Skip to main content

Ik ga dus deze zomer naar een ponykamp. heeft iemand ervaringen met ponykampen?

Alvast bedankt voor het antwoord 

Groetjes anoniempjeje

hoiii,

Wat leuk dat je op ponykamp gaat!

Ik ben één keer op ponykamp geweest. Ik was 14 en dus al één van de oudste (ben pas op mijn 12e begonnen met rijden). Ik vond het heel leuk maar ook echt vermoeiend! Ik ging ergens anders dan ik normaal reed en ook alleen zonder iemand die ik ken. Dat was voor mij wel echt heel spannend omdat ik het best lastig vond maar ik werd leuk mee genomen in de groep. Ik vond de activiteiten die je op ponykamp doet ook echt leuk. wij deden allerlei spelletjes en heb ook voor het eerst gesprongen. 

Ga je op je eigen manege op ponykamp of ergens anders?

En ga je met een vriend of vriendin?

Ik vond het echt heel leuk, hopelijk word het voor jou ook heel leuk! Ook al duurt het nog heel lang maar alvast veel plezier! :)

Ik ga naar xxxxx en ik ga alleen

( naam en plaats verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 3, plaats op het forum geen persoonsgegevens )

Heyy

Persoonlijk mijn eerste ponykamp vond ik super leuk! Ben begonnen toen ik 12 was ofzo en de activiteiten en alles waren ook super leuk en de mensen in mijn groep ook. Nu zit ik wel niet meer op pony’s maar op paarden (tenzij ‘t een grotere pony is) maar ik ga nog steeds op dezelfde plaats als dat ik op pony kamp ging en is nog steeds even leuk!

Hopelijk geniet je ervan

Veel plezier!

groetjesss x

Reageer