Vraag

Jouw absolute favo kleding ?

  • 1 July 2023
  • 14 reacties
  • 213 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi nu de zomer er weer is, vraag ik me soms af “wat zou ik nu het liefst dragen?” en dan heb ik een jurkje waar ik super zuinig op ben omdat ik het van mijn oma heb gekregen. En tegelijk wil ik het dragen maar ook weer heel netjes houden en schoon.

Hebben jullie dat ook? En wat is voor jullie je absolute favoriete kledingstuk of -setje en welk verhaal zit daar achter ? Bijvoorbeeld heb je het kado gekregen of in de kringloop gekocht, of juist heel duur zodat je er zuinig op bent? Vertel !

Groetjes Maiskolfje


14 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Maiskolfje 

 

Ik verdeel mijn kleding altijd een beetje over wat mag vies worden en waar moet ik zuinig op zijn.

Ik heb wel een paar T-shirts die ik netjes wil houden en andere shirtjes gebruik ik als pyjama 

Mijn broeken zijn bijna alleen spijkerbroeken en een paar legging's. Ik ben meestal niet heel erg bezig met wat ik aan heb groetjes Tinker.fan 

Reputatie 7
Badge +9

Mijn favoriete kledingstuk is een pyjama. Het is een lekker zachte met pinguïns erop en is mij nu veel te klein. Het verhaal daarachter is dat ik met mijn halfzus in een grote stad ben geweest en dan zijn we gaan shoppen. Zij heeft voor mij die pyjama gekocht omdat ik te jong was voor geld. Mijn halfzus was toen iets van 20 en ik 7 ofzo. Ze heeft toen ook zwarte gliterschoenen voor mij gekocht die ik echt nooit aan heb gehad. Ik heb die pyjama heel vaak aangehad waardoor er veel gaten in zitten.

Met gewone kleding heb ik een favoriete jurk. Het is gewoon een zwarte jurk helemaal tot aan de grond. Ik doe daar zuinig mee omdat die jurk mij ouder laat lijken met wat make-up.

Behalve dat doe ik echt niks speciaals met mijn uiterlijk.

Groetjes mij

Reputatie 7
Badge +7

Hoiii! Leuke vraag! Ik heb niet per se een lievelings setje, want ik hou van combineren met kleding;) Ik sta ieder dag wel een half uur voor mijn kast haha. En op kledingen ben ik gewoon zuinig ook al vind ik iets niet mooi:-) Maar er zijn wel shirts dat ik sowieso super schoon wil houden, maar sommigen andere shirts net iets minder.

Ik heb wel een lievelings jas en een lievelings broek. Mijn lievelings jas is sowieso mijn spijkerjas en mijn lievelings broek is zeker mijn zwarte flared spijkerbroek. 

Wat ik heel vaak draagt in de zomer is: Een spijker korte broek/skinny jeans, Oversized shirt(In de kleuren: Zwart, Roze, Wit, Groen, Beige, Blauw, Geel en Paars), Sneakers/Sandalen(Maar dan zonder sokken:)) en kleurrijke sokken natuurlijk haha.

Liefs x Banaantje <33

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi @Maiskolfje  leuke vraag ! Nou mijn absolute favo is(zijn) mijn 3 kilts haha ! Die heb ik gekregen en ik ben er zuinig op. Vind ze ook heel mooi en ze zijn best wel van een mooie stof ook. En ook het setje wat ik voor de scouts heb want dat zit fijn en is super sterk.  Dat zijn een blauwe polo, blauwe kniebroek met zakken opzij en dikke kniesokken. En ik heb een camo rokje dat ik ook vaak aan heb, beetje stoer ook met zakjes opzij. En gewoon zo dagelijks ben ik wel fan van zwarte of donkergroene korte broeken of rokjes en high top schoenen, of gewoon slippers als ik lekker relax ;) en lekker losse shirts. Op heel warme dagen shortje  of sportbroekje en hemd zonder mouw. .

Groetjes liefs Tartan X

ps @Banaantjeeee  klinkt leuk !!

Hey,

Ik ben best wel saai met me kleren (; 

Ik draag gewoon wat lekker zit en waar ik me comfortabel in voel. Meestal draag ik een korte broek tot aan me knieën (een jongensbroek, want die vind ik zoveel fijner). En een t-shirt die fel-blauw is met één of ander vaag bedrijfslogo op de achterkant. Zit super lekker. En draag ik die niet dan draag ik een andere zwarte korte broek (ook niet super kort) en een ander blauw t-shirt. Meestal draag ik ook een grijze nike-trui erover heen. Maar niet altijd.  Volgens vele loop ik voor gek. Maar meestal duw ik me broers naar achter en zeg dat ik inderdaad voor gek loop. Niet zo aardig, maar wel leuk. 

Ajuus!

Hi! Ik heb een slobbertrui en een heel erg oversized t shirt die ik thuis graag om hang xd met daaronder een korte broek die afgeknipt is. Of met mooi weer een croptopje met een groen of blauw rokje. En ik hou ook van veel kleurtjes qua shirt en sokken of kousen. Winters gewoon spijker lange broek of omgeslagen kort broekje met blauwe legging. Sneakers of sportschoenen zijn mooi makkelijk. En ik heb 2 heel sjieke setjes. Vestje blouse rokje en pantys alles donker en zwart. En een jurkje met Keq sandalen. Dat was bijna mijn kledingkast haha. 

