Ik wil een sixpack.

  • 12 May 2024
  • 4 reacties
  • 41 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil graag een sixpack, maar durf het niet tegen m’n ouders te zeggen. Ik ben 14 jaar & een jongen. Ik zit niet op een sport ofzo.


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Waarom durf je dat niet te zeggen?

Vraag of je op een sport als fitness training mag.

Als je drie dagen per week naar de sportschool gaat en serieus gaat trainen dan heb je volgend jaar een mooi getraind lijf. Je kan trouwens ook thuis trainen dmv puss ups en er zijn ook wel fitness spullen voor thuis te krijgen

Reputatie 7
Badge +4

Je kan at home ab workouts doen , die staan op YouTube 

 

dus sit-ups enz

 

xx

Reputatie 7

Dan moet je sowieso veel gaan sporten, wat ik ook doe, maar goed dat terzijde, je moet veel sporten dan, een eigen sportroutine neerzetten.

En dan aankomen, afvallen (in lichaamsvet dan), en zoo veel meer. Ik heb zelf een routine die erg complex & flexibel is. Geldt ook voor afvallen+aankomen. Maar ik ben bijna 18, dus is het niet heel gek dat ik dat veel doe (heb ook geen school+werk).

 

Maar je moet dit sowieso met je ouders bespreken al wil je beginnen.

 

VragenVragen

Reputatie 5
Badge +4

Ik wil graag een sixpack, maar durf het niet tegen m’n ouders te zeggen. Ik ben 14 jaar & een jongen. Ik zit niet op een sport ofzo.

Een sixpack krijg je niet zomaar je moet daar als ik het goed heb goed eten en niet te veel en vaak oefeningen. Je hoeft jezelf ook niet te schamen bij je ouders voor een gym abonnement of iets ik zou juist trots zijn als ouder als mijn zoon of dochter dat zou doen 

Reageer