-Hij word vaak gevolgd door fans, maar vindt dat helemaal niet erg! -Justin krijgt nog elke week zakgeld. -Biebs föhnt 's ochtends zijn haar. -Justin googelt zichzelf regelmatig ,just for fun! -Justin bieber al zijn baard in de keel heeft? - Zijn favorite tv-serie is Smallville. -Vanaf zijn tweede is Justin al bezig met drummen. -Zijn moeder heet Pattie. -Justin is al een paar keer verliefd geweest. -Justin is stapelgek op zijn hondje Sam. -Bieber en Biebs zijn Justins bijnamen. -Hij heeft vlinders in zijn buik voordat ie moet optrden, maar dat vindt Justin juist lekker! -In zijn vrije tijd gaat hij bowlen, naar de film of karten. -Justin kreeg zijn hondje Sam omdat hij naar een andere stad verhuisde en daar nog geen vrienden had.
Oke?
Hee,
Ben je toevallig fan van Justin Bieber?
Wilde je er ook nog iets mee vragen of zeggen?
Groetjes,
Simply Me
Hmnmm. Ik heb de bron gevonden Biebercash.weebly.com . Maar nu is de vraag: wtf moeten we hiermee???
Hmnmm. Ik heb de bron gevonden Biebercash.weebly.com . Maar nu is de vraag: wtf moeten we hiermee???
nee ik heb zelf gedaan ik heb gezocht ik weet als over Justin Bieber
nee ik heb zelf gedaan ik heb gezocht ik weet als over Justin Bieber
Weet je dat heeel zeker?? Het zou toch wel akelig toevallig zijn als je zonder het te weten een tekst woordelijk hebt overgenomen……
Maar de vraag is nog niet beantwoord. Wat moeten we hiermee??
Dit forum begint de laatste tijd echt op een fanforum te lijken.
geen idee
Justin fhönde zijn haar niet in 2009. Hij deed toen alleen de “Justin Bieber Hairflip” in de ochtend
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.