Skip to main content

Ik wil graag op een sport, maar ben bang dat ik ga worden buitengesloten of gepest

• December 24, 2025
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal,

ik ben 12 jaar oud en wil graag op een nieuwe sport. Vooral omdat ik dan minder binnen zit en dan kan ik nieuwe vrienden maken.

Ik ben vooral bang dat alle jongens al best wel close zijn en al een vriendengroep hebben waar niet echt meer iemand bij past. Ik ben best wel introvert en vind het ook een beetje moeilijk om contact te maken, ik vind het wel leuk om contact met mensen te hebben hoor. 

Ik ben ook bang dat ik net wat “anders" ben ofzo en dat ze me dan gaan plagen/pesten, dit was al een beetje toen ik nog op scouting zat (maar toen waren het ook vooral oudere jongens, die het dan grappig vinden om contact te gaan maken met stille jongens die niet heel veel praten (niet leuk contact trouwens))

Oh ja dit is een beetje off topic, ik krijg best snel een stijve en ik ben bang dat als we dan met z’n allen moeten douchen dat ik dan een stijve krijg terwijl niemand anders dat heeft

Zeg het als je nog tips/advies/ervaring of iets anders te zeggen hebt!! 

Alvast bedankt, groetjes valk

1 reactie

FeetjeV12
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 30, 2025

Heyyy,

Ik ben een meisje maar herken dit soms wel een beetje. Ik heb echt op 20 duizend sporten en dingen gezeten en nu heb ik iets goeds gevonden!! Ik doe krachttraining voor meer kinderen en het is met leuke spellen enzo. Er zit in ons groepje niet zoveel kinderen. En je hoeft niet te douchen dat kan ook niet bij ons. Ik zit ook op zwemtraining waar je gewoon lekker chill kan zwemmen. Je moet dan wel douchen (niet naakt hoor is openbaar) en samen omkleden. Ik ben heel introvert en ga gewoon stiekem in een los hokje. Bij mij is er niemand die daar iets van aantrekt.

Groetjesss hopelijk helpt dit!!!