Vraag

Ik heb leuke voedsel recepten/ ideeen nodig!

  • 19 June 2023
  • 7 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 7
Badge +8

Oke dus ik hou heel veel van bakken en dingen maken. Ik vind gebakjes heel leuk om te maken maar ik verveel me en kan niks leuks of lekkers verzinnen om te maken. heeft iemand misschien wat recepten of ideeen voor wat lekkers dat ik kan bakken of zoiets? 

Het liefst iets zoetigs maar als je een ander iets hebt mag je dat ook delen.  

Ik hoop ook dat dit misschien van pas zou kunnen komen voor andere mensen die gewoon wat lekkers willen maken! 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ! Misschien kun je ook lekkere ideetjes halen uit deze topic! 

En hopelijk komen er nog veel nieuwe bij :) 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +14

@Mimo ,

je maakt me wel nieuwsgierig  🙂

 

@Tartan13 ,

ja goeie, staat er ook een recept voor wentelteefjes in en hoe je broodjes kan bakken op een kampvuur om zo'n stok ofzo, net als padvinders/scouts 🙃

 

@Roxx.ie ,

weet je toevallig hoe je perenijsjes kunt maken, van die waterijsjes? Ik heb ze nu net bij de Lidl gekocht 12 ijsjes voor 1,69 bij de kassa, terwijl op het kaartje in de winkel 1,99 staat….ik heb maar niks gezegd bij de kassa 😁…..of is het veel werk om zelf te doen?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +8

@MickeyMouse 

Ik heb zelf nog niet perenijsjes gemaakt maar ik heb snel wat gegoogled en zag dit recept langs komen

https://www.laurasbakery.nl/peren-ijsjes/

Het ziet er erg makkelijk uit en het is altijd het proberen waard. Plus water en suiker heb je toch waarschijnlijk al thuis. Als je wat goedkope peren scoort kan dit zo het wel waard zijn.

Reputatie 7
Badge +8

Hoi ! Misschien kun je ook lekkere ideetjes halen uit deze topic! 

En hopelijk komen er nog veel nieuwe bij :) 

Groetjes liefs Tartan X

Die had ik helemaal gemist. Ik wist niet dat zoveel mensen recept daar in zouden plakken, bedankt! Ik ga er zometeen ff in rond snuffelen :)

Ik snap niet waarom hij niet geplaatst wordt.... maar zoek anders ff op het recept van oreo fudge. Ik heb het laatst gemaakt.  Was echt heel zoet maar heel lekker. 

Reputatie 4
Badge +1

@Lamp.ie misschien boterkoek? 

Reputatie 7
Badge +11

Ik vind persoonlijk sachertorte heel lekker, het is eigenlijk gewoon een taart die bijna helemaal uit chocolade bestaat

Reageer