Vraag

Honden of Katten?

  • 5 September 2023
  • 11 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

De vraag zegt alles.

Zelf ben ik een Kattenmens.

Ik vind het altijd leuke disscussies tussen honden- en kattenmensen

 

#VerwijderDeCheck


11 reacties

Hoi @Natureflower !

Ik vind katten zelf ook leukst, ik heb er 2.

 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Natureflower

Ik vind het ook geweldig om de discussies tussen honden- en kattenmensen te lezen. Ik ben een honden en katten persoon :). Ik houd van allebei even veel.

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +7

Hihi, Ik ben meer van de honden! :) Want honden zijn lekker actief en ik ben dol op honden uitlaten xD. Heel cute! Katten zijn ook schattig hoor, maar ik ben toch meer een hondenmens 🐶 :)

Liefs xxx Banaantje <3

Katten zijn het beste.

#VerwijderDeCheck

Reputatie 7
Badge +12

Ik ben TeamHond! Dat ligt niet aan dat ik katten niet leuk vind (hele leuke beestjes) maar ik ben allergisch voor katten (niet extreem) maar dus heb ik een voorkeur voor honden. Vooral Samoejeden van die witte fluffy honden ik ken er 2 in de buurt de meest trouwe en lieve (en eigenwijze) honden die ik ken.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +2

Hey @Natureflower! Ik vind soms honden en soms katten beter! Ik zou nu helemaal kunnen zeggen waarom maar waarschijnlijk begrijpt dat toch niemand…

Liefs Caiya

Haha!  Nou als ik echt móet kiezen, katten. Zijn eigenzinnige slimme zelfstandige en efficiënte jagers en super snel. Neemt niet weg dat ik honden ook geweldig vind tho hihi. 

Asky XxX 

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb nooit echt iets met katten gehad. Ik ben een mega honden persoon. Ik heb er nu 3. Eentje daarvan is een mastino (ze zijn echt geweldig maar ook megs dominant). 

Ik heb ook best wel recent een kitten erbij gekregen. Hij is wel leuk enzo maar niet mijn ding. Heb niet zoveel met het karakter van katten. 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Natureflower, ik vind honden het leukst, net als @Banaantjeeee omdat dat ze lekker actief zijn en ik vind puppy's zo schattig! 

Groetjes, @Monkeyboy69

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Natureflower  ik woon op een eco boerderij en we hebben behoorlijk veel verschillende dieren xd. En ze hebben allemaal hun grappige, leuke en slimme kanten.  De katten zijn super slim en grappig en zoals Asky zegt heel efficiënt. Honden zijn meer groepsdieren en ondergeschikt terwijl katten eigen baas zijn.  Het heeft allemaal iets. Zelfs ganzen hebben een heel eigen persoontje in zich ;) 

Maar als ik écht moet kiezen qua karakter en individualiteit dan ga ik toch voor de kat.  Met honden op een goud-zilveren 2e plek. 

Groetjes liefs Tartan X 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi, wij hebben katjes dus voor mij katten. Maar ieder eigen keus! 

Knuf Tover X 

Reageer