Skip to main content

Hoi, 

Ik heb dus schermtijd. Ik vind dit he vervelend omdat al mijn vriendinnen dit niet hebben en omdat ik het gevoel heb dat mijn ouders me niet volledig vertrouwen. Mijn ouders blijven maar herhalen dat kinderen met schermtijd gelukkiger zijn op basis van onderzoek maar ze begrijpen het gewoon niet. Ik ga naar de tweede en het wordt steeds uitgesteld. Ik denk kerstvakantie zeiden ze dat het eraf ging ik de meivakantie. In de meivakantie de zomervakantie en nu beweren ze het gesprek nooit gehad te hebben!! Ik weet niet goed hoe ik het aan moet pakken, en het is misschien iets kleins maar ik zeg het toch maar, sorry!! Xx

Gewoon eerlijk zijn. Zeg dat al je vrienden/vriendinnen geen schermtijd hebben en dat je je daardoor buiten gesloten voelt. Ik zou niet zeggen dat je ze daardoor niet vertrouwd want dat kan nog al een naar gesprek opleveren..

Groetjes mij @Anoniemxv 

Goed van je ouders dat ze je schermtijd geven kinderen van deze tijd zijn teveel bezig met hun gsm en elektronische apparaten je ouders willen gewoon het beste voor u en als zij vinden dat je schermtijd moet hebben accepteer dat dan gewoon 

Ik heb ook Schermtijd, maar Alleene  voor 1 uur 🙄 en apps zijn ook beperkt 😩maar ik heb wachtwoord van orders gepakt en tijd van telefoon verlengt, alleen apps kunnen niet verlengt Worden 😩. Ik zal gewoon doen wat @Anoniemxv zegt. Veel geluk! 

Reageer