Skip to main content

Houden jullie ervan om te winkelen in je vrije tijd?

  • 10 July 2024
  • 4 reacties
  • 36 Bekeken

Hallo iedereen 😀

Ik vroeg me af hoeveel van jullie graag winkelen in je vrije tijd? Of het nu gaat om kleding, gadgets, boeken of levensmiddelen, winkelen kan ontspannend of stressvol zijn, afhankelijk van iemands voorkeur.

Voor mij is het leuk om in het weekend door de winkels te lopen en de nieuwe collecties te ontdekken. Het is ook een goede reden om naar buiten te gaan en een frisse neus te halen.

En jullie, vinden jullie winkelen leuk of is het eerder een karwei? Hebben jullie favoriete winkels of winkelcentra? Winkelen jullie liever online?

Deel je ervaringen en meningen over dit onderwerp! Ik kijk uit naar jullie reacties.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @Aliyah!

Ik ga soms wel eens een middagje de stad in met mijn zus en/of moeder. Vind het niet de allerleukste activiteit en shop het liefst online, maar een beetje rondneuzen in allemaal verschillende winkels zoals tuincentrums, winkels met gadgets of kledingwinkels is soms wel grappig. En vooral ook het samen zijn met mijn zus en/of moeder vind ik altijd fijn!😊

Liefs van ItsJustMe <3

Jazeker!

Ik ga vaak shoppen met mijn moeder. Ik heb namelijk niet echt vrienden waarmee ik kan shoppen. Ik deel zowat de shop-hobby met mijn moeder.

Vaak shop ik voor kleding. Ik heb ook kleedgeld.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ja hoor ik ook wel! Ik vind het wel gezellig en leuk zoals jij ook zegt om te snuffelen tussen allerlei dingen zoals kleren en schoenen en van alles. In mijn vriendenkring ben ik wel de enige jongen die daar echt lol in heeft xD. De meeste jongens die ik ken vinden het maar lastig en noodzakelijk. Leukste is om de hele binnenstad door te lopen en dan kijken wat ik (we als ik met mn vriendinnetje ga)  leuk vind en soms ook grappige dingen die je dan ziet zoals een armbandje of een stoffen beestje met droge rijst er in die je dan op je vensterbank kunt zetten of op papier leggen zodat het niet wegwaait. Of een poster of gekke pet. Oude Donald Ducks. Een korte broek. Kan van alles zijn. Niet te duur natuurlijk maar dat maakt het juist leuk! Lekker scharrelen ☺️😄😍

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +11

ik vind shoppen wel leuk maar ik ben meer een window shopper. ik vind het vaak leuk om gewoon rond te kijken. ik vind het vaak wel leuk om naar grote steden te gaan zoals groningen of amsterdam. maar ik koop bijna nooit wat. vaak alleen een sleutelhanger want dat heeft voor mij vaak een heel verhaal. ik heb bijvoorbeeld 2 verschillende vuurtorens van Schiermonnikoog. die hebben een heel verhaal eraan vast. ik vind het leuke aan dat soort dingen dat ik vaak precies kan vertellen waar het weg komt.

maar het liefst shop ik online. ik heb dan vaak het gevoel zodra het wordt bezorgd dat je kadeautjes mag uitpakken omdat ik vaak al ben vergeten wat ik had besteld. 

als ik echt ergens heen ga om te shoppen ga ik graag naar solow. het is een winkel met de meest domme dingen voor een klein prijsje. gewoon dingen zoals potloden die je onmogelijk kan breken omdat ze zo flexibel zijn of een zonnebril met spiegeltjes zodat je achter je kan kijken.

en als ik online shop dan shop ik vaak op wish. ook een goedkope site met dingen dat je denkt: “ik heb het niet nodig maar het is zo leuk”

Reageer