Hoii allemaal,de laaste tijd zit ik er over na te denken om een andere stijl te nemen. Namelijk ik draag zelfs veel lichte kleuren alleen ik zit er nu na te denken om wat meer donkeren kleren te gaan dragen en ook mijn haarstijl te veranderen. Namelijk ik wil graag een wolfcut of een butterfly cut. Ik weet niet of het komt vanwege ik een slechte mentale gezondheid heb maar ik wil nu ook gaan roken en zelfs misschien gaan motorrijden. Een beetje rebels zijn zeg maar.
Ik ben normaal wel iemand die helemaal niet rebels is en aardig is. Alleen die gedachtes zitten de hele tijd in me hoofd dat ik een andere stijl en persoon wil zijn. Alleen ik schaam me wel als ik het tegen mijn ouders vraag en roken is dan weer slecht voor je longen. Ook motorrijden is opzich gevaarlijk. Alleen ik wil zo graag een ander persoon zijn alleen ik ben zelf ook echt lelijk dus ik weet niet eens of die stijl wel mooi bij mij gaat staan. En waarschijnlijk gaan veel mensen zeggen dat ik emo ben enzo.
Heeft iemand misschien tips hoe ik mijn stijl kan veranderen zonder me te schamen? En is roken/vapen echt slecht voor je of is het wel fijn?
Groetjess Anoniem100