Skip to main content
Vraag

Ik wil naar Opwekking

• April 27, 2025
  • 7 reacties
  • 90 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik wil naar opwekking maar ik zit met een probleempje, ik heb namelijk niemand om mee te gaan ik wil wel gewoon met iemand die ik ken maar ik weet niet met wie, mijn beste vriend gaat wel maat dan met andere vrienden en ik vind het kut om te vragen of ik met hun mee mag. Ik geef wel wat hints zoals:ik wil wel graag naar opwekking maar ik weet niet met wie en dan geeft ie eig geen antwoord.

Help wat moet ik doen??

7 reacties

• April 27, 2025

Gewoon zonder hints vragen of je met hem mee mag. Het is je beste vriend toch?

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 27, 2025

Wat is Opwekking?

• April 27, 2025

@Diana Opwekking is een christelijk festival.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 27, 2025

@tim16  dank.

@Jongenuit2010 kun je daar niet komen met de bus of de trein?

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 27, 2025

Is er geen pendelbus geregeld door dat festival vanaf een station dichtbij? Of op hun site een beschrijving "route"?  En zoals ​@tim16  zegt, als het je bestie is kun je gewoon vragen of je mee mag lijkt mij. Elkaar helpen zou ook in de geest van dat festival moeten zijn zou je denken. Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 28, 2025

Gewoon zonder hints vragen of je met hem mee mag. Het is je beste vriend toch?

Ja doe ik al maar hij weet niet of dat handig is enzo want hij gaat al met een vriend mee en die vriend van hem gaat met zijn kerk

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 1, 2025

Als je niet met je vriend kan, misschien toch alleen gaan als je durft. Ik heb geen idee hoe dat festival in elkaar zit, maar ik neem aan dat dat prima te doen is

Groetjes Lupus