Skip to main content
Vraag

Is mijn sport heel raar?

brom de bij2
Forum|alt.badge.img

hoii, ik had een vraag, want ik zit op paaldansen en daar denkt iedereen raar over! alleen de vorm die ik doe is niks raar aan. ik doe verschillende oefeningen en 2x in het jaar heb ik een grote show en daar ben ik dan ook lang voor bezig. maar op school durf ik het niet te vertellen omdat ik bang ben dat ik raar aangekeken ga worden ik heb wel filmpjes enzo maar ja, met zo’n groot vooroordeel ben ik bang voor hele rare blikken. vooral omdat mijn klas allemaal kinderen heeft die sws al geen begrip tonen voor anderen dus ja… 

wat vinden jullie is paaldansen echt zo raar? en ben ik dan echt een slet?

ik weet het niet en zou graag jullie mening willen want ik weet echt niet wat ik moet...

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3

Niks is raar! Als ik niet al op 2 sporten zat ging ik ook op dansen (streetdance of freestyle dan)

Maar ben jij een jongen of een meisje ​@brom de bij2? Jongens zie je het niet vaak doen dus vinden ze het al snel raar. En bij meisjes wordt er al snel een stempel op gegeven in de richting van sexualiteit of ordinair of geil of zoiets. 

Ben trots op wat je doet, ik weet dat het heel knap is en veel kracht en techniek kost. Geniet er van en misschien kom ik een keer kijken! 😀👋🏼

brom de bij2
Forum|alt.badge.img

Een meisje dus ja…

En bedankt voor je reactie❤️

LampenKap
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • 4 januari 2025

Toen ik klein was liet mijn moeder me een filmpje zien van een moeder dochter duo die voor Hollands got talent gingen paaldansen. Er was niks seksueels aan ik wou dat toen zo graag ook doen. Ik zei dat toen tegen een vriendin en die vond dat enorm raar. Maar ikke nie. 

Uiteindelijk heb ik nooit een paaldans les gedaan want ik ben net zo lenig als een hark maar ik vind het zelf heel cool. 

Wat moet het boeien wat andere vinden? Als mensen echt een flikker om je geven gaan ze vragen stellen en niks meer. En mensen die er raar om doen zijn gewoon kleuterachtig bezig. 

brom de bij2
Forum|alt.badge.img

💗ja dat is waar… bedankt 💗

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen