Vraag

Ik moet naar deze school omdat mijn ouders dure dingen willen

  • 11 May 2023
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Badge

Heey allemaal ik moest van mijn ouder perse naar een dansopleiding en dans dan 23 uur per week (ik dans nog 3 uur bij een andere vereniging) ik heb geen vrije tijd meer over

ik wou eigenlijk naar een andere school maar dat mocht niet want daar was de kans kleiner dat ik beroemd zou worden en veel geld zou maken

mijn ouders zijden ook en dan koop je met je geld een mooi huis en een mooie auto etc dat soort dingen zeiden ze ook tegen mijn broer

maar ik vraag me af is het normaal dat kinderen naar een school moeten gaan die totaal niet bij hun past en waar ze helemaal niet geintereseerd in zijn maar ze moeten omdat hun ouders dure dingen willen 

 

groetjess xx

 

( tekst aangepast door De Kindertelefoon vanwege anonimiteit )


1 reactie

De kans om “beroemd” te worden is heel erg klein, en ik vind het zelf heel raar dat je ouders dit als toekomst zien voor jou? Want ook als je geld hebt, groot huis en dure auto kan je je mega ongelukkig voelen. Ze kunnen je beter laten doen waar JIJ gelukkig van kan worden.

Maar goed als jij iets niet wilt of liever naar een andere school wilt dan zal je dat moeten aangeven bij je ouders, als jij hen niks verteld weten ze waarschijnlijk ook niet hoe jij je voelt…

En het is niet slim om hier op het forum te zetten naar welke school je gaat en waar je op dansen zit ivm anonimiteit.

Reageer