Ik ben dol op musical en ik wil niets liever dan er mijn beroep van maken. Ik wil tenminste 1 keer een rol in een grote productie, maar ik ben bang dat me dat nooit gaat lukken.
In mijn eindmusical speelde ik een hoofdrol en ik kreeg veel complimenten van andere ouders. (Maar het niveau is bij eindmusicals altijd laag) Het jaar daarop ging ik op musicalles voor beginners en ik was de ook de oudste. Maar die cursus stopte na twee lessen omdat er onvoldoende aanmeldingen waren. Mijn docent zei toen dat ik talent heb en ik werd naar een groep op een hoger niveau gestuurd.
Mijn middelbare school organiseert elk jaar een schoolmusical. Ik deed voor het eerst auditie in de eerste, maar ik kreeg geen rol. De kinderen die een rol hadden waren ook veel beter dan ik en toen ben ik gaan twijfelen.
Nu zit ik in de tweede en heb weer auditie gedaan. Maar dit jaar waren er zo veel aanmeldingen dat niet alle kinderen mee konden doen. Ik mocht ook niet meedoen. Dit was een deuk mijn zelfvertrouwen. Hoe kan ik een rol in een grote productie als ik niet eens mee mag doen in een eenvoudige schoolmusical?
Ik wil zou graag musicalactrice worden. Weten jullie hoe ik hier mee om kan gaan?