Ik heb zin om met iemands over dromen te praten

  • 14 June 2023
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Nou ja niet dromen zoals s' nachts, maar meer dromen voor de toekomst of nu. Ik zal mijn wensen/dromen op een rijtje zetten!

  • Oh wat zou ik echt graag in Engeland willen wonen, of Wales. En dan in z'n longboat (lange smalle typische engelse bootjes, die in smalle kanalen varen) Die dingen zijn zo schattig, sowieso lijkt het boten leven mij leuk. Niet dat ik kan varen ofzo. Of die cottages en dan een klein cafétje wonen zoals je wel eens ziet op tiktok dat je je eigen verhaal kan kiezen. 
  • Ik zou zo graag later in wat meer historische geïnspireerde kleding willen rondlopen. Ik vind dat vaak veel mooier dan kleding van nu. 
  • Het liefst wil ik een beetje een vrij leven, helaas zal dat wel niet lukken met de inflatie dan moet ik extra hard werken. 
  • VERDOMDE INFLATIE MOET WAT AANGEDAAN WORDEN. Sorry klinkt een beetje boos, maar vind het wel zo. Alles is nu al te duur en zo zal het later ook zijn. Ik ben bang dat op die manier dromen nooit uit kunnen komen. Ik droom dat er iets tegen zal gebeuren. 

Dat was het dan, wat zijn jouw dromen?

(Wist effe niet onder welk subforum dit valt)


3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik zicht iets over dromen en kwam dit tegen. Wat jammer dat er nog niemand reageerde! Leuke dromen heb je! 

Ik ga wel mee naar Wales 😉 dat lijkt me vet. En Ierland en Schotland. Kan ik in rok lopen. Die kleding ben ik ook met je eens. Beetje meer back to nature en wmb geen verschil jongens en meisjes en others. Iedereen mag dragen wat ie wil. Ik droom zelf vaak van een fijnere wereld en dat elk land een vrouwen als leider/president en bestuurders heeft. Ik weet namelijk zeker dat vrouwen dat beter kunnen dan wij.   Wapens zijn er alleen als gereedschap. Alles is ecologisch.  Voor mezelf droom ik dat  ik woon in de bossen met een sterke leuke meid die de weg weet zeg maar.   Samen alles beslissen, en ik ben zeker geen baas thuis. Integendeel. En we hebben een bootje.  Haha zomaar wat dromen. 

Ik kan trouwens soms echt heel diep dromen of hoe zeg ik dat. Pas zag ik bv een filmpje over de Romeinen en die hadden van die grote schepen waar wel 100 of 200 naakte mannen en jongens onderin zaten die dan als straf daar moesten roeien met 6 personen vastgeboeid  aan zo'n roeispaan. En als ze niet hard genoeg werkten kregen ze met de zweep. Dat soort dingen blijven dan in mijn hoofd en ik droomde dat ik daar ook in moest. Zó echt! Ik ben dan wel heel blij als ik wakker wordt haha. En dat het niet echt is. Maar de laatste tijd droom ik wel goed. Bijvoorbeeld dat de kat opeens kan praten. Zo leuk zou dat zijn! 

Maar dromen als in idealen heb ik dus zeker ook! 

Tover xxx

Reputatie 7
Badge +2

Hey @HALLOmensjes!

Ik droom ook heel vaak! De meeste keren over hoe ik magischer wijze een meisje zou worden, en dan op de gekste manieren waarop je je kan voorstellen. Daar doe ik dan verhalen over maken in mijn hoofd. Maar ook gewoon over aldagse dingen, van bv. wat nou zou dit ding er niet zijn of wat nou zou dit er zijn. Over de toekomst en waar ik wil wonen wat minder. Het enige wat ik wel 100% zeker van droom en ook ga doen is een wereldreis maken! Dat lijkt me zo leuk!!!

Groetjes Caiya

Hoi. Mijn droom is een lieve vredige wereld zonder angst voor anderen en zonder discriminatie. En een wereld waar we geen dieren meer eten. En waar we elkaar laten bestaan zoals we zijn. En waar kids en youngsters mee tellen! 

Ohw ja inderdaad @Tover01  dat heb ik ook gezien,bij geschiedenis les. zelfs een model ervan en hoe dat ging. Dat was crewl voor die mannen. Soms lieten ze mooie meisjes dansen  met een trommel ding op een verhoging omdat ze dachten dat die mannen dan harder gingen werken, en gingen ze het tempo van roeien daar op aanpassen. Harder,harder..... Die mannen werden echt helemaal uitgeput gemaakt. En gezweept als ze verslapten. Ik snap dat je blij was wakker te worden 😉 echt horrific. 

Lieve dromen ook van jou @Caiya . Van mij mag je de magic krijgen ❤️ 

Asky XxX 

Reageer