Skip to main content

Hoi!

Ik ben me de laatste tijd meer aan het verdiepen in natuurreligies en hekserij. Ik vind het heel erg interessant en ik ben er ook vaak mee bezig, zo heb ik zelf een altaar gemaakt met dingen uit de natuur. Veel mensen denken dat hekserij inhoudt dat je allemaal enge vloeken uitspreekt, maar in werkelijkheid gaat het er vooral om met de natuur te verbinden en de band met je vrienden en familie te versterken. Is er iemand die dit ook interessant vind? Laat het even weten!

Groetjes, @hoiii47 

Hey! Is het een soort gevoel van extra sterke natuurvriend(in) zijn? Dat je ook meer een gevoel hebt dat mensen dichterbij de natuur staan dan we zelf denken. Als ik door een heel dicht bos fiets of loop bv dan denk ik wel eens, volgens mij moet je hier dus eigenlijk kunnen leven zeg maar. Leer ik ook bij Scouting. We hebben daar een keer een instructie gehad over survival en ze zeiden dat je van en in het bos kunt leven als het moet. En sporen en dieren geluiden kun je ook begrijpen. Sommige plekken in het bos, bij mooie indrukwekkende bomen, vind ik bijvoorbeeld ook bijna mysterieus. Bijna sprookjes achtig, in elk geval wel bijzonder. Er zit een aantrekking in. Ik kan me voorstellen dat je daar een krachtig gevoel uit haalt. 

Liefs Tover xxx

Ik doe er niet zoveel mee maar ik vind het prima als je het doet @Kath doet er wel wat mee dacht ik

Groetjes mij @anoniemxv

Reageer