Skip to main content
Vraag

hoelaat gaan jullie slapen?

• March 6, 2026
  • 12 reacties
  • 146 Bekeken

Paarse Badeend
Forum|alt.badge.img+2

haiii

hoelaat gaan jullie slapen doordeweeks en in weekenden? en controleren jullie ouders of jullie echt slapen

em kunnen jullie goed doorslapen?

groetjes, 

@Paarse Badeend 

12 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 7, 2026

Hey, leuke vraag🙂 

Doordeweeks en 's weekends ga ik altijd slapen rond 19.30. Heel vroeg weet ik, maar ik heb het blijkbaar nodig🤔🙃 

Voor het slapen geeft mijn moeder met nog een kusje (lief♥︎) en controleren is bij mij niet nodig want ze vertrouwt er wel op dat ik lig te slapen🤤😴

Doorslapen, dat verschilt wel. Doordeweeks slaap ik vaak best slecht en word ik wakker tussen 23.00 & 4.00 en lig ik vaak meer dan een uur wakker tot ik weer slaap. Vaak slaap ik dan nog wel weer tot 6.30 als ik wakker was die nacht. 

Het is juist ook wel zo dat ik de hele nacht doorslaap maar om 5.00 wakker word en niet meer kan slapen. Tja dan nog maar ff in het donker liggen want de regel is: licht pas aan na zes uur. 

Van zaterdag op zondag slaap ik vaak het beste, omdat ik dan erg moe ben van de zaterdag. Soms wel 11 uur lang non-stop. 

Sorry voor de lange reactie 😅 En hoe zit het met jou? 

Liefs♥︎

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 7, 2026

Ik slaap te laat het is nu 23:30 en ben echt moe 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • March 8, 2026

Door de weeks om 9 uur naar bed en dan ga ik pas om 10 uur slapen.

En in het weekend ga ik pas slapen wanneer we allemaal gaan slapen.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 8, 2026

Op weekdagen ga ik om 21.00 naar bed en slaap ik binnen de 5 tellen.  Als vriendje er is ga ik rond zelfde tijd naar bed maar slaap ik natuurlijk pas een stuk later, hahaha.

Ik slaap altijd in één stuk door.

Ik weet niet of mijn ouders nog komen kijken of ik slaap, ik denk het niet .

Paarse Badeend
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 8, 2026

Hey, leuke vraag🙂 

(….)

Sorry voor de lange reactie 😅 En hoe zit het met jou? 

Liefs♥︎

hoi ​@Yusa 

ik slaap doordeweeks 22:00 en in t weekend soms wel eens middernacht🫣 ik slaap dan wel meestal helemaal door gelukkig 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 8, 2026

Meestal rond 21:30 naar bed maar slaap vaak pas tegen middernacht. Mijn ouders controleren niet 

In het weekend ga ik pas rond 23u-00u naar bed.

Doorslapen kan ik wel alleen is inslapen wel een probleem...

Seashell 😘 

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 9, 2026

hi ik slaap doordeweeks rond 22:00 

en in het weekend slaap ik om 22:30 of 23:00, mijn vader komt in de avond niet kijken of ik al slaap alleen in de ochtend komt hij langs 💗🥰

leuke vraag.

liefs vie

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 9, 2026

De bedoeling is dat ik om 21:00 ga slapen, maar vaak wordt het toch wel 21:30. Dit geldt zowel doordeweeks als in het weekend.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 9, 2026

Zoooo als ik die comments lees maak ik me echt zorgen over mijzelf, want ik ga meestal pas na 23:00 nar bed en meestal val ik pas om 00:00 in slaap 😭. In het weekend ga ik soms zelfs pas na 03:00 slapen.

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 10, 2026

@Nieuwaccount maak je geen zorgen hoor, er zijn genoeg mensen die net zoals jij laat slapen. Ik heb meerdere vrienden die soms to zes uur op zijn. Natuurlijk niet het gezondste, maar je bent geen uitzondering.

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

hoi! 
mijn ouders vinden dat mijn broertejs en ik om 21:00 naar bed moeten maar vaak word het wel wat later
dus ongeveer 21:45 of 21:30

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 12, 2026

Ik ga zelf meestal om 21:30 naar boven en het is mijn bedoeling om dan uiterlijk om 22 te slapen maar dat lukt niet altijd 🤭 ik heb niet echt meer een verplichting om naar mijn kamer te gaan maar als het 22:30 is dan geeft moeders nog wel een soort hint 😄 dat is een verschil met 3 maanden geleden toen had ik nog wel een duidelijke verplichting. Vanaf 1 januari niet meer. 

😘Tover