Skip to main content

Hoi, ik ben gewoon even nieuwsgierig. Wat vinden jullie van rokken en rokjes voor jongens? Ik zie ze bijna nooit in shops ofzo. En wie van de jongens draagt (wel eens of vaak) een rokje? En wat voor soort dan? Wat draag je erbij? Voel je je vrij om dat te dragen? 

Dankjewel vast! 

Groetjes Maiskolfje X 

 

Daar gaan we weer. Ik vind jongens die zichzelf durven te zijn een stuk sterker, stoerder en masculiene dan kuddedieren die achter een influencer aan lopen en zelf geen eigen visie en wereldbeeld ontwikkelen.  Die AT volgers hebben een gebrek aan individualiteit en karakter.  En ze hebben geen vermogen tot nuances en respect voor mensen die wél sterk en individueel zijn. En geloof in matrix en pillen om eruit te ontsnappen is al helemaal meelijwekkend.

 

Meer masculien en stoerder? Rokjes zijn feminien hoor serieus als je denkt dat dit masculien is heb je geen idee wat masculien inhoud. En tate is ook goed, mannen zijn tegenwoordig zwak en feminien geworden en mannen die tate volgen zijn vaak veel sterker en durven meer.


Ah @Nerd2osb  ben je er weer met weer een ander account? Je hebt meneer Tate wel erg hoog zitten, dat je zomaar over andere mensen oordeelt zonder ze te kennen.Heb je eig wel een eigen mening of praat je hem altijd na? Maar goed, fijn voor je. Gelukkig hoor ik bij die zwakke feminiene vrouwelijke jongens. En ik ben er trots op! 

Tover 

Ik ben er trots op dat ik bij de sterke masculiene mannen hoor,🤣🤣😂 en ja, tate heb ik dan maar hoog zitten omdat hij oprecht gelijk heeft en hij haat geen vrouwen zoals velen van jullie denken. En ja ik oordeel er ook op niet om gemeen te zijn maar de meeste mannen zijn ook echt zwak en feminien geworden dus dan oordeel ik er wel op.

Hoort niet.

Klopt.

Hoort niet.

Says who? Vast een bijbel dingetje of zo? Dan ben ik blij dat ik geen christen ben. Kan ik tenminste dragen waar ik zin in heb.

Zegt hij en meerdere andere jongens of meiden die wel meer verstandelijk zijn.

@Autokrator  en ik draag ze.  Ongeacht wat wie dan ook daarvan vind. We leven in een vrije samenleving. 

Tover 

Mag ook maar weet wel dat het niet sterk of stoer is of wat dan ook


Ah @Nerd2osb  ben je er weer met weer een ander account? Je hebt meneer Tate wel erg hoog zitten, dat je zomaar over andere mensen oordeelt zonder ze te kennen.Heb je eig wel een eigen mening of praat je hem altijd na? Maar goed, fijn voor je. Gelukkig hoor ik bij die zwakke feminiene vrouwelijke jongens. En ik ben er trots op! 

Tover 

Ik ben er trots op dat ik bij de sterke masculiene mannen hoor,🤣🤣😂 en ja, tate heb ik dan maar hoog zitten omdat hij oprecht gelijk heeft en hij haat geen vrouwen zoals velen van jullie denken. En ja ik oordeel er ook op niet om gemeen te zijn maar de meeste mannen zijn ook echt zwak en feminien geworden dus dan oordeel ik er wel op.

Hoort niet.

Klopt.

Hoort niet.

Says who? Vast een bijbel dingetje of zo? Dan ben ik blij dat ik geen christen ben. Kan ik tenminste dragen waar ik zin in heb.

Zegt hij en meerdere andere jongens of meiden die wel meer verstandelijk zijn.

@Autokrator  en ik draag ze.  Ongeacht wat wie dan ook daarvan vind. We leven in een vrije samenleving. 

