Skip to main content
Vraag

Interesse, Fase, obsessie? wat vinden jullie?

• November 12, 2025
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Ik heb soms van die dingen dat ik een tijdje lang heel erg bezig ben met dingen soms door een serie of film of iets wat IRL gebeurt. Zo heb ik dat nu met basketbal. Ik kijk een anime over basketbal. Zo had ik het ook weleens met turnen ofzo (ik deed alsof ik lenig was😬)

Mijn moeder en zus vinden het een fase of obsessie en mijn vader denk ik een fase, maar ik denk gewoon dat het een interesse is en dat ik dan heb ontdekt dat ik dat leuk vind.

Wat denken jullie?

xxx 😘

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 12, 2025

Hey lieve ​@Yusa  ik denk dat het een beetje van beide is 🙂 ik heb dat ook wel hoor bijvoorbeeld laatst ontdekte ik een leuke metal band uit Luxemburg en dan wil ik er ook alles van weten xD.  En ga ik alle nummers luisteren en hun geschiedenis bekijken, dat soort dingen. En ook van een survival kamp waar ik naartoe wil, dan ga ik ook allerlei dingen lezen en kijken over survival voor kinderen enzo haha. Dus het is zeker een bekend verschijnsel hoor! 

Liefs, Tover xxx

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 12, 2025

Eh, is toch leuk om ergens heel erg veel interesse voor te hebben? Heb het ook net als ​@Tover01 dat ik een band heel goed vind en daar dan alles van wil weten en luisteren. 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • November 16, 2025

@Tover01 & ​@ja_ppie uh ja ik was jullie reacties ook nog vergeten... 🫣 ik reageer toch wel even ook al is het 3 dagen geleden... Ik ben  niet zo bang de muziek hoor, kan ik niet zo goed tegen. Sommige liedjes vind ik wel ok. Dan play ik ze non-stop 😁 survival is leuk hoor Tover 🤭 lijkt mij ook wel wat. 

Liefs Yusa 😘