Skip to main content

hey hey mensen!

ik heb een vraagje, ik doe dus graag quadrobics gewoon omdat het leuk is. maar heel veel mensen noemen me nu een therian, terwijl ik dat niet ben. ik vind de qadrobics gewoon cool! 🙂 maar kan ik dus quadrobics doen zonder een therian te zijn???

xx @cookiemonster2009 

hey ik vond eerst de sprongen ook gwn leuk maar later ondekte ik dat ik therian was! en nee quadrobicsen maakt je geen therian, therians zijn mensen die zich indentificiren als dieren en vroeger als dier hebben geleefd maskers,staarten en quadrobicsen maakt je geen therian omdat therian geen keuze is veel mensen maken wel deze fout zo zag ik laatst een filmpje waarin iemand vroeg of diegene therian was en zo ja of ze daar over video's kon maken ze reageerde daarop met ja ik word therian maar je kunt het niet worden je bent er een veel mensen denken ook dat ze therian zijn terwijl je der geen bent trouwens shiften maakt je ook geen therian

Hey @Mara.the.therian  

Dus ik kan quadrobicsen en staarten en maskers dragen zonder een therian te zijn ?? Niet dat ik haat heb naar therians hoor ik vind ze Juist hartstikke cool!!! 

XX @cookiemonster2009 

• cookiemonster2009 ja dat kan tuurlijk en bedankt dat je ons cool vind ( met ons bedoel ik de andere therians op het platfrom en op de wereld) ben gwn lekker jezelf!!

hey @cookiemonster2009 tuurlijk kan dat dat is heel normaal!!🤗

Reageer