Vraag

Ik wil wedstrijden doen

  • 19 October 2019
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

 

ik doe aan kickboksen en ik train 2 uur per week in een groepsles en daarnaast train ik vaak alleen, in de vakanties zelfs iedere dag. Ik woon in Enkhuizen en ik wou graag een wedstrijd doen, maar ik weet helemaal niet of er kickboksgala's worden gehouden in de buurt en ik weet ook niet wat zo'n gala inhoud, dus hoe lang een wedstrijd duurt en hoeveel rondes je heb en hoe de selectie word gehouden, dus weet iemand hoe zo'n gala inhoud en of er eentje in de buurt van Enkhuizen word gehouden?


2 reacties

Hoi!

Je kunt dit het beste vragen aan je trainer of de persoon die jouw bij het kickboksen ondersteunt, die zal het vast aan je uit kunnen leggen en antwoord geven op jouw vragen.

Groetjes!

Hoi

 

Zoals nogsteedsanoniem voorstelde, bespreek je je wedstrijdplannen best met je trainer. Deze zou je wegwijs kunnen maken in de competitiewereld, en je eventueel voorstellen om vaker in groep te trainen. In ieder geval kan het geen kwaad om aan je conditie te werken en erop te letten dat je een gezond voedingspatroonpatroon volgt. 

 

Groetjes

Kenshin

Reageer