Skip to main content
Vraag

is het normaal om nog met knuffels verhalen te verzinnen (12)

• August 15, 2022
  • 13 reacties
  • 211 Bekeken

froggo.123
Forum|alt.badge.img+4

hey, ik verzin dus nog hele verhalen met mn lievelingsknuffel, en op dit moment ben ik bezig met n verhaal waarin mijn knuffel met een speen slaapt (echte babyspeen van vroeger) etc. is dit normaal of moet ik er mee stoppen?

13 reacties

• August 16, 2022

Ik vindt het wel kunnen ik ben 15 en slaap ook nog steeds met me lievelingsknuffel en praat er ook tegen. 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 1, 2026

Super leuk toch ik heb het ook nog hele verhalen met mijn favoriete (geboorte) knuffel. Hij is erg oud en heeft veel haren verloren. Daarom draagt hij een rompertje. Zelf heb ik helaas last van incontinentie en moet ik luiers dragen. Ik weet niet precies waarom maar op een bepaald punt wilde ik ook meer zorg dragen ofzo voor mijn knuffel en hij draagt tegenwoordig ook luiers (Pampers mt2. babyluiers) ik heb eigenlijk nooit wat gehad met Baby Born poppen ofzo maar een luier bij mijn knuffel voelde gewoon "goed" ofzo. En nu ben ik niet de enige die een luier hoeft te dragen😅... Tis misschien wel wat ongebruikelijk maar ik voel me er goed bij

Seashell 😘 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • March 1, 2026

Fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben ​@Seashell  want ik heb een grote beer in bed liggen die ik dat ook aan heb gedaan is een oude luier van me zusje die ze niet meer pasten die ligt lekker tegen me aan als me vriendin er niet is en soms slapen mijn zusje en ik met die beer in bed dan liggen we daar alle 3 met een luier aan 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 1, 2026

@NN15000 
Ik vond het zelf ook een beetje spannend om dit te delen maar fijn dat ik toch niet de enige ben🥰

Seashell 😘 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 12, 2026

@NN15000 wat vind je zusje er eigenlijk van dat die beer een oude luier van haar draagt? Vind zij het ook fijn dat ze dan niet de enige is die een luier draagt of voelt ze zich al minder alleen omdat jij ook luiers draagt? Ik slaap niet zo vaak met mijn zus samen in hetzelfde bed (behalve als Formule 1 vroeg of laat op zondag wordt uitgezonden) en daarom voel ik me wel een soort van alleen als ik niet met mijn zus slaap en door mijn knuffel dan ben ik toch niet de enige. 🥰.

Seashell 😘 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • March 14, 2026

@Seashell  dat vind ze wel grappig want mijn zusje heeft een aapje waar ze ook zo luier aan heeft gedaan. 

Ja ze vind het wel fijn dat ze mij heeft  want ja ik draag ze ook dus dat is voor haar zeker fijn en ik doe hem bij haar ook meestal aan dat wil ze .

Ze vind het gewoon leuk om bij me in bed te kruipen soms is me moeder me zusje ook kwijt maar dan kijkt ze even op me kamer en vind ze haar in me bed bij mij.

Ze weet als ze me vriendin er niet is dat ze bij me mag slapen dat hebben we ook afgesproken. 

Maar heel eerlijk vind ik het ook super fijn om haar bij me in bed te hebben liggen.

Was op vakantie altijd makkelijk we hoefde nooit veel kamers te hebben ik en me zusje slapen altijd bij elkaar op de camping. 

Ja me moeder vind het super fijn dat ik en me zusje zo band hebben.

Ja klopt wel dat het alleen voelt als er niemand bij je ligt . Maar hoe oud is jou zus/zusje?

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 14, 2026

@froggo.123 

Als ik nu zeg dat dit niet normaal is dan ben ik niet normaal. Ik ben ook 12 en ik heb mijn hele bed nog vol liggen met knuffels en ik verzin ook nogsteeds verhalen met ze over ze. 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 14, 2026

Maar hoe oud is jou zus/zusje?

Het is mijn tweelingzus dus zij is net als ik ook 15 jaar oud.

Het bij elkaar slapen op camping herken ik wel tijdens koudere of kortere vakanties (herfstvakantie of meivakantie) slapen wij ook samen in de caravan en met zomervakantie samen in een klein tentje naast de caravan en natuurlijk gaan onze favoriete knuffel mee met deze vakanties 🥰

Seashell 😘 

Katje1283
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 16, 2026

Doe ik ook hoor!

• March 16, 2026

Niet stoppennnnnnnnnnnnnnnnn

Forum|alt.badge.img+1

Ik ben twaalf en ik heb zelfs een film gemaakt met mijn knuffels en mijn juf vond dat ik hem moest laten zien aan de hele klas dus dat heb ik gedaan.

Maar zeker mee doorgaan!!

Jacqueline.
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 16, 2026

hey, ik verzin dus nog hele verhalen met mn lievelingsknuffel, en op dit moment ben ik bezig met n verhaal waarin mijn knuffel met een speen slaapt (echte babyspeen van vroeger) etc. is dit normaal of moet ik er mee stoppen?

Heyyyy

Dat is volledig oké! Als jij het leuk vind om te doen,doe het! Het gaat erom wat jij leuk vind,niet wat "normaal" is!(ps. Ik doe dat ook nog wel eens af en toe)

Liefs ❤️ 

Forum|alt.badge.img+1

Ja zeker mee doorgaan dat soort verhalen zijn altijd leuk ik lees best veel van die verhalen op een app dat geniet ik van.

Dus zeker mee doorgaan en als ze echt goed zijn breng ze uit of zet ze ergens op dat meerder mensen het kunnen lezen