Sjammetje xxxxx

Ik heb een paar favoriete kleeding items maar als ik me style zo moeten omschrijven dan is het stoer en jongens achtig  en oversisd  

-ik heb een oversisd hoedie uit Parijs  die ik daar zelf heb gekocht toen ik met school naar Parijs ben geweest  en dat ding zit zo lekker is iegelijk ruim 2 maaten te groot 

-dan heb ik nog een zwarte vintage blous  die ik heb gevonde in de kringloop  de blous kan overal bij en zit ook heel lekker

-dan heb ik nog een zwart T-shirt met egypte en de piramides er op ik ga als het kan elke mei vakantie naar egypte  met me helen familie  en dat T-shirt doet me  altijd weer er aan de leuken dingen die we dan doen

-dan heb ik nog een paar schoenen het zijn een soort lagen basic conver waar voor ik voor een crea opdracht de  schoenen  moest pimpen en ik als cijfer een 10 kreeg omdat  de docent mij schoenen heel mooi  vond  

-En dan heb ik ook nog een cowboy jas  dat ding is van echt leer gemaakt waardoor die heel zwaar is maar het is een echte leuke jas  maar draag heb zelden omdat hij heel duur is geweest  en ik daarom bang  ben dat hij kapot gaat 

-En dan heb ik ook nog 2 van de zelfde legings het is van dat zachte  stof  en ze ziten heel lekker en kunen overal bij worden gecombineerd 

- En dan heb ik ook nog een andere leren zwarten jas die vind ik ook geweldig en kan ook overal bij En zit ook geweldig

Heb er nog een paar die ik vergeten ben 

-Nog een vintage blous met korten mouwen wit blauw gestreept en ook oversisd 

-En nog een goude glitter vintage blous met langen mouwen

-En ok een spijkerbroek van me pa de lekker oversisd zit en ook lekker diepen zaken heeft Waarom heb vrouwen broeken dat eigenlijk niet?

-En dan heb ik ook nog een highwaeste oversisd spijkerbroek zonder zaken jammer genoeg 

-En dan heb ik ook nog een paar houthakkers blozen met langen mouwen  2 rood zwarten ander print 1 wit blauw oranje met grijzen muts 1blauw zwart en nog 1 rood grijs zwart met muts

-En nog een paar soort docs laarzen met een hakje er onder die ik ooit heb gekregen van iemand waar ik met me pa heb gewerkt en deed ze anders weg

-En nog een paar schoenen het zijn een paar hogen zwart witen leren schoenen 

Reputatie 7

ik heb een Dirndl (traditionele Bayrische klederdracht) en daar ben ik heel zuinig op omdat het waardevol is omdat het typisch Duitse klederdracht is en ik heel erg van Duitsland hou

Reputatie 7
Badge +12

Mijn kledingstuk waar ik het meest zuinig op ben is het broekpak dat mijn moeder heeft genaaid. (Ja, ze heeft het ontworpen, de stoffen gekozen, en alles in elkaar genaaid, met af en toe wat naai tips van haar naai docent.) het was een broekpak met flair bij de benen én armen, het was van donkerblauwe spijkerstof en bij de in kijk bij de armen was het een stof wit met gele stippen. Ze deed er zo lang over dat toen het broekpak bijna klaar was ik hem niet meer paste. Toen heeft ze een nieuwe gemaakt. Ik heb hem aangehad naar de voorlees wedstrijd op mijn school en op mijn verjaardag. (Nog wel vaker, maar ik ben er zuinig op)

En verder heb ik een mega snuggy. Ik heb deze lichtblauwe:

https://www.amazon.nl/Smileify%C2%AE-Hoodie-Deken-Snuggie-Comfort/dp/B0B7FDWC46/ref=mp_s_a_1_3?crid=2WZOE9TBCV1MG&keywords=licht+blauwe+snuggy&qid=1696408206&sprefix=licht+blauwe+snuggy%2Caps%2C274&sr=8-3

 

Die zijn heel warm en zacht en knuffelig, met mijn lengte kan ik zo gaan zitten dat ik er in zit, maar dat je mij niet meer ziet. Ze zijn dan ook heel comfortabel.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Hey lieve @Maiskolfje  ik was jouw topics nog eens aan het checken en ik zag deze ! Leuk onderwerp! Ik geef ook antwoord xd. 

Mijn absolute favorieten zijn: 

-  bij de knieën afgeknipte spijkerbroek

- donkerblauw oversized shirt met afbeeldingen als het maar blauw is

- korte sport broek met kniekousen en gympen. Niet alleen tijdens het sporten.

- petje ook donkerblauw

- hemdje, spijkerrokje met kniekousen

- sneakers of hoge schoenen 

- heel heel soms sjieke nette kleren. Heb ik, maar niet vaak aan. Is echt voor speciale gelegenheden. Jasje, overhemd, donkere katoenen broek en glimschoenen haha.

Ik vind iedereen leuke keuzes maken trouwens! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 4
Badge +1

Mijn favoriete kleding 

 

mijn knalroze bikini van 200 euro echt mega zuinig op

joggingbroek met crop top trui draag ik best vaak

roze nikes 

En me pickachu onesie

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb nu een dikke bonte kersttrui aan die perfect bij de kilt past. Zo'n lekkere foute kleurrijke trui die daarom juist weer mooi is xd. Dus die gaat ook bij de favo's. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +17

Mijn kledingstijl is best wel basic dus echt bijzondere dingen heb ik niet. Zolang het maar lekker zit vind ik het best.

Mijn favo kledingstuk nu is deze Jack&Jones hoodie. Die draag ik echt bijna dagelijks 😄

En ik heb 2 tshirts van Bershka die ik erg mooi vind

 

Reageer