Vraag

Ik zoek een sociale hobby

  • 1 September 2023
  • 7 reacties
  • 114 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Hey allemaal, wie mijn andere topic heeft gelezen die ziet dat ik een zwaai heb gemaakt zeg maar 😉 kort gezegd ik ben van een vervelend , dwars mannetje  geswitcht naar hopelijk een beter en leuker joch haha. Maar nu ben ik op zoek naar een hobby of vrije tijds ding waar je met anderen samen werkt en mensen kunt helpen. Het moet ook wel een beetje lol zijn en spannend en graag ook wel een beetje sportief. Maar wel centraal dat je leert samen werken en leert mensen te helpen. Hebben jullie leuke tips?

Heel erg bedankt!

Handjes en kus, Tover


7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Misschien kan je op iets van scouting? Of een teamsport, ik zelf ga vaak zwemmen, en dan Klets ik weleens met mensen. Maar verder zou ik het niet zo goed weten.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Tover01 , misschien spreekt dit je aan? Het voldoet vlgs mij wel aan jouw verlangens. Kijk maar eens. En er zijn vergelijkbare clubs zoals wwf rangers of nivon.  Veel zoek plezier!

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +14

@OnlyMe  en @Tartan13  lijkt me inderdaad wel vet!  Ik ga er eens wat over googlen 😀 bedankt hoor! 

X Tover 

Reputatie 7
Badge +9

Je denkt dus vooral aan samenwerking en mensen helpen.

Ik zit bij het rode kruis. Misschien is dat wel iets voor jouw. In elke provincie zit een rode kruis vereniging als ik me niet vergis. En in elke stad en dorp zit volgensmij verplicht een EHBO vereniging.

Ik weet niet in welke groep/klas je zit maar misschien kan je in groep 8 als je daar nog niet in zit een jeugd-EHBO cursus volgen. Of met een EHBO/rode kruis vereniging contact opnemen.

Ik hoop dat ik je eens een keer bij een evenement ga zien in rode kruis/EHBO uniform

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve mensen, ik heb gekozen voor scouting en het mooie is, waar ik lid ga worden doen ze ook veel met ehbo! Dus ik ga eig allebei doen!  Morgen mag ik al een keer komen mee kijken! 😀😀 dank jullie voor jullie adviezen ❤️

Knuf Tover X 

Reputatie 7
Badge +17

Super! Heel veel plezier! Ik heb er al jaren een heel fijne tijd! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +11

Ik raad scouting ook aan! Ik zit er pas op, maar ik pas helemaal in de groep en het is erg gezellig!

Tip: als een groep je niet leuk lijkt, kies een andere. Ik had 2 groepen met een vervelende sfeer, maar de 3e was super!

Reageer