Hallo allemaal! Ik heb dus een soort dilemma of het wel handig zou zijn om ballet lessen te nemen zelfs al heb ik nog nooit een sport gedaan. Op een dag, uit het niets, heeft iets in me besloten dat ik een sport wou doen en dat die sport ballet moest zijn. Ik heb nog nooit gedanst en heb nog nooit ballet gedaan. Ik weet niet eens of het een mogelijkheid is om zo laat nog te willen beginnen ermee. Ik ben ook nog eens 13 en iets in me zegt dat ik te oud ben om hier nog mee te willen beginnen. Toch lijkt het me leuk.
Ik weet nu gewoon niet of ik een bepaald iets moet kunnen of doen om hieraan te beginnen. Ik ken ook niemand die ballet doet dus ik kan geen vragen stellen aan mensen die ik ken.
En is het echt zo laat om hier aan te willen beginnen? In mijn hoofd ga ik een groep met 4 jarige gegooid worden die ook niet weten wat ze moeten doen. En dat wil ik echt niet
Ik hoop dat iemand misschien wat tips kan geven of ervaringen. Ik weet niet precies wat ik nodig heb maar ik weet wel dat ik me in de war voel.