Vraag

ik zoek een hobby

  • 5 August 2023
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo

Eerste bericht hier

Ik ben samen met mijn mama op zoek naar een hobby voor volgend jaar. Ik denk er vaak aan maar ik weet het niet. Misschien kunnen jullie helpen?

Ik zal mezelf een beetje voorstellen

Ik heb dit jaar dansen en tekenen gedaan als hobby maar bij tekenschool was er altijd drama en dansen was niet zo leuk (bijna elke les andere dansjes)

dit jaar wil ik op zoek naar iets anders

-Ik ben graag creatief bezig ik zoek graag dingen op YouTube om te knutselen en heb een eigen YouTube kanaal

- Liefst niet te druk ik heb Autisme en ik heb snel een vol hoofd 

- Beweging. Ik heb meer beweging nodig dat zoeken we (opzich doe ik tennis volgend jaar dus mss een rustige hobby is ook goed)

- Geen huiswerk

Dit was het

Grts


1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hoi,

ik zie dat je account al anoniem is, dus misschien vond je het een beetje spannend of was je nog net te jong voor het forum, nou ja, als je nog een keertje kijkt, dan heb je iig al een reactie van mij.

Zelf vind ik fietsen wel leuk en dat kun je samen met iemand doen, maar ook alleen en je hoeft niet per se heel lang of heel ver te fietsen. Je kunt het doen wanneer jij er zin in hebt. Dan heb je beweging en kom je ook lekker buiten. Mountainbiken kan ook, als je door het bos wil fietsen of op plekken waar niet echt een fietspad ligt.

Je kunt ook skateboarden, skeeleren of rolschaatsen of gaan zwemmen. Hoeft niet per se om het snelste, maar je kunt ook 'vrij’ zwemmen doen.

Paardrijden, maar dan moet je meestal wel naar een manege en is misschien meer gedoe, maar als je het leuk vindt kun je het vragen aan mama.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Reageer