan voor zorgen dat die magnetron gaat knetteren?

Wat moet ik nu doen dan? Zal ik die magnetron even buiten zetten en even proberen met een verlengsnoer?

Als ie 'poef’ doet dan pak ik die van Mats wel uit en zetten we die in het huisje/chalet en als ie het gewoon doet (ik zal eerst wel even zonder iets erin testen) dan zetten we die van Kenji wel gewoon terug op z'n plekje.

Is dat een goed plan? Ik wil wel weten of ie het nog doet of moet ik die van Mats aan Kenji geven en dan later thuis nog even die 'kapotte’ proberen in de tuin ofzo?

Het is toch zonde om 'm nu al weg te gooien?

 

Nou ja, ik hoor het wel als je tenminste nog tijd hebt en smakelijk eten iedereen. 

Kenji en ik zijn nog niet zover dat we aan tafel kunnen  😄

 

Volgens mij gaan we wel de goede kant op. Kenji en ik gaan dit 'nailen’ met wat hulp van jullie natuurlijk 😉

 

Misschien kunnen we binnenkort wel een soort 'repairshop’ beginnen voor als iemand een kleine storing heeft in een huishoudelijk apparaat. Alhoewel, we gaan liever zwemmen ofzo, dus daar moeten we nog wel goed over nadenken 😃

 

Doei en check dit topic als je je toetje op heb nog even hahaha,

sws dankjewel weer

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  en Kenji

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Jesse08 ,

 

Hoi @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer , Het knetteren kan idd door het metaal in dat stickertje komen, probeer dus maar niet meer😉

 

ah oke, dus niet meer proberen MET sticker, dus alleen ZONDER of ook niet? Maar hoe kom ik er dan achter dat ie wel of niet kapot is?

Eet eerst je toetje 🍦🍓 maar op (dat mag wel van ons) , dan kun je er ondertussen over nadenken 😁

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  en Kenji (niet zijn echte naam hoor, want hij heet……..anders, hij heet dus ook geen ‘anders’ 

 

Hoi, het kan idd door dat draadje komen! Maar als je nu gewoon bijvoorbeeld popcorn ofzo in de magnetron doet zou er, als er geen metaal meer in zit, niks meer aan de hand moeten zijn. 

Reputatie 7
Badge +9

 Hoi @Tinkerbell ,

 

Hi @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ,

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of je die broodjes weer in de broodrooster kunt doen, volgens mij wel? 

 

ze kunnen er vast nog wel een keer in, maar de hond  die hier op de camping rond loopt wil 'm niet eens proeven. en dan is ie nog niet eens voor de 2e keer in de broodrooster geweest. Ik denk dat ie dacht dat het een frisbee was om mee te spelen 🐶

Ik ga gewoon eentje proberen en dan aan Kenji geven en dan komen we er vanzelf wel achter…..ik ben dat ik een nieuw pakje open moet gaan maken…., maar misschien eten we gewoon pilav en kan de shoarma lekker in de vriezer blijven

 

Maar ben totaal geen keukenprinses en met koken op school was altijd de helft aangebrand 🔥dus kijk wel uit!

wij zijn ook geen keukenprinsen hoor en voor de helft aangebrand is voor de helft nog steeds goed 😋

 

Maar wel weer een mooi verhaal dit...haha🤣

ik heb, ondanks een ontplofte magnetron wel een leuke middag met jullie en Kenji. Dat moeten we vaker doen, maar dan gewoon alleen zwemmen en ijsjes eten en friet enzo. Niet dat er echt dingen kapot gaan.

Wij vinden jou super aardig en behulpzaam 😀

 

Bedankt weer voor alles.

 

Als je nog iets te binnen schiet dan mag je het altijd sturen 👍

 

Successs!!🍀

dankjewel !!!

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer en Kenji

 

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Haal het voortaan w=maar gewoon uit de verpakking. Lijkt me het beste.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Jesse08,

 

ok, cool, zal ik die magnetron voor de zekerheid toch maar even buiten zetten?

 

Zal ik dan aftellen en als je bij 0 dan een soort paddestoelwolk ziet dan weet dat het niet gelukt is. Of wel gelukt, maar dat de magnetron het niet gehaald heeft.

 

Kenji heeft het snoer als uitgerold en hij gaat achter een boom zitten en dan doe ik de stekker in het stopcontact en dan moet Kenji maar even achter die boom wegkomen om op het knopje te drukken hahaha.

 

Ik ga het wel laten weten.

 

Volgens mij gaat ie sws niet ontploffen, maaar ok.

 

10, 9, 8, tel maar verder ik moet nu vop bericht versturen klikken..

 

Boem haha dat was een grapje

4,3…

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  en Kenji

 

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Haal het voortaan w=maar gewoon uit de verpakking. Lijkt me het beste.

Liefs @NoahLovesYou 

Oeps.. Mijn laptop doet raar.

Dit moet er staan:

 

Haal het voortaan maar gewoon uit de verpakking. Lijkt me het beste.

 

​​​​​​@NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +18

Hilarisch topic weer. 😂 Volgende keer het eten wat je wil opwarmen in een schaal doen of zo en niet in dat plastic bakje laten zitten. Dat geknetter kwam 100% van die anti-diefstal sticker. Die magnetron kun je verder weer normaal gebruiken. Die is niet kapot of zo.  De Explosieven Opruimingsdienst hoeft ook niet langs te komen. 😂

ja, maar kan zo'n ienie mienie klein draadje er dan voor zorgen dat die magnetron gaat knetteren?

Tja, metaal in de magnetron gaat nou eenmaal knetteren. Ook kleine stukjes. Niet meer doen dus.

Pilav heb ik nog nooit gehad dus daar kan ik je niet mee helpen.

Succes verder. Gaat vast goed komen.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @NoahLovesYou ,

 

 

Oeps.. Mijn laptop doet raar.

Dit moet er staan:

Haal het voortaan maar gewoon uit de verpakking. Lijkt me het beste.

ah, ok. Ik snap het.

Ik hoop niet dat mijn computer de jouwe heeft aangestoken, want die doet al een hele tijd raar.

Ik ga er op letten, maar bij ons in de diepvries zit alles al anders verpakt in eigen zakjes, maar bij Kenji niet. Iig deze keer niet.

 

Doei en bedankt voor je tips.

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Echt hoor!! 🤣 @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  we moeten eig een "topic van de week” invoeren, dan heb jij al zeker 2 keer gewonnen !!  Haha ik lig echt weer dubbel om je heerlijke verhalen !! Geweldig ! Is de mag nog te gebruiken?  Ik denk het wel XD.  Trouwens een beetje geknetter kan ook van het verpakkings folie (niet alu folie!!) komen als dat een beetje uitzet omdat de lucht warm wordt. Maar echt vonken enzo zijn dan weer niet de bedoeling.   Ik vind het weer een heerlijk verhaal dit!! 💜🏆 hierbij de beker voor het topic van de week (misschien wel de maand) !! 😉😘

Liefs Tover xxx

Reageer