Ik ga van het forum af

  • 29 July 2023
  • 7 reacties
  • 104 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Doei allemaal was fijn jullie gesproken te hebben ik ga van dit forum af.

Jullie hebben mij geholpen bij een heleboel dingen en daardoor heb ik ook veel keuzes kunnen maken.

Ik ben niet zo heel lang op dit forum geweest maar ik heb wat problemen waar ik hier niet over ga praten als je dat wil weten kijk je bij mij topics. Die blijven nog staan.

Voor de rest wil ik jullie gewoon heel erg bedanken voor de liefde en de support

Dan zeg ik nu vaarwel en onthoudt:

Your difference is your power no one should be the same 😘


7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Spidy87,

 

je moet kiezen voor wat voor jou het beste is 💕

 

Ik wens je het allerbeste en je kunt altijd weer terugkomen als je dat wilt. Onder dezelfde naam of een hele andere als je dat prettiger vindt. Kijk maar wat je doet 😉

Je kunt ook af en toe nog kijken of er nieuwe reacties zijn op bijvoorbeeld jouw vakantietopic ofzo.

 

Liefs,

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ahw jammer maar als je er achter staat is dat respectabel natuurlijk.  Ik sluit me aan bij @MickeyMouse . Altijd welkom en fijn dat je er steun aan had om hier te zijn! Het allerbeste! 

Groetjes liefs Tartan X 

Dankjewel 🙏 

Ik ben nu 15 jaar oud dus ik kan nog terug komen later 👋🏻 

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat je wat aan het forum hebt gehad. Ik wens je ook het allerbeste.

Groetjes,

Tim

Beetje laat! Maar ik wens je ook het allerbeste! Fijn dat je wat aan het forum heb gehad!

Reputatie 7
Badge +7

Tja... Ik ben net als @OnbekendeAnnoniem een beetje heel erg te laat, maar @Spidy87 je topics waren heel leuk en creatief:) en je reacties waren super behulpzaam! Ik hoop dat je later terugkomt! :D

Liefs xxx Banaantje <3

Reageer