Skip to main content
Vraag

Ik wil mijn leven veranderen, hoe?

• October 27, 2025
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Lupus
Forum|alt.badge.img+21

Ik wil graag mijn leven veranderden. Na school zit ik alleen maar thuis te gamen of aan mijn website te werken. Ik wil meer dingen doen, ik wil sportiever worden, meer naar buiten, gewoon dingen met mijn leven doen. Maar omdat ik me nogal depressief voel heb ik daar moeite mee. Wat kan ik doen?

4 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 27, 2025

Heyy lieve ​@Lupus ,

Misschien kan het helpen om met jezelf af te spreken dat je bijv om de dag even fietst of wandelt? Of dat je dan probeert die dag in ieder geval bijv. een half uur buiten te zijn. Dus dat je een soort van schema hebt.

Zijn maar voorbeelden hoor , je moet maar kijken wat je dan fijn vind :)

Liefs🙂

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 27, 2025

Probeer klein te starten, zoals even wandelen, fietsen of iets buiten doen wat je leuk vindt. Daarna kun je langzaam meer doen. Het hoeft niet in één keer perfect. Kleine stapjes zijn ook vooruitgang

xx liefs Wolf 🐺

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 27, 2025

Hey ​@Lupus  ik denk hetzelfde als ​@Cantaloupe  en ​@Wolf , en echt het is heerlijk om even te bewegen en de wind in je haren te voelen. Als je even lekker beweegt ga je je ook weer iets beter voelen, heb ik tenminste ☺️ als ik je zou kennen in het echt haalde ik je elke dag even op 😉

Liefs, Tover xxxx 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Topic-opener
  • Ster
  • November 11, 2025

Hoi hoi, sorry dat ik even niet actief ben geweest. Ik heb het nogal druk met school

Ik probeer nu meer buiten te zijn en minimaal 3000 per dag te zetten. Lukt niet altijd. Ook omdat ik slecht slaap

Haha ​@Tover01 , ik zie het al weer helemaal voor me!

Groetjes