Skip to main content

Ik ben een boek aan het schrijven.

• August 22, 2023
  • 96 reacties
  • 1207 Bekeken

Toon eerste bericht

96 reacties

de Annonieme aap
Forum|alt.badge.img+1

@Natureflower k snap dat ik moet wachten op @Caiya als ik op jouw topic fotos zet mogen dat dan ook schilderijen zijn? ik zal ook wat online tekeningen doen hoor

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 7, 2023

@de Annonieme aap  mooi joh! Lief ook, ik ben ook gek op katjes! Knap gemaakt! 😍 

Groetjes liefs Tartan X

Natureflower
Forum|alt.badge.img+11

@de Annonieme aap, tuurlijk joh! Juist leuk!

Liefs,

1.  

Caiya
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • October 8, 2023

Hey @de Annonieme aap!

Is goed! Maar begin alvast, het duurt nog voordat ik klaar ben.

Liefs Caiya 

de Annonieme aap
Forum|alt.badge.img+1

hey @Caiya !

k snap niet echt wat je bedoelt met begin maar alvast ik neem aan die fotos posten op dat topic maar als ik het fout heb gewoon zeggen

groeitjes de annonieme aap

Natureflower
Forum|alt.badge.img+11

@OnlyMe, kan je alsjebliiiiiiieeeeeeeeeft een nieuw deel posten? Ik ben zowat verslaafd aan jouw boek :)

Liefs,

1.  

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topic-opener
  • Topper
  • October 11, 2023

Dat is ook de bedoeling @Natureflower 😘😜 Ik maak je helemaal verslaafd aan dit boek en dan stop ik met schrijven. Nee hoor grapje! Ik ben bezig met schrijven, maar het zijn best lange hoofdstukken en schrijven kost tijd. En ik zit nu in de toetsweek, dus het is misschien handiger als ik leer in de plaats van schrijven. Ik vind het een groot compliment dat je zo graag een nieuw deel wilt, en ik ga dan ook mijn best voor je/jullie doen.

-OnlyMe 😘

Anonymously
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 11, 2023

je kan je boek ook op Wattpad publiceren, daar zijn veel lezers en kan je boek echt populair worden ( m’n pa heeft bij 1 boek die al 40 duizend keer is gelezen), ik ben daar ook bezig met een boek en publiceer elke week 1 nieuw hoofdstuk en voor de cover kan je een ai image generator gebruiken, zet daar die schets in of beschrijf het en die site maakt die cover zo voor je.

JoeJoe

Anonymously
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 11, 2023

voor teken app kan je trouwens Krita gebruiken. die kan je gratis downloaden op Windows en je kan verschillende lagen maken en het is gewoon heel overzichtelijk.

JoeJoe

Anonymously
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 11, 2023

@OnlyMe misschien heb je hier wat aan!

JoeJoe

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topic-opener
  • Topper
  • October 11, 2023

Dankjewel voor de tips @Anonymously ! Ik ga er zeker wat mee doen!

Heb je die tekening zelf gemaakt? op de I-pad? Ik vind het echt Heel Erg Mooi!!!!!!!!!! Echt werkelijk prachtig, ik zit hier echt vol ongeloof naar te staren!

-OnlyMe

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 11, 2023

@Anonymously  wow super mooi!!! 😍

Liefs Tover xxx

Anonymously
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 12, 2023

@OnlyMe & @Tover01 ,

Ik heb hem niet helemaal zelf gemaakt, ik heb namelijk hulp gehad van mijn zus, vader en nog wat vrienden (-:

JoeJoe

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 12, 2023

Hoe dan ook, echt ongelofelijk mooi ! @Anonymously  Ik zou hem zo als poster aan mijn muur hangen! Werkelijk prachtig!
Groetjes liefs Tartan X

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topic-opener
  • Topper
  • October 12, 2023

Nice! Echt super mooi @de Annonieme aap , sorry! Ik bedoelde natuurlijk @Anonymously ! Dan ga ik keuze krijgen in de covers! Ik ben namelijk ook heel benieuwd naar die van @Natureflower , @Caiya En @de Annonieme aap ! (*Bloos Bloos* ik heb hem aan mijn muur opgeplakt. Ook de andere covers voor zover ze hier geplaatst zijn😄😆😊🤗)

-OnlyMe

Anonymously
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 12, 2023

Dankjewel @Tartan13 !!!

Forum|alt.badge.img

wow ik heb 1.5 uur van mn tijd gebruikt dit te lezen het is echt heel mooi

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topic-opener
  • Topper
  • October 29, 2023

Thanks I@Loyalsquirrel !

Ik ben tijdelijk wat minder bezig met schrijven, maar ik zal snel weer aan de slag proberen te gaan!

-OnlyMe

Natureflower
Forum|alt.badge.img+11

Heb je weer tijd voor nog een deel? 

Liefs,

M.

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topic-opener
  • Topper
  • January 31, 2024

@Natureflower Sorry, ik heb het boek voor voorlopig even On Hold (op pauze) gezet, ik ben bezig met mijn schrijftalent ontwikkelen en tja, soms lukt het niet om verder te schrijven omdat je vastloopt of geen zin meer hebt of een beter idee hebt, dus voorlopig ga ik er niet me verder.

-OnlyMe

• May 31, 2024

Ik heb dit net pas gelezen, maar GEWELDIG BOEK!!!

Ik heb net alles wat hier staat in 1 keer gelezen.

Ik kan niet wachten op het volgende deel!

(ik ben zelf ook al een tijd bezig met een boek te schrijven)

Ga zo door!

En al die tekeningen, prachtig!