Hoi ik ben Jolijn ik ben 15 en doe eind mei examens. Ik mag naar een camping van mijn ouders als ik slaag. Nu is mijn vraag is een naturistencamping leuk? (ik ga niet met mijn ouders heen alleen met een vriendin)
xoxo
Jolijin
Hoi ik ben Jolijn ik ben 15 en doe eind mei examens. Ik mag naar een camping van mijn ouders als ik slaag. Nu is mijn vraag is een naturistencamping leuk? (ik ga niet met mijn ouders heen alleen met een vriendin)
xoxo
Jolijin
Hey, ik ken mensen die gaan elke vakantie en veel weekends naar zo'n camping en ze vertellen er wel over. En het is heel relaxed en de sfeer is goed zeggen ze en het went ook heel gauw. Na een kort poosje let niemand meer op het naakt zijn. Dat geloof ik ook wel en ik denk zelf dat het best eens heel gezond en prettig kan zijn om je zo vrij te voelen.
Liefs Tover xxx
Mijn vriend was een paar jaar geleden ook naar zon camping gegaan en hij ging in het zwembad onder water kijken naar geslachtsdelen etc. Toen hij dat vertelde werd me pik steenhard en we moesten lachen maar je moet het zelf weten, denk dat je in het begin n beetje geil word van al die naakte mensen maar dat gaat wel over. Ik zou het gwn doen hoor!
Groetjes S
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.