Alleen naar Turkije als 14 jaar
Mijn nichtje heeft het onlangs uitgemaakt met haar vriend die op vakantie ging naar Turkije met de hele familie van mijn moeders kant. Nu ze uit elkaar zijn, kan hij niet meer gaan. Ze hebben me gevraagd of ik wil gaan, maar ik weet niet zeker of ik zou genieten van mijn tijd daar. 13 dagen alleen in een land op meer dan 3000 km afstand van mijn thuisland. In mijn moeders kant van de familie zijn er een aantal mensen waarmee ik chill ben maar er zijn ook zoooo veel kleine kinderen. Hun manier van op vakantie gaan is ook heel anders. Ik verbleef altijd in het hotel voor bijna de hele reis (all-inclusive). Ze gaan ook naar all-inclusives maar gaan op vele safari reizen en dergelijke. Ik ben helemaal geen fan van die dingen en hou ervan om te chillen in het hotel, rond te dwalen in de stad en te genieten van het eten daar. Dus mijn vraag is, wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Mijn ouders zijn van plan om het huis dit jaar te verbouwen, dus geen vakantie voor mij dit jaar. Dit zou betekenen dat dit mijn enige vakantie is die ik internationaal zal nemen dit jaar.