Vraag

kennen jullie elkaar ook in het echt?

  • 16 December 2023
  • 10 reacties
  • 130 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, er zijn al heel lang verschillende mensen op het forum maar mijn vraag is: kennen jullie elkaar ook in het echt? ***

***De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan


10 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Ik ken zelf niemand in het echt, zover ik weet.

 

Liefs,

       M.

Reputatie 7
Badge +7

Je bent hier anoniem. Beetje rare vraag eigenlijk, tuurlijk kennen mensen elkaar niet, anders is het niet meer anoniem.

Reputatie 7
Badge +12

Hey!  Voor zover ik weet, ken ik niemand van het forum in het echt. Zelfs niet dat verhalen bekend voor komen. Ik zou daar trouwens, als dat wel zo was, geheimhouding over respecteren :)

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Nee, ik ken voor zover ik weet niemand hier in het echt. Sommige forumleden die wat vaker posten leer je toch op een bepaalde manier een beetje kennen. Dat maakt het forum wel leuker.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, nee ik ken ook niemand in het echt. Op zich kan het wel eens voorkomen hoor. Vorig jaar waren er 2 mensen die elkaar kenden en dat ook zeiden hier. Of mensen die weten dat je op het forum zit, of misschien toch een verhaal herkennen. Helemaal voorkomen kun je het nooit. Maar als het goed is komt het niet voor, en anders zou ik zeggen laat het nooit merken. Zoals @Tover01  terecht zegt, geheimhouding is heel belangrijk. 

Groetjes liefs Tartan  X

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Tinker.fan,

Ik ken 1 iemand hier op het forum in het echt (zeg even niet wie), maar verder echt niemand.

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 6
Badge +3

Hoi, 

Iedereen is anoniem, maar ik ken denk ik  1 iemand in het echt ik weet niet of die mij kent op de KT. 

Reputatie 7
Badge +4

Bedank voor jullie reacties.

Reputatie 1
Badge

Een klasgenootje van mij zit hier ook. 

Reputatie 7
Badge +12

Ik ken niemand hier in het echt, maar ik ken wel iemand die hier actief is geweest.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reageer