Skip to main content
Vraag

Kan ik hier nog wat mee? 📻

• March 17, 2026
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Hoi, ik verveel me de laatste tijd echt heel erg en wil daarom iets gaan doen (nuttig of zinloos, maakt niet uit.)
Ik was aan het opruimen en vond nog een soundbox van een oudere spaaractie van de appie, is nu allang voorbij. Je kunt er dierengeluiden mee afspelen door de streepjescode door een gleuf te halen. (Zie de afbeelding onderaan)
Nu, om een lang verhaal kort te maken:
Ik vroeg me af of ik dit ding ook voor iets anders kan gebruiken, bijv als speaker voor muziek of iets dergelijks 🙃 Dierengeluiden luisteren is niet zo leuk namelijk. Of naar Freek Vonk luisteren, nog minder😬

Ik zou het ding ook best willen openschroeven, maar dat kan dus niet want hij zit niet eens dicht met schroefjes.
Hij is op te laden met USB- C, geen idee of die info nuttig is.
Sorry als ik jullie heb lastiggevallen, jullie hebben hier wrs ook geen verstand van..? 😅

Ps: dit is NIET als reclame bedoelt! 
Liefs ♥︎

3 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • March 17, 2026

Hoi Yusa,

Wrs is dat ding geprogrammeerd zodat je alleen dat soort geluiden af kunt spelen, maar probeer anders een Spotify-streepjescode of iets anders te scannen ermee. Misschien werkt het? Ik denk het niet, maar je kan het altijd proberen.

Laat me weten hoe het gaat.

Groetjes,

ghast

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 17, 2026

Hi lieve ​@Yusa ,

Het speakertje wat erin zit zou je opzich nog wel kunnen gebruiken, maar denk dat het beter niet open kan maken omdat er een accu in zit.. als je daar per ongeluk in prikt krijg je vuurwerk😉

https://www.youtube.com/watch?v=unCD1kT0Zq8

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • March 17, 2026

Dank jullie wel! 

@ghast ik heb geen Spotify en denk niet dat ik speciaal voor dit een account ga aanmaken 😉 en code van bijv boodschappen bonnetje gaat niets doen. Kan nog wel even mn zus vragen om een streepjescode, zij heeft wel Spotify. 

@Cantaloupe oei dat moet dan maar niet🤭😅 Met oud en nieuw kan wel haha 😁 

Nog een waarschijnlijk zeer domme vraag, maar kan ik ook iets via de USB-C poort? Ik heb bijv een snoertje met in,- en uitgang USB-C.  Dan zou ik één in het speakertje en één in mn telefoon kunnen doen. Of werkt dat echt alleen voor opladen? Ik heb liever geen vuurwerk dus vraag het hier allemaal maar na😄

Liefs ♥︎