Skip to main content
Vraag

Ik slaap nog met knuffels

  • 16 June 2024
  • 15 reacties
  • 125 Bekeken

Hoiii, ik ben 12 en ik slaap nog steeds met knuffels. Ik schaam me een beetje alleen ik kan echt niet slapen zonder mijn knuffels. Is dit raar en heeft iemand anders dit ook????

Dat is niks om je voor te schamen. Er zijn genoeg kinderen die op die leeftijd (en ouder) met knuffels slapen. Gewoon lekker doen als jij dat fijn vindt.


Hoi hoi, nee hoor dat is niet raar, kijk hier maar eens: https://forum.kindertelefoon.nl/emotionele-problemen-en-gevoelens-29/is-slapen-met-een-paar-knuffels-erg-86530

Blijf gewoon lekker met je knuffels slapen, dat is helemaal prima en niemand heeft er last van toch? 😉

Groetjes liefs Tartan X 


Heyy @Grootje,

Is niks om je voor te schamen hoor en is helemaal niet raar! Ik ben nu 16 en slaap ook nog met knuffels bij me in bed! Dat doen echt nog heel veel mensen van onze leeftijd en als jij dat fijn vindt is dat helemaal prima!😊

Liefs, ItsJustMe <3


ik ben 14 en ik sliep eerst met 1 knuffel beer in mijn bed die ik van mijn broer had gekregen op jonge leeftijd. dus die betekent heel veel voor mij. toen is er 1 andere beer bij gekomen die gewoon erg zacht was. en toen was ik begonnen met beren knuffels verzamelen en slaap ik nu met 5 knuffels in mijn bed.

en mijn broer is zelf 16 en slaapt met een knuffeldoekje in bed. die heeft hij al sinds zijn geboorte.

dus het is helemaal niet raar. er zijn ook mensen die met een nachtlampje slapen. dat doe ik nu ook nog


Nee, dat is helemaal normaal! Veel mensen doen dit, zelfs volwassenen 🙂.

Groetjes, @justGhast 


Hey, 

Geen schaamte hoor! Ik ben 16 en slaap al mijn hele leven met knuffels. Je hoeft je nergens voor te schamen doe lekker wat jij wilt.


Onnodige quote verwijderd 


nee hoor tis niet raar, ik doe het ook


Ik ben 14 en slaap ook nog met knuffels. Ik vind er zelf niks geks aan. Mijn bed is meer knuffel dan wat dan ook. Als het jou helpt en blij maakt en het doet niemand pijn (en echt, het doet NIEMAND pijn) is het helemaal prima!!


Ik ben 13 en ik slaap ook met knuffels. Ik heb ook eigenlijk geen plannen om te stoppen, dat hoef jij ook niet te doen :)


Hai ik ben 12 en slaap ook nog met knuffels in mijn bed,en in mijn  klas( groep 😎 doet iedereen ook nog, dit echt heel normaal

groetjes Sterre 


hey. ik wou even zeggen dat dat helemaal niet zo gek is. ik ken ook nog veel mensen die hetzelfde doen en die zijn meestal nog ouder


Heey ik wou even zeggen dat slapen met knuffel volkomen normaal us! Ik ken mensen die 48 en getrouwd zijn en nog met knuffels slapen! Ikzelf slaap ook met knuffels, je hoeft je er al helemaal niet voor te schamen, alhoewel het makkelijker gezegd dan gedaan is... ook met knuffels ben je hartstikke cool!

 

Gr Eva (smokey)


Hoiiii ik slaap ook nog met knuffels en ben ook 12. Ik heb ze niet echt nodig mr ben gewoon te lui om weg te halen. Dus helemaal niet raar.

Doeii 


Nee, zeker niet. Ik slaap ook met knuffels, omdat het fijn is.

Ik bedenk zelfs allerlei verhalen enzo.

Hier een foto van mijn lievelingsknuffel:

Blijf jezelf 😃.

 

Een foto is verwijderd ivm privacy. Let op dat er geen herkenbare lichaamsdelen of delen van de omgeving zichtbaar zijn met het maken en plaatsen van foto's


Hey, Ik ben zelf 15 en slaap nog met knuffels! 

Ik heb wel gemerkt dat toen ik 12 was ik meer gehecht was aan die knuffels en ik écht niet zonder ze kon maar dat ik nu wel gewoon prima zonder knuffels kan slapen maar ik het wel gewoon fijner vind om ze erbij te hebben.

 

Liefs 

Anoniem789 


Reageer