Vraag

Ik wil op voetbal maar mijn moeder kan niet vrijwilligen

  • 16 December 2022
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi,

Ik wil me aanmelden op de voetbalvereniging. Ik heb maar een probleem. Er staat er dat een ouder/verzorger vrijwilligerswerk moet doen. Mijn vader woont in Servië, en omdat mijn moeder ook Servisch is, kan ze geen Nederlands praten. Ik ben bang dat ik me dan niet aan kan melden bij voetbal omdat mijn moeder dan misschien geen vrijwilligerswerk kan doen omdat ze geen Nederlands kan praten. Wat moet ik doen?

 

(Naam voetbalvereniging verwijderd door De Kindertelefoon i.v.m. anonimiteit en forumregel 6)


3 reacties

Badge

Je zou dat kunnen vragen of ze dat kunnen en je wil ook weten of een van oudets het wel willen, want als dat niet willen moet je gewoon de situatie vertellen.

Ik hoop dat dit helpt

Badge

Mijn ploeg heeft dit niet geen handtekening je kan gewoon komen (…)  dus weet niet wat je met voetbal wilt doen , maar probeer het gewoon.

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 

Reputatie 4
Badge +1

Hallo, ik weet niet hoe oud je bent maar je kunt het misschien ook zelf doen, het kan best leuk zijn in de keuken frietjes bakken elke zoveel weken. Maar misschien is dat dus een optie dat je zelf kijkt of je dan kan doen.

Hopelijk hielp dit, Gr. D

Reageer