Skip to main content
Vraag

Ik heb een jurk aan gehad!

• 21 januari 2025
  • 8 reacties
  • 117 Bekeken

Wolkje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 138 reacties

Hoi allemaal, 

Ik was met 2 meiden van mijn toneelgroep aan het kijken bij het kostuumhok. We gingen een outfit uitzoeken die ze moesten dragen bij een scène. Ze begonnen erover dat ik een jurk/Rok aan moest. Ik zei natuurlijk ja! Ik koos een zwarte jurk met zwarte hakken en een dikke zwarte bontjas. (Natuurlijk ook een zwarte handtas) Ik droeg ook een hele grappige zonnebril die een  echte rijke diva draagt. Het zag er echt heel leuk uit!

Mijn vraag is wat jullie ervan vinden als een jongen een jurk draagt. Ik ben benieuwd naar jullie mening. Ik zou graag willen horen waarom jullie het er wel of niet mee eens zijn.

Liefs.

@Wolkje.

8 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2399 reacties
  • 21 januari 2025

Hey lieve beste ​@Wolkje  !   Persoonlijk vind ik het helemaal leuk! En ook leuk dat je toneel doet. Ik moet binnenkort zelf ook een rol spelen en het lijkt me geweldig! Maar on topic: allereerst is het natuurlijk zo, dat een ander best wat mag vinden maar dat jij zelf beslist wat je doet, draagt, bent etc. Maar daarnaast, ik vind het erg leuk klinken en hier geldt: lekker zelf weten en voel je vrij!

Liefs, rokjesdragende Tover 😉😘 xxx

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Wauw ​@Wolkje!! Ik sluit me aan bij ​@Tover01 en vind het oprecht knap dat je dat hebt gedaan. Ik vind het super knap als jongens een rok of jurk durven te dragen vind zelf dat dat echt iets laat zien, en snap niet dat anderen daar een mening over hebben want er is écht niks mis mee en iedereen moet doen wat goed voelt! En zoals ook al gezegd wordt het klinkt écht leuk! 🤩

Liefs 🤗

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 458 reacties
  • 22 januari 2025

Haii,

wat leuk!🤗En natuurlijk kan dit!🙂

wil je het vaker gaan doen? (en wat voor rokje/jurk dan😉😊? ben wel benieuwd 😘)

liefs🤗

Diana
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 298 reacties
  • 22 januari 2025

Je had wel een grappige outfit aan, een beetje travestietachtig.  Zou je ermee buiten durven komen?

Als jij graag jurken draagt, moet je dat vooral doen.  

IdkMyName
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 22 januari 2025

leuk! ik vind het echt stom dat zo veel mensen zeggen dat jongens geen jurken kunnen dragen. natuurlijk kunnen ze dat! als ik een jongen zou zijn zou ik het ook gewoon doen, het lijkt me echt leuk

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1716 reacties
  • 22 januari 2025

Natuurlijk kan dat! Vind het zelfs wel leuk als ik een jongen met rokje in het openbaar zie😅

Groetjes Lupus

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1673 reacties
  • 24 januari 2025

Heyy,

Sluit me helemaal bij de anderen natuurlijk kan je een rok dragen daar is helemaal niks mis mee! Het is juist super knap en stoer van je dat je dit gewoon doet! Lekker mee doorgaan jezelf zijn is het beste wat je kan doen!💖

Liefs, ItsJustMe <3

Wolkje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 138 reacties
  • 24 januari 2025

Hoi allemaal 

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik zou zelf niet met een jurk/rok over straat durven. Ik hou het gewoon lekker bij mijn toneelgroep waar ik een keer zoiets aan doe.

Op hakken lopen is trouwens zo moeilijk nog niet!

Liefs.

@Wolkje.

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen