Vraag

Is het raar om te slapen met knuffels

  • 1 February 2019
  • 7 reacties
  • 148 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
is Het raar om te slapen met knuffels ?
er kwam laats een vriend langs en zei
dat het echt raar is om met knuffels te slapen om dat in al 14 ben

groetjes Anoniem961



ps: ik wist niet waar dit onderviel dus koos ik maar voor pesten

7 reacties

Het is niet per se raar maar de meeste jongeren doen het niet meer, maar dit betekend niet dat jij het niet mag doen of mee moet stoppen. Trek je er niks van aan iedereen is zoals hij is.

Veel succes!
Nah, ik zou niet zeggen dat het werkelijk zo vreemd is.
Trek je maar niets aan van die opmerking.
Het is niet echt de meest constructieve critiek.
Hoi

Het is zeker nier raar.
Er zijn een hoop jongeren die slapen met knuffels.
Ik slaap ook met knuffels als ik thuis ben. Van wegen dat ik bijna altijd een nacht merries heb vind ik dat fijner gevoel om te gaan slapen.

Maar als ik bij iemand ga logeren neem ik een klein kussentje/kruikje mee om dat vast te houden. En ik ben 17 jaar.

Trek er niks van aan. Als je dat fijn vind mag dat gewoon. Ik ken ook volwassenen die met een knuffel slapen

Groetjes
Bella
Hoi

Als jij graag wat knuffels bij je in bed hebt liggen, is dat helemaal ok. Knuffels kunnen gezellig zijn, of dienst doen als extra kussen.

Groetjes
Kenshin
Ik slaap ook nog steeds met knuffels en ik ben 12 jaar dus ik vind dat helemaal niet raar als kinderen bij mij komen spelen vinden ze het ook soms raar dat ik nog een stuk of 10 knuffels in bed heb liggen
Badge +1
Ohhh joh k ben 13 en heb nog iets van 16 knuffels op Mn bed liggen! Zelfs een pop omda ik net een nieuw nichtje heb en daar mee oefen! Niks geks aan hoor lekker laten kletsen
Inderdaad dat vind ik ook

Reageer