Skip to main content
Vraag

Hoeveel landen hebben jullie bezocht en welke willen jullie nog bezoeken?

• July 20, 2025
  • 14 reacties
  • 220 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik ben 14 jaar, heb de Belgische nationaliteit en ben al geweest in België, Nederland, Groothertogdom Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, VK, Tsjechië, Oostenrijk, Italië, Griekenland, Vaticaanstad en Japan. Ik wil nog alle landen van de wereld bezoeken. Hoe ver hebben jullie al gereisd en waar willen jullie nog naartoe?

14 reacties

• July 20, 2025

Hallo ​@W1420 

Je hebt wel veel landen bezocht 😮

Ik kom niet veder dan Duitsland 😅

Als ik mij helemaal ga richten op vrachtwagenchauffeur in de speciaal transport wil ik voor langere tijd (2 jaar ofzo) naar alaska, Australië en de VS, want daar doen ze veel en speciale dingen met transport lijkt me leuk Om mee te maken. 

Alle landen van de wereld 🫥 dat zijn er best veel volgensmij 😅

Succes met reizen 😉

Groetjes badeend 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 20, 2025

Hey! Ik heb de Benelux, Oostenrijk, Liechtenstein, Zwitserland, Frankrijk, Polen, Tsjechië, Duitsland en Denemarken op mn lijstje. Allemaal familie vakanties. En bucket is UK, Man, Spanje, Italië en Slovenië iig. IJsland ook. 😊

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • July 21, 2025

Ik ben een keer in Indonesië, duitsland, spannend, Portugal, Switzerland, America, Frankrijk en straks ook China op het lijstje. Ik weet niet of ik in nog meer landen ben geweest maar dit is wat ik kan herinneren

• July 21, 2025

Hallo ​@W1420 ,

Leuke vraag! 

Ik zie dat je in best wel veel landen bent geweest. Ik ben in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië, Bosnië en Herzegovina, Montenegro, Albanië (vakantie was naar Albanië en toen ben ik door de landen vanaf Slovenië heen gereden), Tsjechië, Slowakije, Polen, Wit-Rusland, Rusland, Litouwen, Letland, Estland, Duitsland, Denemarken, Zweden, Noorwegen en Finland geweest. Best wel veel eigenlijk, maar als ik naar deze lijst kijk zijn er best wel veel landen waar ik voornamelijk snelweg heb gezien (Kroatië, Bosnië en Herzegovina, Montenegro, Polen, Litouwen en Letland) en waarvan ik me nauwelijks wat van kan herinneren (Slovenië, Estland, Letland, Litouwen).

@Badeend Leuk dat je vrachtwagenchauffeur wilt worden! Lijkt mij ook wel leuk. Dan kom je ook in veel landen.

Groetjes van mij❤️

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 21, 2025

@Badeend  Er zijn 195 landen. 193 VN-leden, het Vaticaan en Kosovo. Er zijn nog andere staten die onafhankelijkheid claimen, maar dit zijn de 195 die ik wil bezoeken.

Lev
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 22, 2025

Hoi, ik heb vroeger heel veel gereisd, nu niet meer helaas…. Maar ik ben geweest in:  Naderland, Belgie, Duitsland, Luxemburg, Denemarken, Noorwegen, Zweden,  Lapland,  Ijsland,  Frankrijk, Spanje, Italie, Verenigd Koninkrijk,  USA, Zwitserland, Oostenrijk, Kroatie, Griekenland (Kos, Kreta),  Australie,  Bosnie,  Egypte,  Tunesie, Zuid-Afrika en Madagaskar. Volgensmij was dat het. Ik ben wel heel dankbaar dat ik naar al deze landen heb kunnen gaan, dat is niet vanzelfsprekend.

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 23, 2025

Hey, later lijkt het me leuk om alleen de wereld rond te reizen. Ik denk met zo'n camper, dat is lekker knus en gezellig ☺️. Zelf ben ik nu in Duitsland en Cyprus geweest. Ik zou nog wel ergens anders heen willen gaan, maar is nog niet gebeurt, en dan heb ik nog heel veel mooie verassingen voor mezelf later😆

Groetjes Lupus 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 24, 2025

Benelux, Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Italië, Denemarken, Zweden, Noorwegen, Tsjechië, Slovakije, Oostenrijk, Costa Rica.

Ik zou graag naar de Rocky Mountains gaan om daar enkele weken te gaan rondtrekken met een paard, of hetzelfde in Mongolië.  En judo trainen in Japan (en Kyoto bezoeken en de heilige hertjes in Nara zien).  Probleem is wel dat ik eigenlijk niet zo graag met het vliegtuig ga, dus daar moet ik nog iets op verzinnen.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Benelux, Duitsland, Spanje, Italie, Slovenie, Oosternrijk, Zwitserland, Frankrijk

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 22, 2025

Tip: je kan alle landen bijhouden op de app BEEN

ik heb trouwens 27 landen bezocht op 14 jaar. Dit zijn ze: indonesie zuid afrika qatar oostenrijk belgie Bosnië Herzegovina kroatie Denemarken Frankrijk Duitsland Griekenland Italië Liechtenstein Luxemburg nederland portugal Roemenië Noorwegen Slovenië Spanje Zwitserland alle landen van UK en Vaticaan stadt 

En ik wil nog naar alle overige landen

• August 30, 2025

Nederland Duitsland Oostenrijk en Belgie maar daar woon ik dus dat telt nie

• August 31, 2025

Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Denemarken en Zweden. Niet uitzonderlijk veel...

• October 28, 2025

@W1420  alle landen van Europa VS (new york) zuid Afrika 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 29, 2025

@Aubien alle landen van Europa? Zijn er heel veel. 

Ga je elke jaar op reis?

Ik ben jaloers dat je eens in Amerika bent geweest 

Mijn papa is van Amerika. Denver Colorado. Maar nog nooit geweest.