Tover 

Mag ook maar weet wel dat het niet sterk of stoer is of wat dan ook

@Nerd2osbIk vind deze reactie niet alleen respectloos naar @Tover01 En @tim16 , maar ook naar alle vrouwen die leven op de wereld, je zegt dat sommige mannen en jongens zwak en feminien geworden zijn, en ik hoop (ik verwacht van niet) niet dat je bedoelt dat vrouwen en meiden zwak zijn. Ik vind dat nogal kleingeestig van je om te zeggen aangezien vrouwen een nogal grote rol spelen in deze wereld. Ook jij hebt je leven te danken aan een vrouw. En dat koste letterlijk bloed, zweet en tranen. Dit mag dan misschien nogal bot klinken wat ik zeg, maar ik vind dit nogal een sexcistische reactie.

En wat bedoel je precies met verstandige jongens en meiden?

Mensen die te bang zijn om het voor zichzelf op te nemen? Of mensen die gewoon heel erg egoïstisch zijn?

Wat is dan precies masculien?

Mensen die zich proberen voor te doen als “stoere en sterke” jongetjes?

Of mensen die zichzelf zijn no matter what? Ik denk dat die mensen meer het recht hebben om zichzelf een “man” te noemen dan.

Ik vrees dat de KT mijn reactie gaat verwijderen of een waarschuwing toe bedeelt aan me, maar ik denk oprecht dat dit soort uitspraken een heel groot probleem zijn. En puur en alleen omdat mensen niet durven te zeggen wat ze nou echt van je vinden @Nerd2osb Wil niet zeggen dat je die mensen niet gaat tegen komen.

 

En even voor mijn verdediging:

Ik heb 2 keer een volwassen vrouw van boven de 70 kilo op mijn schouders gehad. (Nee, dit is geen leugen, ik heb foto's, en ik ben dan misschien klein van de buitenkant, maar je moet me niet onderschatten)

En mijn mentale kracht is nog veel sterker dan dat.

Dus ik wil hiermee dus even zeggen dat als @Tartan13@Tover01  , @tim16 En anderen feminien zijn dat ze daar dus heel trots op kunnen zijn. Want ik denk dat dat betekent dat je meer aan kan dan bange, onzekere jongetjes die maar doen alsof. (Het zelfde geld voor meiden trouwens.)

Hierbij mijn mening over dit topic in het kort gezegd:

Rokjes dragen is helemaal oké, maakt niet uit wie je bent of hoe je eruit ziet.

-OnlyMe

P.S. Ik vind het jammer als deze reactie wordt verwijderd vanwege respectloosheid, want ik zie het meer als loyaliteit naar meer dan de helft van de wereldbevolking, maar dat moet u zelf weten. Ik zal dan wel als u deze reactie verwijderd dan de “respectvollere” stukjes wel even nog bij elkaar zetten en nog plaatsen, want naar mijn idee heb ik wel een punt.


@Nerd2osb  je hebt maar even voor je eigen gemak het argument terzijde geschoven dat een aantal grote 'masculiene' figuren uit de geschiedenis, Spartacus, Caligula, Marcus Aurelius , Tiberius, Caesar ,Alexander, William Wallace en veel Schotse krijgers,  de 300, en nog zo meer, ook rokken droegen? Zij waren, begrijp ik, allen minder masculien en stoer dan jij? De Scottish military in w.o.2 ook neem ik aan? Bovendien, waar staat dat jij en niemand anders op deze planeet bepaald wat stoer en sterk is? En, wat is eigenlijk stoer en sterk? Jongetjes die bang zijn voor verandering of mensen die open staan voor mensen die alles net even wat nieuwer en anders willen dan de saaie conservatieve orde? Bovendien, weet jij eigenlijk wel hoe lang en in welk beperkt deel van de wereld jongens geen rokken mochten dragen? Met nadruk op mochten? Wat ik bedoel is, weet jij eigenlijk wel wat je beweert en waar je over praat? 

Tartan 


Reageer