Skip to main content

Hey, zoals je in de titel ziet vind ik mezelf kinderachtig.

Ik slaap nog met knuffels om mee te knuffelen want ja ik vind dat wel fijn en zacht. Ik slaap ook in een unicorn onesie btw ik ben een jongen van 15 is dit normaal. Ik heb een vriendin en zei heeft dit ook een beetje zei slaapt ook nog met knuffels en heeft onesies nu kan ik met haar daar wel over praten ma kwil graag is een andere mening horen van mensen.

Hoi @HOEZETIKSPATIES ,

Dan doen echt wel meer mensen hoor. Ik heb zelf ook niet zo lang geleden met een knuffel geslapen omdat ik me echt heel slecht voelde. En zelfs volwassenen doen het soms nog 😉

Is heel normaal hoor, zoals @Jesse08 zegt, slapen volwassenen ook met knuffels 

Maar ik maak me ook zorgen dat ik nog in een unicorn onesie slaap dit is toch ni normaal voor een jongen van 15

Maar ik maak me ook zorgen dat ik nog in een unicorn onesie slaap dit is toch ni normaal voor een jongen van 15

Wow ik lees dit net en ik denk: EINDELIJK IEMAND DIE DAT OOK GWN DOET. ik ben ook 15 btw. Doe gwn lekker wat je zelf wil. Ja, ik vind mezelf ook kinderachtig, maar dit is nou eenmaal wat ik fijn vind. Ja ook mijn bed ligt vol met knuffels. Ik kan gwn niet zonder en ze gaan ook mee op vakantie. Ik zou gewoon lekker doen wat je fijn vind. Ik heb geprobeerd zonder maar daar voelde ik me heel naar van. Doe gewoon net zo lang wat jou blij maakt en wat jij fijn vind tot dat het niet meer hoeft en je er afscheid van kan nemen. Ieder op zijn eigen moment. Mijn vader, oom en neef (allemaal van andere gezinnen) hebben dit nog tot rond hun 25e gedaan, gewoon omdat ze dat fijn vonden. Maak je niet druk over dat het kinderachtig is. Sommige mensen doen het ook gwn nog als ze allang volwassenen zijn en zich slecht voelen.

Blij dat jij ook dit gwn nog doet.

Dikke knuffel TheSlothBoy 🦥🦥🦥

🫂

Luister, het komt miss een beetje agressief over mr zo bedoel ik het absoluut niet. Al die mensen die zeggen dat jongens dit moeten zijn meisjes dat moeten zijn een bepaald gender moeten hebben en welk gedrag daarbij hoort, die stereotypes vind ik allemaal onzin. Je mag zijn wie je wil zijn en natuurlijk gaat niet iedereen je aardig vinden mr ik weet zeker dat je gwn jezelf kan blijven!

Liefs, anoniemmuis!

Reageer