Vraag

Is het raar om terug te gaan naar sportclub?

  • 25 March 2024
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

OKE dus ik heb dit advies echt even nodig. ik zat dus 1 jara geleden op een badminton club met een vriendin, die vriendin is toen gestopt en ik ook.

nu heb ik laats iemand ontmoet die ook weer badminton speelt en realiseer me nu dat ik de sport echt mis. nu willen me vrienden terug met me op de psort maar ik vind het heel genant om terug te gaan op de club na dat ik was gestopt. ik zat er namelijk niet zo lang op en was heel verlegen dus iedereen vond me ook niet zo aardig. moet ik nu een andere club zoeken of gewoon lekker de dichtbijzinde club kiezen (dat is die waar ik al op heb gezeten).


1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hii!

Wat zegt je gevoel? Ik weet wel zeker dat je gewoon weer welkom bent op je oude club hoor en als je vrienden daar ook op zitten is het natuurlijk harstikke leuk om met elkaar te badmintonnen. Als je je dan toch ongemakkelijk voelt op de oude club kan je altijd nog de keuze maken om naar een andere club te gaan. Bespreek het anders een keer met je vrienden die kunnen je vast wel verder helpen om een keuze te maken en samen komen jullie er vast wel uit!

Alvast veel plezier met badminton! Liefs van mij :)

Reageer