Vraag

Ideeën voor sweet 16

  • 22 February 2023
  • 10 reacties
  • 236 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal,

Over iets  meer dan een maand word ik 16. Nou wil ik graag een feestje geven voor vrienden, maar ik weet niet zo goed wat we dan gaan doen. Er komen waarschijnlijk tien mensen. Hebben jullie tips? 

xx Eenmeisje004 


10 reacties

Als er maar 10 mensen komen is een feest geven en beetje saai, misschien kan je gaan bowlen ofzo

Reputatie 4
Badge +1

Hey,

Bij mijn feestjes gaan we altijd pinata slaan maar er is wel bijna 4 jaar leeftijdsverschil

Reputatie 4
Badge +1

Als er maar 10 mensen komen is een feest geven en beetje saai, misschien kan je gaan bowlen ofzo


Hey,

Ik vind 10 mensen niet saai; bij mijn feestje waren het er maar 4 van de 5 die ik had uitgenodigd

Reputatie 7
Badge +15

Heyy allemaal,

Over iets  meer dan een maand word ik 16. Nou wil ik graag een feestje geven voor vrienden, maar ik weet niet zo goed wat we dan gaan doen. Er komen waarschijnlijk tien mensen. Hebben jullie tips? 

xx Eenmeisje004 

IK HEB NU NIET ZOVEEL INSPIRATIE… MISSCHIEN EVEN LEUKE IDEEN OPZOEKEN?! BIJ ONS OP SCHOOL HOUD EIGELIJK IEDEREEN ZIJN SWEET 16 OP DEZELFDE LOCATIE… 

 

 

Als er maar 10 mensen komen is een feest geven en beetje saai, misschien kan je gaan bowlen ofzo

ik denk dat ze bewust heeft gekozen voor 10 mensen, en, de een houd zijn feest met 50- vrienden, familieleden kennissen ect. de ander is een voorstander van wat kleinere feestjes. dus “saai” lijkt mij het verkeerde woord…. kleinschalig, maar niet saai! 

 

mij_Niet_Gezien

Ik bedoel niet dat het saai is om 10 mensen uit te nodigen ik bedoel dat een feest dan een beetje saai is.  Met muziek en dansen enzo.  Daarom zei ik bowlen ofzo

Reputatie 7
Badge +14

@Mimo @Mij_niet_gezien @pi.anom bedankt voor de tips! 

@Mimo met een feest bedoel ik gewoon mijn verjaardag vieren, geen feest met harde muziek enzo. Snap je? :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 2
Badge +1

Mijn zus ging met haar sweet sixteen naar de sauna voor n wellness dagje. Ze waren met zn 12en. 10 meiden en 2 jongens

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Eenmeisje004 
Op mijn 16de verjaardag hebben we Cards Against Humanity gedaan met de groep (voor t eerst) en t was best wel lachen omdat je dan een iemand hebt die een zwart kaartje voorleest met n open vakje die anderen in moeten vullen en de grappigste wint. Nadeel is wel dat het engels is en later bleek het ook nog best wel duur, maar als we nu n feestje hebben met de groep moet ik het spel altijd meenemen omdat vrienden het zo leuk vinden. 
 

Wat je ook zou kunnen doen is bijvoorbeeld lasergamen en geen idee of je op een boerderij woont of iemand kent met n grote boerderij, maar dan kun je ook nog zo’n setje huren en op eigen locatie het spel spelen. Wat mij op zich wel lachen lijkt voor als ik 18 wordt is gwn n soort thema feest waar iedereen verkleed komt en gwn n super apart en creatieve avond, maar mn vrienden zouden t niet zien zitten, misschien de jouwe wel?
Je kan ook in de middag iets actiefs doen en dan s’avonds lekker rustig bij een kampvuur zitten kletsen of binnen een film kijken met z’n allen. Als je bijvoorbeeld in de middag crazy 88 doet en dan in de avond alle foto’s terugkijkt, punten geeft en een soort winnaar bekend maakt. 
 

Veel plezier en alvast gefeliciteerd 
~DaVinci

Reputatie 7
Badge +4

hey @Eenmeisje004 

Hoe was je 16de verjaardag?

Groetjes

Badge

Hey, toen ik 16 werd heb ik een feestje gegeven voor mijn beste vrienden uit mijn voetbalteam. Mijn ouders vonden het al geen super idee dus hebben we het klein gehouden, uiteindelijk waren we met 8 inclusief mijzelf.  Eerst hebben we gezellig samen gegeten en daarna een feestje. Mijn ouders hadden alles geregeld. Ze wilde het mooi aankleden, daarom hebben ze decoratie van https://www.instylestyling.com/ gehuurd. Dit was erg leuk! Veel plezier en gefeliciteerd!

~Dirk

Reageer