Vraag

Hotelletje

  • 23 August 2018
  • 9 reacties
  • 130 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey hallo,
Ik en iemand die ik ken willen graag eeb hotel boeken voor volgende week woensdag maar we kunnen nergens die datum aanklikken omdat donderdag het vroegst is ivm een week eerder moeten boeken, weet iemand hier een oplossinf voor, woensdag is de enige dag dat we beide kunnen

9 reacties

Miss kun je op een site nog last minute iets boeken. Anders weet ik t ook niet
Ik weet dus geen sites daarvoor
Miss iets van vakantie veiling fzo?? Ik weet ook niet precies hoe dat werkt haha
Misschien kan je is kijken op trivago.nl of booking.com. Daar kan je nog gewoon voor woensdag instellen, en dan geven ze hotels aan.

En bij bijv. Van der Valk kan je ook gewoon voor woensdag een kamer boeken. Van der Valk zijn hele fijne hotels, maar je moet er wel een beetje netjes uitzien (niet in pak, maar gewoon netjes) niet dat je in korte broek met slippers binnen komt wandelen zegmaar.

^
Future
Beste future bij booking kon ij woensdag niet selecteren, jij wel?
Anders kan mischien nog opzoek naar een bed and brekfest hoe dat dan ook schrijft denk in oplossingen zeg ik dan maar altijd❤️
Hoi,

Misschien even bellen? Medewerkers kunnen wellicht het systeem omzeilen.

Gr. Pin
Heey JongenmetVraag,

Ja ik kan gewoon bij filters intikken woensdag 29Augustus tot wanneer dan ook. Maar misschien heb jij ook al stad enzo ingevuld en zou het dan misschien niet meer kunnen?

^
Future
heyo,
je zou ze kunnen mailen, sommige hebben een app nummer waar je naar kan appen of bellen, ik denk dat niet elk hotel volgeboekt is dus je kan volgens mij door een mailtje te sturen echt nog wel een kamer reserveren voor jullie 2!

Reageer